🖤 Infinity ❤

377 23 6
                                    

လိ​​​မ္မော်နံ့သင်းပျံ့​နေ​သော လိ​​မ္မော်ခြံကြီးတစ်​နေရာတွင် လိ​မ္မော်သီးလုံး​လေး​တွေဖြင့် အလုပ်ရှတ်​နေ​သော ဖြူလွှလွှကောင်​လေး တစ်​ယောက်.....

🖤 🖤 🖤

ကျွန်​တော့်က​လေး​ပေါ့ မနက်စာ​​တောင်မစားနိုင်ဘဲ အလုပ်လုပ်ရမယ်တ​ကြော်​ကြော်​​အော်ပြီး ​​ခြံထဲကို ပြေးဆင်းသွား​တာများ တားလို့ကို မမှီလိုက်....

ရာသီဥတုကအေးက​အေးနဲ့ လည်စည်းက​လည်း ကျွန်​တော်မှမစည်း​ပေးရင်မစည်းတဲ့က​လေးဆိုး​လေးပါ.....

အနီအနက်စပ်ကြား မာဖလာ​လေးကို ကျွန်​တော့လည်တိုင်တွင် ပတ်လိုက်ရင်း ခြံထဲက​ အလုပ်ကြိုးစားလွန်းတဲ့ အ​ကောင်​ပေါက်​လေးကို မနက်စာစားဖို့ လိုက်ခေါ်ရပြီ​လေ.....

စာရွက်ထဲ ​ရေးလိုက် နှင်းဆီဖူးနှုတ်ခမ်းလွှာ​လေးက လှုပ်စိလှုပ်စိ​​ပြောရင်း လိ​​​​မ္မော်သီး​​တွေခူးလိုက်နဲ့ တ​စ်ယောက်တည်း အလုပ်ထဲဈာန်ဝင်​နေတာများ ကျွန်​တော်​နောက်မှာ​ရောက်​နေတာကို သတိထားမိပုံမ​ပေါ်....

နည်းနည်း​လောက်စချင်တာနဲ့ အလုပ်ရှုတ်​နေတဲ့အ​ကောင်​ပေါက်​လေးကို ​ဆွေ့ခနဲချီ​မြောက်လိုက်​တော့ ရင်ခွင်ထက်က အ​ကောင်​ပေါက်​လေး အသံ​ပေါင်းစုံထွက်ရင်းရုန်း​လေပြီ.....

အလုပ်လုပ်ရင်ဘယ်လိုမှ သွားစမရတဲ့က​လေးပါ ​ပွေ့ထားတဲ့ကျွန်​တော့ရင်ခွင်ထက် ရုန်းရင်း တွန်းကန်​နေလိုက်တာများ ကျွန်​​တော့လည်တိုင်က လည်စည်း​လေးတစ်ဝက်က သူ့လည်တိုင်​လေးကိုရစ်ပတ်ပြီး​တောင် ဖြစ်​နေပြီ...

​ပွေ့ထားတာကို ​ဖြေ​လျှော့ပြီး သူ့ကိုယ်လုံးအိအိ​လေးကို အောက်သို့​လျှောချ​ပေးလိုက်ရင်း သူ့လည်တိုင်တွင် တစ်စွန်းတစ်စ ရစ်ပတ်​နေ​သော မာဖလာစ​လေးကို ခပ်တင်းတင်းဆွဲလိုက်​တော့ ရင်ခွင်ထဲ အလိုက်သင့်​ရောက်လာတဲ့ တိုက်ခိုက်​ရေး စာရင်းဝင် ယုန်ဖြူပေါက်​စလေး.....

အသည်းယားတာနဲ့ သူ့ဆံပင်ခပ်အုပ်အုပ်​လေး​တွေ​ပေါ် အနမ်းဖွဖွ ​ခြွေမိ​တော့ မ​ကျေမနပ် အသံစာစာ​​လေးတစ်ခုထွက်ကျလာ​လေရဲ့....

🖤 ❤PS One Shot Collections & PoemsWhere stories live. Discover now