,, ale ale čo ty tu?" Opýta sa ma Harry a ja prehĺtnem veľku guču slín.
,,Ona je moja návšteva čiže odpáľ" zamračí sa na Harryho Gemma.
,,Aj tak musím ísť hore zavolať Taylor. Majte sa" pošle nám vzdušnú pusu a odýde po schodoch predpokladám do svojej izby. Pri vyslovení mena Barbie mi príde zle.
,,To je tvoj......" Nedopoviem.
,, Je to môj brat" povie Gemma.
,,Ahaaa...... Počkať čiže aj on vie po Slovensky?" Neveriacky sa na ňu pozriem.
,,Hej vie lepšie po slovensky než ja a to som od neho staršia!!!" Zamračí sa Gemma.
,, Čaute už som späť" s úsmevom na tvári k nám príde Liam. Sadne si ku mne a usmieva sa ako slniečko na hnoji.
,,Liam musíme odtiaľto vypadnúť" zašepkám mu. Zdvyhne jedno obočie.
,,Ak nechceš aby ťa tu Harry načapal. Gemma je jeho sestra" na Liamovi je vidno že ho oblial studený pot. Úsmev z tváre mu zmizne tak rýchlo ako moje vreckové keď idem do mesta. Neverili by ste ako rýchlo sa míňajú!!!
,,Tak teda mi už pôjdeme" povie nervózne Liam.
Postavíme sa ale Gemma nás zastaví.
,,Počkajte!!! Zabudla som vám ponúknuť niečo na jedenie a na pitie" buchne si rukou po hlave.
,,Nie zlatko to je v pohode" venuje jej úsmev Liam.
,, Prosím ostaňte tu ešte aspoň desať minút. Nudila by som sa tu" hodí na nás psie oči.
,,Fajn ale len desať minút" zdvyhnem varovne prst.
,,Platí" podáme si ruky.
Gemma sa rýchlo rozbehne do kuchyne pre vodu a jedlo.
+++++++++
,, Už je tam niako dlho. Idem jej pomôcť" oznámim to Liamovi a postavím sa.
,, Nepotrebuješ s niečím pomôcť?" Milo sa jej opýtam upozorňujem že po slovensky.
,, Aj hej ale urobím si to sama" placho sa na mňa usmeje.
,,Chcem ti pomôcť. Tak s čím ti pomôžem?" Zložím si ruky na prsiach.
,,Fajn. Hore v herni je minerálka. Ak by si bola tej lásky a doniesla ju bola by som ti vďačná" usmeje sa.
,,Okej. Ale....... Kde tá hosťovská je?" Zasmejem sa a potom aj ona.
,,Hore po schodoch do ľava rovno potom do prava a potom znova do prava" naviguje ma Gemma. Ak tam trafím chcem medailu!!!!
,,Fajn. Za chvíľu som späť" zamávam jej.
Vyndem hore po schodoch a zastanem. Ako to hovorila? Najprv do prava potom do prava a potom do ľava? Či najpv do ľava potom prava a potom do ľava?
"Skús ísť najprv do prava. Potom do ľava a potom do prava a uvidíš kde prídeš" moje svedomie je v pohode ale o mojom srdci sa to povedať nedá.
Vydám sa smerom do prava. Potom zabočím do ľava a potom do prava.
Hádam že sú to tie správne dvere. Chytím kľučku dverí a potiahnem. Za dverami je miestnosť s hygienickými potrebami. Upsssss.
Otočím sa a zavriem dvere. Kde do kelu je tá hosťovská???? Je to tu ako v bludisku!!! Ale v bludisku je aspoň niaky východ ale tu nič!!!!
;;;;;;;
Už skúšam asi tretie dvere. Toto je horšie ako fitko!!! Sa tu aj zapotíte pri toľkom chodení.
Chytím kľučku dverí a potiahnem. Naskytne sa mi božský pohľad.
" Božský? Sa uvedom o kom sa tu bavíme!!!! Nie je to božský pohľad!!! Kebyže mám oči tak si ich vyšklbem. Ale tebe vlastne vyšklbe za toto vlasy Barbie. Cha kebyže počuje tvoje myšlienky tak by ťa doškriabala so svojími nechtami a bolo by jej úplne jedno že by si pri tom tie svoje pazúre zlomila" ty fakt vnútorný hlas žiarliš?
,,Počúvaj ma ja viem že som pekný ale nepozeraj sa tak na mňa" prehovorí jeho typickým chrapľavým hlasom. Sebavedomie mu nechýba to sa musí nechať.
Ľudia žijem!!!! Ako ste strávili čas kým som nedávala knihy von? Ktorý z členov 1D máte najradšej?💕 Lasky poprosím vote a comment 😘 ak na tejto časti nebudú aspoň 5 votes tak nedám novú časť 💔 ľúbim vás!!!!💕💕💕
STAI LEGGENDO
School Love/H.S./ SK
Teen Fiction,,Povedal som ti, že so mnou budeš mať na ružiach ustlané" zahľadel sa mi do očí. ,,Áno ale ja sprostá som zabudla, že ruže majú tŕne" chladne som sa mu pozrela do očí. UPOZORNENIE: V príbehu sa nachádza veľa vulgarizmov a sexuálnych narážok Užite s...