Píp píp píp píp.
Stroje tu pípajú akoby im za to platili. Už mi to celkom lezie na nervy. Sedím na nepohodlnej žltej stoličke a čakám kedy ma pustia za Luccy.
Spal som tu celú noc a čakal kedy ma tam pustia. Nepustili ma k nej lebo jej stále robia niake vyšetrenia.
Povedali mi že ma ale dnes k nej pustia.
Škola sa začína za desať minút. Nejdem tam. Musím tu ostať pri Luccy.
,, Harry?" Ozve sa ten odporný, piskľavý hlas. Čo tu robí?!
,,Čo chceš?" Prekrútim očami keď ju vidím.
,,Harrynko včera si za mnou neprišiel a ani si ma dnes nezaviezol do školy. Tak ma napadlo len toto miesto. Síce neviem čo tu robíš pri tej chudere..."
,, Opováž sa ju tak ešte nazvať" zaziapal som po nej.
,,Inak čo?" Taylor neštvi kobru bosov nohou. Dobre ti radím.
,,Inak za seba neručím" odpovedal som s kľudom.
,,Harry už ma štveš! Stále si pri tej.... ani slovo na ňu neexistuje.... A mňa zanedbávaš! Nepáči sa mi to!!!" Začala tam ziapať po celej chodbe a ja som sa len smial na jej debilite.
,,Upokoj sa je ťa počuť hádam aj do Mongolska." Už mi jej vreskot vážne liezol na nervy.
,,Vyber si buď ja alebo ona!" Dala mi ultimátum. Nie je ťažké sa rozhodnúť. Odpoveď už dávno viem.
,, Mal som ťa rád" zakývam jej a tým jej dávam na javo aby vypadla. Tak jej spadla sánka že dieru do podlahy spravila. Normálne väčšiu ako Mariánska priekopa.
,, Prečo ona? Čo k nej cítiš?" Joooj keby si ty len vedela....
,, Cítim k nej lásku ako k nikomu inému" niekedy je naozaj fajn keď viete jazyk ktorý ten dotyčný nevie.
,,Čo si povedal? Nerozumela som ti ani slovo" zamračila sa.
,,Čo ťa do toho?!" Zasyčím na ňu. Bože kedy už konečne vypadne?
,, Slečna prosím na koho tu čakáte?" Zaplietla sa do náš rozhovoru sestrička ( moja spása).
,, Na nikoho tu nečaká" odpoviem za ňu a nádherene sa na Taylor usmejem. Tie jej nožíky v očiach by neprehliadol ani slepý človek.
,, Slečna tým pádom tu nemáte čo robiť. Prosím opustite priestory nemocnice. Ďakujem" usmeje sa na ňu.
Taylor sa snažila niečo povedať ale otočil som sa na odchod. Počul som len jej ťažký agresívny výdych.
Prešiel som za roh a hneď sa otočil a potajomky pozoroval ako červená od zlosti Taylor odchádza.
Keď odišla vrátil som sa späť k Luccyinej izbe a sadol si na tú nepohodlnú stoličku na ktorej sedím už niekoľko hodín.
Na tú stoličku by som neposadil ani toho najväčšieho nepriateľa. Zadok si necítim taká je tvrdá.
Rukou si podoprem hlavu a niečo ťukám do mobilu. Otvorím si galériu lebo tam mám hrozne veľa fotiek. Ani neviem na čo....
Narazím na jednu fotku kde je Luccy. Na tej fotke je vysmiata ako lečo lebo dostala z angličtiny jednotku ktorej nechápe. Vtedy skákala a pospevovala po celej triede a ja som bol šťastný s ňou keď som ju takú videl.
Samozrejme že som to nemohol dať hneď najavo lebo by si hneď každý myslel že k nej niečo cítim a to by nebolo dobré. Odfotil som ju rýchlo keď sa nikto nepozeral. Je to nádherná momentka.
++++++
,, Prepáčte ale informácie o zdravotnom stave môžene poskytnúť len polícií, lekárom a blízkej rodine ktorá vy nie ste." Započujem ženský hlas ktorý hovorí po slovensky. Kto všetko pre boha vie v Londýne rozprávať po slovensky?
,, Bože čo si to ona o sebe myslí?" Prehovorí podráždene niekto iný ale tiež po slovensky.
,,V kierej riti je tá izba? Už tu chodíme desať minút a stále nič! Aaaach!!!!" Povie ten prvý hlas.
,,A ešte k tomu sme tu len samé lebo mamka aj teta s ujom zmeškali let. Toto mi bol čert dlžný" zaknučala. Zrazu sa objavili pri mne.
,,Uhm prepáčte neviete náhodou či tu na tejto izbe leží Luccy Scottová?" Hamblivo sa ma opýta po anglicky dievča asi v mojom veku s čiernymi vlasmi a trochu ale len naozaj trochu sa podobá na Luccy. Bože mne už tak preplo že každá baba sa mi podobá na Luccy.
,, Áno kto ste?" Nadvihnem jedno obočie.
,, Som Shoirse Scottová" milo sa na mňa usmeje.
,,A ja som Mia jej sestra a vy?" koketne sa na mňa usmeje tá druhá a ja nad ňou prekrútim očami.
,, Ja som Harry Styles" pozriem sa na tú prvú ako sa to len volala? Shorsie presne! Keď vyslovím moje meno Shoirse úsmev padne.
Hi🙋❤️ ako ste prežili dnešný deň?🤔
Ľudia ja proste nemôžem z tohto 😂❤️
Som sa rozhodla že kapitoly budú vychádzať pravidelne a to každý piatok 😊❤️
YOU ARE READING
School Love/H.S./ SK
Teen Fiction,,Povedal som ti, že so mnou budeš mať na ružiach ustlané" zahľadel sa mi do očí. ,,Áno ale ja sprostá som zabudla, že ruže majú tŕne" chladne som sa mu pozrela do očí. UPOZORNENIE: V príbehu sa nachádza veľa vulgarizmov a sexuálnych narážok Užite s...