🖤Treasure of my life❤

948 38 6
                                    

နွေး​ထွေးလွန်း​သော တနင်္ဂ​နွေ​​နေ့လေးတစ်ရက်..........

❤ ❤ ❤

Church⛪ ​ကျောင်းတစ်ခုအတွင်း ဝတ်ပြုဆု​တောင်းသည့်နေရာ၌ ဖြူလွှလွှ​ကောင်​လေးတစ်​ယောက်ရဲ့ ​နှလုံး​သွေးမှ ဖြစ်တည်လာ​သော တောင်းဆုပြုသံတိုးဖွဖွတို့သည် ဘုရားသခင်ထံဆီသို့ တန်းတန်းမတ်မတ်​ရောက်ရှိ​လောက်ပါသည်.........

🖤 🖤 🖤

လူ​တွေအကုန်လုံး သူတို့ဖြစ်ချင်တာ​တွေ ပဲ တန်းဆီ​ပြီး ပြောသွားကြတာပါပဲ......
ကျွန်​တော် ဘာဖြစ်ချင်လဲ​ဆိုတာကိုတော့ တစ်​ယောက်တစ်​လေ​တောင် ​မေး​ဖော်မရခဲ့ပါဘူး......

အ​မှောင်အတိကျ​နေတဲ့ အခန်းထဲ လွင့်ပျံနေ​သော သီချင်းထဲက စာသား​တွေဟာ ကျွန်​တော့ဦး​နှောက်နဲ့ နှလုံးသားကို ​​ချေမွ​နေသလိုပါပဲ.....

ဂီတသံ​စဥ်​တွေက ​ကြေကွဲ​နေတဲ့ ရင်ခွင်​​တွေအတွက် ​ဆေးတစ်ဖုံဆိုရင် ကျွန်​တော့်အနာကျ ဘာလို့ မ​ပျောက်ရပါသလဲ.....

🎼 မင်းတစ်​ယောက်တည်း အထီးကျန်ပြီး ဖုန်းဆက် ရင်ဖွင့်ဖို့ လူတစ်​ယောက်လိုအပ်တဲ့အခါ အဲ့ဒီတစ်စုံ​တစ်​ယောက်ဟာ ငါဖြစ်​နေ​ပေးပါ့မယ်.... ငါရှိ​နေမှာပါ....

မင်းကို တ​စ်နေရာရာမှာများ သူတို့​တွေ ရက်ရက်စက်စက် ထားသွားခဲ့ကြတဲ့အခါ မင်းနှလုံးသားထဲက နာကျင်​ကြေကွဲမှု​တွေကို ကုသ​ပေးဖို့အတွက် ငါရှိ​နေမှာပါ...ငါရှိ​နေ​ပေးမှာပါ....

တကယ့် ချစ်ခြင်း​မေတ္တာတရားက ဘာလဲဆိုတာကိုမင်းသိဖို့ ငါလမ်းပြ​သပေးပါ့မယ်....
ဒါ ဒါ ဒါ ဒါ့ ဒါ ဒါ ဒါ ဒါ့ ဒါ့ဒါဒါ့ဒါ~~~
ဒါ ဒါ ဒါ ဒါ့ ဒါ ဒါ ဒါ ဒါ့ ဒါ့ဒါဒါ့ဒါ~~~ 🎼

ပျံ့လွင့်​နေ​သော သံစဥ်​တွေကြားထဲ တိုးဖွဖွ ​ပြောမိသည်က... ကျွန်​တော်အဆင်​ပြေသွားမှာပါ.... တစ်​နေ့​ပေါ့..............

ကား​သော့ကိုဆွဲယူကာ အထိန်းအကွတ်မဲ့ အရှိန်နှုန်းဖြင့် စံအိမ်မှ ထွက်ခွာကာ ဦးတည်မိသည်က မြို့ပြင်ရှိ အမြန်လမ်း​​ပေါ်သို့.........

🖤 ❤PS One Shot Collections & PoemsWhere stories live. Discover now