Venujem tereza_schmidtova
Ema's POV
Dneska je pondelok a prvý krát idem do školy. Trochu sa bojím ale keď tam bude Luccy tak ma strach určite prejde.
Bitkár ❤️
Em prepáč ale dnes nejdem do školy😔 Hrozne ma bolí brucho🥺💔Dobre neprežijem to!
Introvert 🖤
V pohode. Niako to tam zvládnem❤️ uzdrav sa❤️Keď som Luccy odpísala prešla som ku skrini kde som si vybrala👇
Rannú hygienu som mala už dávno spravenú a raňajkovať sa mi nechcelo.
Zišla som schody a vošla som do kuchyne kde mala mama kopu papierov.
,,Ahoj Em. Ako sa máš?" Opýtala sa ma.
,,Mám sa fajn a ty?" Opýtala som sa jej späť.
,,Neviem kde mi hlava stojí! Dneska mám toho toľko na robote že zase prídem až neskoro večer." Povzdychla si.
,,Zase som doma sama?" Neveriacky som sa na ňu otočila. Prikývla a ďalej sa venovala papierom.
,,Poď už musíme ísť" popohnala ma mama. Rýchlo som si zobrala desiatu a obula som si tenisky. Vonku bola trochu zima a tak som si zobrala menší kabát.
Rýchlo som nastúpila do auta lebo mama by bola schopná ma tu nechať!
--------------------
Zastavili sme pred školou a mne sa stiahol žalúdok.
S roztrasenými rukami som sa chytila kľučky dverí a vystúpila som von na čerstvý vzduch. Mama išla rýchlo do riaditeľne lebo vraj musí s niekým súrne telefonovať.
Vstúpila som na pozemok školy a zhlboka som sa nadýchla. Som hrozne nervózna!
Pomaličky som sa začala prechádzať a všímala som si ľudí. Všetci boli v skupinkách a smiali sa, niektorí sa hádali......
Všimla som si jedného chalana ktorý mi bol známi. Tuším sa volal Harry. Keď si ma všimol zamával mi a naznačil mi aby som prišla k nemu a jeho skupinke.
,, Ahoj" pozdravili ma všetci keď som k nim prišla.
,,Ahojte" zašepkala som.
,,Som Sar" milo sa na mňa usmiala jedna baba s blonďavími vlasmi a modrími očami ktorá stála pri chalanovi s blonďavími vlasmi. Výzorovo sa na seba dosť podobali ale asi súrodenci nebudú.....
,,Ema ale volaj ma Em" usmiala som sa na ňu tiež a potriasli sme si rukou.
,,Tak ti ich všetkých predstavím" povedala Sar po chvíli keďže všetci chalani čo tam boli sa na mňa len pozerali.
,,Toto je Niall. Môj priateľ" ukázala na toho blonďáčika a žmurkla na mňa. Uchechtla som sa na jej správaní.
,,Toto je Liam. Ten frajerku má ale ešte stále nám nepovedal kto to je" zazrela na chalana s hnedými očami a vlasmi. Ten len prekrútil očami ale bolo na ňom vidieť že znervóznel.
,,A toto je Harry" povedala a ukázala na chalana ktorého už poznám.
,,My sa uz poznáme" uchechtol sa Harry a usmial sa na mňa. Prikývla som.
,,Neviete kde je Louis? Dohodli sme sa že dnes pôjdeme hneď po škole do baru" Zamračil sa Liam.
,,Neviem kde ten idiot je. Možno zase je mrkvu" zasmial sa Niall a všetci ostatní.
YOU ARE READING
School Love/H.S./ SK
Teen Fiction,,Povedal som ti, že so mnou budeš mať na ružiach ustlané" zahľadel sa mi do očí. ,,Áno ale ja sprostá som zabudla, že ruže majú tŕne" chladne som sa mu pozrela do očí. UPOZORNENIE: V príbehu sa nachádza veľa vulgarizmov a sexuálnych narážok Užite s...