Ještě před tím než vyšla ze dveří řekla,,Tak tohle ti nedaruju!!"
,,Vicky, já tě snad miluju!!" řekla Emily a přerušila tak ticho, které tady bylo.,,Nandala si jí to, i když vůbec by mi nevadilo kdybys jí dala do držky, zaslouží si to." otočila jsem se na Emily a viděla ji s úsměvem na tváři, neměla ani žádné známky únavy.,,Em, na to, že jsi unavená, jsi teď docela živá." zasmála jsem se,,Ještě aby ne... Víš jak příjemný je vidět, jak jsi srazila "korunku" té náně." musela jsem se zasmát a Emily taky.,,Takže ji taky nenávidíš??",,Z celého svého srdce."
Kluci byli pořád ticho a upřeně sledovali mě a Emily.
,,Em?",,Ano?",,Miluju tě.",,Kotě, já tebe taky." dořekla a mrkla na mě. Obě jsme se začaly smát jak blázni. Vtom Jaxon promluvil,,Vidíš to Dimitri? Ani jedna z nich nám nevyznala lásku, tak aby to všichni slyšeli jako by se bály, že by to někdo slyšel. Ale teď si obě dvě vyznají lásku přede všemi a dost nahlas a je jim to fuk." samozřejmě, že to myslel ze srandy. Já s Emily po jeho prohlášení jsme propukly ještě ve větší smích.
,,Zlato, už by jsme mohli jít." přišel ke mně Dimitri. Byli jsme tu ještě další hodinu a už ho to tu přestalo bavit.,,Copak, už tě to tu nebaví??" s úsměvem na tváři jsem ho začala škádlit,,Upřímně ne. Už tě chci mít ve svojí posteli.",,A kdo řekl, že půjdu k tobě. Mám totiž v plánu jít domů." Jaxon se uchechtl.
Seděli jsme u baru všichni čtyři. Emily s Jaxonem nás upřeně sledovali.
Dimitri se na mě usmál,,Zlato, teď se mnou půjdeš do mého auta. Pojedeme ke mně domů, kde z tebe strhnu všechno tvé oblečení, obleču ti mé triko a půjdeme spát. Budu tě mít zachumlanou v mém náručí, protože nikde jinde než tam nepatříš." hraně jsem byla smutná,,Mám na výběr?",,Ne.",,Achh jo..." samozřejmě, že všichni věděli, že to hraju. Koukla jsem se na Emily, která věděla co přijde a hrála se mnou.,,Tak pa, zlato." řekla smutně,,Pa, lásko."
Už jsme vycházeli ze dveří když Emily na mě zařvala,,Miluju tě!!!",,Já tebe taky.". Zavřeli se za námi dveře a já jsem se tomu musela zasmát. Dimitri na mě hleděl s úsměvem na tváři.
Když jsme byli už u něj, udělal přesně to co řekl v "restauraci".
Už jsem skoro usnula, když Dimitri začal mluvit,,Netušil jsem, že si budeš s Emily rozumět.",,Já jo, jen jsem netušila, že až tak hodně.". Bylo ticho nikdo z nás dlouhou chvíli nepromluvil, už jsem upadala do spánku, když vtom,,Už jsi se rozhodla??",,My asi dneska nebudeme spát, že ne??"řekla jsem nepříjemně. Byla jsem unavená tím pádem jsem i nevrlá. Dimitri ignoroval moji poznámku,,Odpověz mi! Už jsi se rozhodla?",,Nad čím??",,Nad tím výletem. Zítra bychom měli odjet.".
Bylo ticho nikdo ani nepromluvil, když jsem nakonec řekla,,Pojedeme."
ČTEŠ
Victoria & Dimitri
RomanceJmenuji se Victoria. Je mi 17 let. Jsem panna. Nikdy jsem neměla žádného kluka. Nikdy jsem nebyla políbená. Dokud jsem nepotkala jeho, tělo řeckého Boha, ve kterém bylo tolik zlosti, temnoty, bolesti. Jakoby nepoznal nic jiného.