51🥑

238 16 30
                                    

,,Nikto" povedal Louis. Sar a vlastne aj všetci ostatný sa na mňa vystrašene pozreli. Zodvihla som jedno obočie.

Pocítila som zo zadu pohľad na mojom tele a moje zimomriavky neustupovali. Vysvetlí mi niekto čo sa to so mnou deje?

Počula som ako sa niekto za mnou pohol a ja som pocítila úžasnú vôňu mentolu.

Neviem prečo ale moje ruky sa začali triasť a srdce mi začalo nekontrolovateľne búšiť. Začalo sa mi ťažšie dýchať.

Z mojích nohavíc sa ozvala melódia môjho mobilu čo ma upozornilo že mi niekto volá.

Rýchlo som ho z vačku vybrala a uvidela som tam Zayn❤️. Usmiala som sa a zdvihla som to. Bolo mi jedno že budem volať pred nimi. Čo bolo ale naozaj zaujímavé bolo to že nikto sa nepohol a ani nič nepovedal. Sú čudný.

,,Kde si?!" Počula som z druhej strany Zaynov predpokladám že naštvaný hlas. Bola som prekvapená jeho tónom hlasu tak že som nebola schopná odpovedať. Ťažko som prehĺtla.

,,Počuješ?! Kde si kurva!?" Zaziapal do telefónu. Myslím že nechcem aby vedel kde som. Niečo mi vraví aby som mu nevravela že sa nachádzam pri týchto exotoch. Jediné na čo som sa zmohla bolo len doširoka otvoriť ústa.

,,Halo?!!! Počkaj už ťa vidím!!!" Naštvane prehovoril a zložil. Mobil som si založila do nohavíc a začala som sa rozhliadať na všetky svetové strany až som ho uvidela.

Celá som zbledla keď som videla jeho výraz v tvári. Nevyzeral tak ako vždy. Vyzeral ako býk. Oou

,,Deje sa niečo?" Prehovoril Louis. Nič som mu na to nepovedala len som stála ako prilepená a dívala sa svojho priateľa ako ide ku mne. Verte mi nemal dva krát priateľský výraz v tvári.

,,Čo je?" Ustarostene sa ma opýtala (ja neverím ale ona na mňa prehovorila) Sar!!!!

Iba som nenápadne ukázala prstom pred seba kde už bol každú chvíľku Zayn. Všetci sa tam ako na povel pozreli. Čo vám poviem... špióni by z nich boli asi tak dobrý ako moja anglická gramatika.

,,Kto tam je?" Opýta sa blonďák ktorý stojí pri Louisovi.

,,Zayn" zašepkám síce to nikto nemohol počuť ale to už Zayn stojí predomnou.

,,Láska" povie a otvorí náruč. Ja sa nechápavo zamračím lebo vidím v jeho očiach temné ohníky ale to už som v jeho objatí. Neviem prečo ale v túto chvíľu mi to je odporné. Čo sa to so mnou deje?!!! Konečne ma pustí a ja sa môžem nadýchnuť.

,,Zayn vypadni" povie Louis.

,,A to už prečo?" Povie dotknuto. Je však na ňom vidieť že to hrá.

,,Lebo sa všade objímaš so ženami a pri tom už frajerku máš" povie blonďáčik. Au. To bolelo. On sa objíma aj s inými dievčatami než som ja? Toto si s ním ešte vybavím.

,,A čo je na tom zlé?" Dá si ruky v bok. Takže on to nepopiera?!!! Zamračene sa na neho pozriem.

,,Zayn vypadni nemáme na teba náladu." Povie chalan ktorý sa včera smial na mne a Louisovi.

,,Nie" provokatívne sa usmeje.

,,Zayn padaj" ozval sa za mnou znovu ten chrapľavý hlas. Myslím že vám netreba vravieť že zimomriavky boli znova na scéne. Nemala som odvahu sa na neho pozrieť a tak som sa zadívala na svoje Converse.

,,Povedz mi jeden dôvod a ja vypadnem" mykol plecami.

,, Zbytočne tu oxiduješ" na hlase toho chalana za mnou je počuť že Zayna nemá rád. Vlastne nikto z tejto partie ho nemá rád.

School Love/H.S./ SKWhere stories live. Discover now