58🥦

459 17 7
                                    

Z ťažka som prehĺtla veľkú hrču ktorá sa mi tvorila v krku.

Nohy sa mi samé od seba pohli ani neviem kam. V tom som započula klopanie. Moja spása!

,,Dobrý deň. Ehm prepáčte že meškám...." Vošla do triedy Luccy s prevynilým úsmevom. Uškrnula som sa na ňu a venovala mi na to zamračený pohľad.

,,V poriadku sadni si prosím nech pokračujeme" Luccy nevenovala moc pozornosti. Učiteľka sa najviac sústredila na mňa. Luccy sa pohla smerom ku mne.

,,A že bolesť brucha" uchechtla som sa potichu tak aby to len ona počula.

Keď bola pri mne drgla ma s utajeným úsmevom do ramena.

Sadla si k Zaynovi a mne neostávalo nič iné ako si sadnúť k chalanovi z WC.

Sadla som si do lavice a vybrala som si peračník.

///////

,,Ha ha ha" sarkasticky som sa zasmiala.

,, Ale však to s ním až také zle byť nemohlo" zasmiala sa.

,,Ale bolo!" Luccy len nadomnou pokrútila hlavou.

Pred piatimi minútami sa skončila hodina čo Luccy využila na to aby mi komplikovala život.

,,A čo také strašné ti urobil?" Zasmiala sa.

,,No napríklad...... Bral mi celú hodinu peračník a vyťahoval mi z neho veci. Potom mi stále bral zošit a niečo tam písal alebo kreslil. Neviem čo tam bolo. Potom..... Bral mi aj tašku!" Začala som vymenovávať na prstoch.

,,Daj mi ten zošit" povedala Luccy a naťahovala sa už za mojou taškou.

Rýchlo som sa po tú tašku natiahla ja a vybrala som z nej iný zošit kde si sem tam kreslím. Dobre fajn je tam len jedna kresba ale aj to stačí!

Luccy chytila do ruky zošit a začala v ňom listovať.

,,Nechce sa mi veriť že by toto Louis kreslil. Ten je rád že vie nakresliť kruh!" Zasmiala sa. Mykla som len plecami.

,,Luccy?" Počula som hlas pri nás.

,,Áno?" Luccy sa otočila na Harryho.

,,Môžeme sa porozprávať? Uhm..... po škole?" Opýtal sa........ nervózne?

,,Ehm.... No...." Videla som že sa z toho chce vykrútiť.

,,Jasné že pôjde! Aj tak by si len pozerala tú telenovelu a potom by si mi či už volala alebo písala ohľadom toho že sa John so Sanem pohádali alebo vyspali" Luccy prekrútila očami a Harry sa jemne usmial.

,,Tak fajn" Luccy nakoniec súhlasila a Harry sa úprimne usmial. Zazvonilo.

,,Tak teda čakám ťa po škole pri telocvični" takto sa s "nami" Harry rozlúčil.

+++++

,,Luccy ide na rande! Luccy ide na rande! Luccy ide n-" začala som si pospevovať na plné hlasivky. Boli sme na chodbe kde na mňa hádzali divné pohľady. Kebyže tu nie je Luccy rýchlo by som utekala domov a schovala by som sa pod perinu lebo..... Nechcem si to priznať ale som dosť hamblivý človek. Keď som začala spievať Luccy mi chytila ústa tak že mi môj koncert práve skončil.

School Love/H.S./ SKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin