Upozornenie
Trošku som sa v tejto a aj v budúcej časti roznadávala. Čiže ak nemáte radi nadávky je mi vás momentálne ľúto.....
Dôvod nadávania
Autorka mojej najobľúbenejšej knihy meškala s kapitolou hroooooozne veľa dní a moja slušná nálada zmizla sorry🙃😂❤️
Harry's POV:
,, stalo sa niečo?" Opýtam sa Shoirse lebo je na nej vidno že je jej zle.
,,Nie nie momentík" snaží sa o úsmev no márne. Chytí tú druhú babu ( zabudol som meno, nezabite ma OK?) Za ruku a trochu sa odomňa vzdialili.
Zapozeral som sa na červenú, kockavú podlahu v nemocnici. Tie kocky ma neuveriteľne iritujú!!!
,, Už mi povieš prečo si taká biela ako zebra?" Podľa hlasu môžem usúdiť že to je tá baba ktorej meno neviem a ani neplánujem vedieť.
,, Po prvé. Bolo to z toho chalana a po druhé..... Zebra?! Ako fakt? To čo ťa napadlo?????"
,, Nerieš. Ale prečo ti prišlo zle z toho chalana? Však je hrozne hot!!!" Tá baba sa išla roztopiť usudzujem že zo mňa. Povedzme si úprimne, kto by nebol zo mňa nadržaný?
Ja viem že by sa nemalo počúvať cudzie rozhovory ale....
,, Hlavne sa mi tu teraz neroztop. Pamätáš si ako som ti raz volala a rozprávala som ti že je Luccy smutná?" Ako som vravel nemalo by sa počúvať cudzie rozhovory ale keď vyslovili Luccyine meno moje uši spozorneli.
,,No... Ani ma to vtedy nezaujímalo ale išla si ako píla čiže...."
,,Vravela som ti že je smutná kôli jednému chalanovi." Začala opatrne Shoirse. Luccy bola smutná z chalana? Komu mám rozbiť hubu?!
,,No a?" Povedala znudene tá druhá. Dajme jej meno Grizelda.
,,Ten chalan je on!" Shoirse zjavne stratila všetky nervy a zaziapala na Grizeldu. Počkať čo??!!! To som ja?!
,, Počkať to on je ten čo šikanoval Luciu?" Grizelda je zjavne z toho tak isto zmätená ako ja.
,,Hej je to on a neziap počuje ťa celá nemocnica" okríkla ju Shoirse.
,,A čo nech ma počuje aj tak mi tu nikto nerozumie" Grizelda sa z chuti zasmiala.
Shoirse len nad ňou pokrútila hlavou a prišla ku mne.
,,uhm Harry nevieš náhodou že kedy nás pustia k Luccy?" Opýta sa Shoirse.
,,Dneska ale neviem kedy." Zamračil som sa.
Zrazu sa dvere od Luccyinej izby otvorili a z nich vyšiel mladý doktor a odchadzal od nás preč. What?
,,Pán doktor!!!" Zakričali sme všetci traja naraz.
,,Čo potrebujete?" Otočil sa na nás a usmial sa.
,,Mohli by ste nám povedať ako je na tom Lucia Scott?" Slova sa ujala Shoirse.
,, Prepáčte ale informácie o zdravotnom stave môžeme poskytnúť len rodine" smutne sa na ňu usmial a ona aj s Grizeldou prekrútili očami.
,,My sme jej sesternice" Grizelda sa široko usmiala. Zrazu je hrdá na to že je s ňou rodina. Pred chvíľou to tak nevyzeralo.
,, Ehm.... Zdravotný stav slečny Scottovej..... Nebudem vám klamať je na tom zle." Prehltol som sťažka obrovskú slinu v ústach.
,,Ale..... Bojuje statočne" aj cez ten hrozný a bolestivý smútok som sa trochu pousmial. Luccy je bojovník a verím jej že bude statočná a uzdraví sa.
,, Vzhľadom na silný náraz ktorý utrpela do hlavy z jej výsledkov sme nezistili žiadne závažné problémy." Pozrel sa do papierov ktoré držal v rukách a usmial sa na nás a mne spadol taký veľký kameň zo srdca že jej nič není, že normálne zemský plášť som prebúral!!!!
,,Kedy by sme mohli k nej ísť" opýtal som sa otázku ktorá ma už dlho škriabala na jazyku.
,,Môžete ísť aj hneď" usmial sa na nás a všetci traja sme sa naraz otočili na seba a potom sme sa rozbehli k Luccyinej izbe.
Keď už sme boli pri nich zrýchlili sme (tak sme utekali že gepard by bol oproti nám muž o paličke) a narazili sme do tých skurv*ných dubových dverí a spadli. Fuck!
,,Jaaaaaau" Shoirse si chytila zápästie od bolesti.
,,Jaaaaau.....ty debil kôli tebe som si zlomila nechet!!!" Zakňučala Grizelda.
,, To nie je môj problém že si jebn*tá a nevieš bežať"
,,Ty hovoríš po slovensky?" Otočila sa na mňa Grizelda ako keby videla ducha.
,,A to tvoja sprostá hlava zistila až teraz?" Uškrnul som sa.
,,Ja som vravela že to si ty ten chalan kôli ktorému Luccy plakala!!!" Zakričala Shoirse.
,, Shoirse nekrič! Hlava ma už aj tak bolí kôli tejto tu" zazrel som na Grizeldu.
,, Navrhujem že by sme mali ísť ja a Shoirse prvé a potom by si mohol ísť ty" Grizelda si založila ruky na prsiach
,,Nie nie ja tu čakám skurvene dlhú dobu takže by som mal ísť prvý ja" Zamračil som sa.
,,Ale my sme jej rodina čiže by sme mali ísť prvé" Zamračila sa aj ona
,,Na to kurva zabudni!" Zaziapal som na ňu.
,, Čaute ľudia" ozval sa za mnou hlas toho skurvysyna.
,,Čo tu do fucka robíš?!" Vybehol som na neho.
,,Prišiel som za mojou priateľkou" uškrnul sa ten kokot Zayn.
,,Aká priateľka? Lucia nie je a ani nebude tvoja priateľka" Zaťal som sánku a prsty na rukách mi zbeleli od toho ako som ich drtil.
,, Ako je možné že Luciu chce toľko skurvene pekných chalanov!!!?" Zúfalo zakňučala Grizelda. Vážne mi jej prítomnosť nerobí dobre.
,, Harry ver alebo nie ale Luccy je moja. A keby si vedel ako sa skurvene dobre bozkáva" zasnene sa pozrel.
,,Ty skurvysyn!!!!" Zaziapal som na neho a už som to nevydržal a rozbehol som sa za ním.
Tramtadadá!!!!! Len aby ste chápali, to čo je hrubo napísané to hovoria po slovensky❤️
Aký ste mali týždeň?😊 Videli ste už Falling?❤️
YOU ARE READING
School Love/H.S./ SK
Teen Fiction,,Povedal som ti, že so mnou budeš mať na ružiach ustlané" zahľadel sa mi do očí. ,,Áno ale ja sprostá som zabudla, že ruže majú tŕne" chladne som sa mu pozrela do očí. UPOZORNENIE: V príbehu sa nachádza veľa vulgarizmov a sexuálnych narážok Užite s...