12.🌻

345 17 5
                                    

Po troch mesiacoch

,,Ufff konečne doma" povzdychnem si keď prídem zo školy a ľahnem na gauč.

,,Lucy si to ty?" Zakričí mama z kuchyne.

,,Áno mami neboj"

,,Zlatko poď prosím ťa do kuchyne" poprosí ma mama.

,,Nie. Som unavená. Ak chceš niečo vážne, príď prosím do obývačky."

,,Lucy makaj do kuchyne!!!" Zaziape na mňa mama a ja od strachu spadnem z gauča.

Postavým sa a zakňučím od bolesti.

,,Čo je také vážne že tvoja dcéra musí padať z gauča?" Poviem podráždene a zavrem od bolesti oči.

,,Ahoj" povie vysokopoloženým hlasom niekto a asi aj viem kto. Teta Cara ale nejdem este predbiehať.

,,Ahoj" povie potichu niaka osoba.

,,Ahooj" povie preafektovane ďalšia osoba. Koľko ich tu pre boha je?

Pomaly otvorím oči a pozriem sa na osoby sediace predomnou. A zbohom.

,,Ahojte" falošne sa usmejem na Shoirse a Miu.

,,Zlatíčko dlho sme sa nevideli a aké máš krásne vlasy" povie teta Cara.

,, Ďakujem aj ty máš nové vlasy" objíme ma.

,,Taaaak Lucy vieš že máme len jednu hosťovskú izbu."

,,No a?"

,,Tak v hosťovskej bude bývať teta Cara a niektorá z Vás" ukáže na Miu a Shorsie.

,, Počkať tak potom ale nebude mať jedna z nich kde spať" poznamenám.

,, Však to nooo vieš" poškrabala sa na zátylku a zasmiala sa priskrtene mama.
,, No tak tá bude spať s tebou na jednej posteli" povie potichu.

,,Čoooo?!!!" Zhučím na celú kuchyňu.

,,Nekrič" zakričí mama na mňa a uši si zakryje rukami.

,,Viete čo deti moje? Shoirse ty budeš spať s Luccy a ty Mia so mnou." Rozhodla teta Cara.

,,Dobre" usmejem sa na Shoirse. Akože najradšej by som spala sama v posteli ale Shoirse je lepšia nez moja preafektovaná druhá sesternica Mia.

,,Uhm poď ukážem ti kde si dáš veci" usmejem sa na Shoirse.

*******

,, Taaaak toto je moje kráľovstvo" zasmejem sa a Shorsie so mnou.

,, Máš to tu naozaj pekné" povie Shoirse.

"Počkať čo? Ona ti povedala že máš niečo pekné? Čo od teba chce? Ber nohy na ramena a už sa nikdy k nej nevracaj!!!" Kričal na mňa vnútorný hlas.

,,Ach ďakujem" poškriabem sa na zátylku.

,,Tak tam je skriňa a sú tam dve poličky voľné ale ak chceš ja si odtiaľ veci vyberiem a ty si tam daj svoje a potom ked odídete tak si ich tam znova vrátim" povzdychnem si.

,,Nie to nie je potrebné tie dve poličky sú až až" zasmeje sa Shoirse a ja pozdvihnem obočie.

,,Nemám veľa vecí zbalených. Nie som ako moja sestra" zasmeje sa Shoirse a ja s ňou.

"Vyzerá že sa zmenila" máš pravdu vnútorný hlas.

Zazvonil mi mobil. Sar. Čo chce? Žeby chcela úlohy keďže už skoro dva týždne nechodí do školy? Vraj je chorá ale neverím jej ani nos medzi očami.

,,Áno?" Ozvem sa do telefónu.

,,Kde si?" Sar nestráca čas toto som za ten čas čo ju poznám zistila.

,,Doma prečo?" Nechapem.

,,Dobre takže za 2 hodiny stoj pred dverami pekne oblečená" rozkáže mi Sar.

,,Ale ja tu mám návštevu"

,,A koho?" Baba jedna zvedavá.

,, Sesternice"

,,Dobre tak ich zober so sebou ty trúba" zasmeje sa Sar.

,,Len jednu!!!" Zakričím jej.

,,Pre mňa za mňa mne je to jedno ale hlavne stoj pred domom o dve hodiny" a uz som len počula pravidelné pípanie.

,,Ideme sa obliekať!!!" Zakričím na Shoirse.
,,Ide sa preč" začnem skákať po posteli a Shorsie sa pridá.

,,Počkať čo? Veď nemám nič na seba!!!" Zakričí Shoirse.

,,To nechaj na mňa" žmurknem na ňu.
,,Ale Mii ani muk"

+++++++

,,Môže byť?" Opýtam sa Shoirse keď vyhrabem niake veci pre ňu z mojej obrovskej skrine.

,,Môže byť?" Opýtam sa Shoirse keď vyhrabem niake veci pre ňu z mojej obrovskej skrine

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

,,áno áno áno!!!!" Začne kričať Shoirse na celú miestnosť. Ja sa na nej zasmejem.

,,Aaaa toto je pre teba" povie Shoirse ked niečo vyberie zo skrine.

,,Nie je to zlé" poznamenám                             __________

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

,,Nie je to zlé" poznamenám
__________

,,Taaaak môžeš sa pozrieť do zrkadla" poviem Shoirse keď ju namaľujem a dám jej veci na oblečenie. Shoirse nás zatiaľ učesala ale mne sa zakázala pozerať do zrkadla ktoré mám na stene.

,,Woooow" poviem keď sa uvidím v zrkadle.

,,Daj foťák odfotím ťa na ig nech ťa celý svet obdivuje "

Tadaaaaaaa to je všetko k dnesnej časti❤️😘

Ily🌺❤️❤️

School Love/H.S./ SKWhere stories live. Discover now