Rychle jsem si oblékla jeho triko, které mi bylo po kolena a lehla si do postele.......
,,Tohle si udělala schválně!"začala jsem se smát,,Co myslíš??"nadlehnul si na mě, s provokativním úsměvem mě pohladil po tváří. Najednou se jeho ruka ocitla na mém stehně a jela víš,,To ti nedaruju." jeho ruka se zastavila pár centimetrů od mého rozkroku, dál mi sladkou pusu, zvedl se a odešel do koupelny.
Vyšel z koupelny jen s ručníkem okolo pasu, kapky vody stékaly po jeho hrudi a já jsem se nemohla vynadívat na tu božskou krásu. Zkousla jsem si ret, jeho oči potemněly, ve vteřině byl u mě a vášnivě mě líbal. Jeho rty, jeho doteky ve mně rozpoutaly neuhasitelný oheň, který ve mně plál. Jeho ruce se přesunuli na můj zadek, který silně zmáčknul, vzdychla jsem mu do úst. Chtěl pokračovat dál ale to už jsem ho zastavila,,Dimitri..." podíval se na mě s pochopením,,Nebudu na tebe spěchat."
Zvedl se, přešel ke skříní, ze které vytáhl tepláky a sundal si ručník, přímo přede mnou vyjeveně jsem na něj koukala. Tak on mi řekne, že na mě nebude spěchat a teď se přede mnou obnažuje?? No chápete to?? Ale něco vám řeknu, má se čím chlubit, sice jsem neznalá ale byl velký,,Zapomeň, že tohle do mě někdy strčíš!! Chceš mě snad roztrhnout??!!" natáhnul si na sebe tepláky a začal se smát,,Myslím to vážně!". Přešel ke mně a schoval mě ve svém medvědím objetí, jak úžasně jsem se v jeho objetí cítila....,,Věř mi, že tobě bych nikdy neublížil ale poprvé to asi bude bolet." řekl se starostí v hlase, uchechtla jsem se,,Noo, tak to si mě uklidnil." řekla jsem ironicky. Lehli jsme si, majetnicky si mě k sobě přitáhl a dal mi pusu do vlasů.
Ráno pro mě přišlo až příliš brzo, Dimitri už byl vzhůru a velmi nemilosrdně mě probouzel,,Vstávej!",,Ne!" zamručela jsem,,Vstávej!",,Ne!!" plesk!,,Ty si mě vážně plesknul po zadku??!",,Když holt nehodláš vstávat.... Vstávej!!!",,Zapomeň!",, Au!!" vyjekla jsem když mě kousnul do zadku. Otočila jsem se na něj s nevěřícným pohledem, jen na mě mrkl a zeptal se,,Už hodláš vstát??" protočila jsem očima,,Co mi zbývá.... Stejně už neusnu." vrhla jsem na něj vyčítavý pohled, jen se usmál a vrhl se mi na rty, nijak jsem mu nebránila právě naopak šla jsem mu vstříc. Po úžasné půl hodině líbání, mazlení a podobně jsem řekla,,Mám hlad." Dimitri se nervózně uchechtnul,,Nooo, víš já tu nějak nic nemám takže se chodím najíst ven, tak mě napadlo co si zajít někde na snídani??",,Mám tu jen tepláky a mikinu, nemůžu takhle mezi lidi.",,A víš, že mi to vůbec nevadí, dělej vstávej!",,Dimitri....!",,Žádné výmluvy, vstávej!". Vstali jsme, vyčistili zuby, oblékli se - sice jsem vypadala jak vandrák ale co už, a vyrazili.
Objednali jsme si a čekali než nám to donesou. Mezitím jsem ignorovala všechny lidi, kteří mě opovrhovaly pohledem.,,Dneska mám zápas, byl bych rád kdyby jsi přišla.",,Vážně??",,Jo chci tě tam mít, jsi moje štěstí." věnoval mi hluboký polibek, ze kterého bych určitě spadla kdybych neseděla. Odtáhl se a opřel si čelo o to mé,,Dobře, přijdu."
ČTEŠ
Victoria & Dimitri
RomanceJmenuji se Victoria. Je mi 17 let. Jsem panna. Nikdy jsem neměla žádného kluka. Nikdy jsem nebyla políbená. Dokud jsem nepotkala jeho, tělo řeckého Boha, ve kterém bylo tolik zlosti, temnoty, bolesti. Jakoby nepoznal nic jiného.