26

831 19 0
                                    

,,Počkej... Slyšel si to?"

,,Nic jsem neslyšel, zlato." odpověděl mi Dimitri a chystal se mě znovu políbit.

,,Dimitri, myslím to vážně... Něco jsem zaslechla."

Dimitri se porozhlédl po okolí,,Nic nevidím."

,,Samozřejmě, že už nic nevidíš... Je tma. Mohli bychom se už vrátit prosím?"

Dimitri jsi mě přitáhl víc k sobě a dal mi polibek na čelo.

,,Jo, pojďme... " položil svou paži kolem mých ramen a jeho dlaň se mi majetnicky ocitla na krku. Daroval mi ještě jeden polibek na tvář a pak už jsme vyrazili k autu.

Když jsme se už konečně ocitli u auta,  čekalo nás nemilé překvapení. Všechna kola od auta byla propíchnutá a Dimitri byl docela hodně rozčílený...

Fakt hodně rozčílený...

Stál u auta a rozčíleně kolem sebe prskal.

,,Kurva, který parchant....!!!! Přísahám, že až toho zmrda najdu tak.... "

,,Dimitri já vím, že jsi rozčílenej, ale už s tím nic nenaděláš! Vem si z auta důležité věci, jestli tam tedy nějaké máš a vrátíme se zpátky do domu."

Otočil se na mě.

Jeho pohled prozrazoval, že bude řvát. Ale dřív než to udělal, jsem ho utla.

,, Opovaž se zrovna teď na mě zvýšit hlas!! To ti vážně nepřijde divné, že nemáš žádná rozbitá okna!!?? Nikdo ti nevykradl auto, ale propíchnul gumy a všechny čtyři, což znamená, že někdo, kdo tě nenávidí věděl, že jsi tady!! To bylo zaprvé. Zadruhé , něco jsem v lese slyšela. Zatřetí, koukej si vzít věci z toho podělaného auta, ať už konečně můžeme jít k domu."

Dimitri ani necekl.

S neutrálním pohledem přešel ke mně, zatáhl mě za zátylek blíž k sobě, až naše rty byly od sebe jen milimetr.

Díval se mi upřeně do očí a řekl ,, Víš, že jsi strašně sexy, když jsi naštvaná?"

Dřív než jsem mu stihla říct, že teď není zrovna ta správná chvíle na naše hrátky, mě políbil.

Dost intenzivně políbil.

Tak intenzivně,že se mi z toho podlomila kolena. Naštěstí mě stihl zachytit.

Ačkoliv jsem nechtěla náš polibek přerušit, musela jsem.

,, Dimitri, vážně už bychom měli jít..."

,,V téhle tmě se pravděpodobně ztratíme,  přespíme v autě a zítra půjdeme k domu."

Jen jsem přikývla.

Dimitri otevřel auto, rozložil zadní sedačky a z kufru vytáhl deku.

Dimitri se svléknul jen do trenek, já jen do kalhotek a vzala jsem si Dimitriho triko. Lehli jsme si a zakryli se.

Dimitri mě objal, přičemž jeho ruce se mi ocitly pod kalhotkama, kde pevně svíral můj zadek. Sklonil hlavu k mému krku a začal klidně oddechovat. Myslela jsem si, že zešílím.

,, Dimitri, okamžitě toho nech jinak po tobě skočím."

Sladce zamručel.

,, To by nebylo zas tak špatné... V  autě jsme to ještě nedělali."

Olízl a následně mě kousnul do krku.

Zasténala jsem.

,,Dimitri jsem vážně unavená...."

Koukl se na mě, jak se mi klíží oční víčka, usmál se a dal mi polibek na dobrou noc

Victoria & DimitriKde žijí příběhy. Začni objevovat