,,Dobre ale nech sa to viac krát neopakuje." Prikývol .
Sadol si k jednému dievčaťu. V rade pri dverách. Zaujímalo by ma ako sa volá.
,,Sar?" Vyrušila som ju v kreslení.
,,Áno?" Povedala mi no pohľad od svojho zošita neodvrátila.
,,môžem sa ťa niečo opýtať?"
,,Kľudne sa pýtaj" stále si kreslila už ma to nebavilo tak som do nej drgla.
,,ako sa volá ten chalan?"
,,uhm ktorý?" Konečne odvrátila zrak od zošita!!! Neverím!!!
,,Ten" nenápadne som ukázala hlavou.
,, Ten čiernovlasý?" Opýta sa ma. Čiernovlasý?
,,Nie ten s končekmi vlasov blonďavé a s tetovaniami na rukách.
,, Ahaaa ty myslíš Zayna. Tak to je Zayn Malik." Povedala znechutene.
,,Vyzerá byť milý" usmiala som sa na ňu.
,, možno tak vyzerá teraz. Ale v minulosti nebol." Zamračila sa. Ako to myslela že teraz tak vyzerá no v minulosti nebol?
,,Nerozumiem"
,,nechaj tak" mávla rukou a povzdychla si. Aj ja som si povdzychla. Nemám rada keď niečo neviem. Som proste od prírody zvedavá. Niekedy až príliš. Rukou som si podoprela hlavu a počúvala učiteľku ako niečo hovorí o DNA. Je to v celku zaujímavé učivo. Ibaže to by som na to musela mať náladu.
******
Konečne zazvonilo. Je prestávka a ja som mala v pláne si vybrať mobil a začať si pozerať instagram. No človek mieni život mení. No v mojom prípade to znie človek mieni Sára mení. Ako som si začala ťukať heslo od mobilu Sar mi ho jednoducho zobrala a začala utekať. Samozrejme som sa rozbehla za ňou no narazila som do niečoho mäkkého. Hmmm voňalo to po.... mentole? Čo by mohlo voňať po mentole? Pozriem sa vyššie a tam vidím chalana s hnedými brčkavými vlasmi a neuveriteľne krásnymi zelenými očami, náušnicami a mračiacou tvárou.
Aj on mal tetovania. Prečo všetci chalani ktorých som dneska v tejto škole stretla majú tetovania?,,Nevieš dávať bacha?" Vyletel na mňa. Toto som nečakala.
,,Prepáč už si budem dávať bacha" Ospravedlnila som sa. Nerada sa ospravedlňujem no nechcem mať hneď v prvý deň školy nepriateľa.
,,V to dúfam" Wow až teraz som si všimla že má až moc chrapľavý hlas.
,,Fajn. Uhm môžem prejsť?" Snažila som sa ho obísť no keď som sa pohla do prava aj on sa pohol do prava.
,, A keď poviem nie?" Šibalsky sa usmial. Fajn tuna končí všetká sranda! Teraz mi je jedno či som slušná alebo nie. Teraz mu ukážem pravú Luciu Scoot!!!
,,Tak to je zlá odpoveď. Chcem prejsť tak buď tej lásky a uhni!" Prekvapene sa na mňa pozrel no potom sa znova usmial.
,,Ale ale nebuď hneď naštvaná. "
,, Ja nie som naštvaná len mi už začínaš liesť na nervy!" Zložila som si ruky na prsiach
,,Ja každému leziem na nervy" znova sa šibalsky usmial.
,,ani sa im nečudujem. Veď ja ťa poznám iba 2 minúty a už mi lezieš na nervy. Vlastne ja ťa ani nepoznám!"
,,Tak to musíme napraviť. Som Harry. Harry Styles." Podal mi ruku.
,,Lucia. Lucia Scoot. Fajn tak teraz keď sa už poznáme môžeš mi uhnúť?"
,,Nie" provokoval ďalej. Chlapče ty asi nevieš s kým sa ty zahrávaš.
,,počúvaj ma buď to pôjde po dobrom alebo po zlom. Vyber si" ľahostajme som sa na neho pozrela. Tváril sa že premýšľa.
"Jasné že sa tvári že premýšla však on nemá čím premýšľať!!!" Máš pravdu vnútorný hlas. To ako naozaj som si dala v mojej hlave highfive? Kde je tu najbližšia psychiatria?,,Čo robíš?" Opýtala som sa ho lebo ma to už prestávalo baviť.
,,Premýšľam"
,,Niako dlho ti to trvá"
,, Áno pretože ty máš stále niake blbé poznámky." Zasmiala som sa. Ale už ma nebaví sa tu s ním dohadovať.
,,Harry už musím ísť" prosebne som sa na neho pozrela.
,,Ale prečo?"
,,Lebo sa ponáhľam" povedala som a rýchlo ho obyšla. Dalo to zabrať. Rozbehla som sa.
,,Hej čakaj!!!"
Chytil ma za ruku tak že som znova narazila do jeho hrude. Ak ja ráno budem mať kôli nemu hrču na hlave nech si ma neželá.
,,A kam sa tak ponáhľaš?" Vyzvedal
,, Za Sar." Jednoducho som mu povedala.
,,A kde ja tá tvoja Sar?" Otočil sa o 360°. Vyzeral pri tom ako baletka. V hlave som sa na tom zasmiala no v realite mi do smiechu moc nebolo.
,,Pretože nikoho tu nevidím." Povedal a dal si ruky v bok.,,Ale musí tu niekde byť" zamračila som sa.
,,Aha tam je!!!" Zakričím no až vtedy si všimnem že kto pri nej stojí a nie je mi v tej chvíli všetko jedno. Obleje ma studený pot keď si ma ten dotyčný všimne. Prečo sa bozkával so Sar? A čo tu vlastne robí? Nemôže mi dať už konečne pokoj?
Ľudia viete čo je dnes za deň? Jasné že to viete ale aj tak. Je 24.12.!!!!! A to znamená len jedno. Kto má dnes narodeniny? No predsa Louis!!!!❤❤❤🎁
Šťastné a veselé vianoce❤😘
YOU ARE READING
School Love/H.S./ SK
Teen Fiction,,Povedal som ti, že so mnou budeš mať na ružiach ustlané" zahľadel sa mi do očí. ,,Áno ale ja sprostá som zabudla, že ruže majú tŕne" chladne som sa mu pozrela do očí. UPOZORNENIE: V príbehu sa nachádza veľa vulgarizmov a sexuálnych narážok Užite s...