29.2.2009
Konečne je koniec mesiaca! Budem voľná! Nebudem musieť trpieť Harryho terorizovanie! Ja si myslím že z neho v budúcnosti bude terorista! Dobre uznávam že to nebolo také zlé s ním sedieť mesiac ale to sa nikto nesmie dozvedieť! Síce je to blbec ale pomohol mi na písomke zo Slovenčiny. Písali sme z vybraných slov po M. Tých je toľko že to nemám šancu sa naučiť.Flash back
Keď sme prišli do školy a ja som bola zmierená s tým že dostanem 5 som si sadla do lavice a ruky si schovala do dlaní a začala som potichu plakať. Nikto si ma nevšímal lebo som sa predsa bavila len s chalanmi a moja jediná kamarátka Ema v ten deň chýbala. Harry si sadol ku mne.
,, čo sa stalo?" opýtal sa ma. Chápete to?! Sám Harry Styles sa ma opýtal čo sa mi stalo!!
,,Neviem tie vybrané slová" otočila som sa na neho so zaslzavenými očami.
,,Oco ma zabije ak dostanem päťku" rozplačem sa ešte viac a znova si ruky schovám do dlaní.
,, Neplač" povie ale nepovie to podraždene skôr.......ľútostivo. Nepomohlo.
Objal ma! Objal ma Harry Styles! Objatie som mu opätovala. Upokojila som sa. Jeho objatie bolo...príjemné.
,,Hej to čo robíte?!" Zaziapala na nás Michaela. Tá mi tu chýbala.
,,Nič nerobíme" povedal Harry a odtiahol sa odomňa. Keď sa chystala niečo povedať prerušila ju učiteľka.
,,Miška sadni si prosím lebo je už hodina" usmiala sa na ňu. To už aj zvonilo? To kedy?
Michaela na nás posledný krát zazrela a potom si išla sadnúť do lavice.
Učiteľka nám začala rozdávať písomky a Harry sa ku mne naklonil.
,,Ak nebudeš niečo vedieť potichu sa ma opýtaj" pošepkal mi do ucha. Mne chce sám od seba Harry pomôcť? Usmiala som sa na neho a prikývla som. Usmial sa aj on.
Keď mi konečne pristála písomka na lavici som sa podpísala. Učiteľka si sadla za katedru a začala niečo na ňom robiť a úplne nás ignorovala.
Pozrela som sa na prvé cvičenie. Doplň do slov i,í/y,ý
Fajn toto je môj definitívny koniec. Ťažko som si povzdychla a zrazu som uvidela niaky papierik na mojom kuse lavici.
V prvom cvičení napíš do slov- i,i,i,y,í,ý,i,i,y,ý,ý,y,
Pozrela som sa na učiteľku. Tá si ma nevšímala. Otočila som sa na Harryho a s úsmevom som mu pošepkala ďakujem. Prikývol s úsmevom.
Takto niako prebehla celá písomka a učiteľka nám oznámila že má teraz voľnú hodinu a že nám to cez ňu opraví. Keď odišla otočila som sa na Harryho.
,,Ďakujem ti" povedala som mu a vyčarila som ten najlepší úsmev aký som len dokázala.
,,Není zač. Bolo to ľahké. Zvládol by to každý idiot" mykol plecami a oprel sa do stoličky. Zamračila som sa na neho.
,,Čo je?" Otočil sa na mňa a rozhadzoval rukami. Založila som si ruky.
,,Nič. Len to že je starý, dobrý Styles späť" zasyčím na neho a postavím sa z lavice a idem na dievčenské WC.
End of Flas back.
Dostala som v tedy 1. Ale je mi to jedno. Som len sklamaná z Harryho. Keď už sa konečne začne správať normálne stane sa z neho znova ten idiot.
ESTÁS LEYENDO
School Love/H.S./ SK
Novela Juvenil,,Povedal som ti, že so mnou budeš mať na ružiach ustlané" zahľadel sa mi do očí. ,,Áno ale ja sprostá som zabudla, že ruže majú tŕne" chladne som sa mu pozrela do očí. UPOZORNENIE: V príbehu sa nachádza veľa vulgarizmov a sexuálnych narážok Užite s...