6.🐻

449 17 2
                                    


@Shawn Mendes vám poslal žiadosť o priateľstvo

@Shawn Mendes vás začal sledovať

No a teraz neviem čo je horšia nočná mora.

Samozrejme že mu to nepotvrdím. Veď ho nenávidím!!! A to už nikto nezmení. Nenávidím ho za to čo mi urobil. Možno vám niekedy poviem čo urobil. Izbou sa zrazu rozoznelo moje zvonenie. Na displeji svietilo Mama . Zodvihla som to.

,,Ahoj mami"

,,Ahoj zlatko, čo robíš?"

,,oddychujem prečo?"

,,No vieš.... pamätáš si na tetu Caru?"
Ježiši len to nie pane bože prosím nech to není to čo si myslím.

,,pamätám. A?"

,,Nooo... tak príde k nám na návštevu aj s jej dcérami."
Nieeeeeeee!!!!!! Pane bože len to nie!!!

,,Si tam?"

,,Á-a-áno som len ma to zaskočilo" koktala som.

,,Nevadí ti to?"
"Jasné že mi to vadí"

,,Nie mami v pohode"

,,Tak to som rada. Už musím ísť. Ozaj aby som nezabudla zajtra si objednaná ku kaderníčke ako si chcela. Pa. Ľúbim ťa "
Už keď som chcela zložiť mamin hlas ma zastavil.
,,Ozaj dnes neprídeme domov lebo sa to tu v robote skomplikovalo a rovno pôjdeme k mojej kolegyni Simone. Dobre?"

,,OK"

,,Dobre zlatíčko maj sa. S ockom ťa veľmi ľúbime"

,, aj ja vás mami. Pa"

A už som len počula hlasné, rýchle pípianie. Ťažko som si vzdychla.

Zaškvŕkalo mi v bruchu. Pozrela som sa na hodiny. 17:25. To koľko som pre boha spala?

Postavila som sa z postele.

Keď som prišla do kuchyne, otvorila som si chladničku v ktorej sa malo nachádzať moje spasenie. Hmmmm špagety. Vložila som ich do mikrovlnky. Keď sa zohriali sadla som si za stôl a začala jesť. Keď som tie špagety dojedla išla som do izby. Obliekla som si

Do vreciek na nohaviciach som si hodila mobil, slúchadlá, peniaze

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Do vreciek na nohaviciach som si hodila mobil, slúchadlá, peniaze.

Zliezla som dole po schodoch ku vchodovým dverám. Vyjdem z nich von a zamknem za sebou. Kľúče zastrčila k ostatným veciam do mojích nekonečných vreciek a idem rovno za nosom. Čiže do baru.

$$$$$$

,,Nie vážne ti tvrdím že som práve videla ružového slona" vravela mi moja nová kamarátka Zoe.

,,Vidím že už bolo tej marihuany dosť mala by si ísť domov" povedala som jej túto vetu po 3000 raz.

Ona z provokácie si potiahla znova z cigarety a všetok smradľavý dym vyfúkla na mňa. Nič som kvôli tomu blbému dymu nevidela ale iba som sa z neho rozkašľala. Bože toto mi bol čert dlžný!

Keď sa konečne tá dymová hmla stratila Zoe už nesedela na stoličke predo mnou. Kde pre boha môže byť?

Ťažko sa mi ju hľadalo so štyrmi pohárikmi tequili. Všetko som mala rozmazané.

Keď som sa pozrela na parket a prižmúrila oči hádajte koho som tam uvidela? Zoe ako "tancuje" s tým chalanom z riaditeľne.

Nedalo by sa to nazvať tancom keďže bola sfetovaná a opitá. Skôr by som to nazvala rozhadzovanie rukami a nohami na všetky svetové strany.

Keď dohrala pesnička Zoe sa otočila na toho chlapca a dala mu pusu. Ale na meno toho chalana si teraz nespomeniem.

Ľudia sorry ale berte na mňa trochu ohľad. Mám v sebe štyri poháre alkoholu. Som rada že žijem nie to ešte si pamätať jeho meno.

Zrazu mi prišlo zle a tak som zliezla z mäkkej červenej koženej barovej stoličky na tvrdú kahličkovú zem.

Po ceste na záchod som narazila do hrozne veľa ľudí ale bolo mi to teraz fuk.

Keď som konečne prišla na tie blbé vécka pozriem sa po dlhej dobe do zrkadla. Skoro som chytila infarkt!
Ako to že sa ma Zoe nezľakla? Vlasy mám roztrapatené a krvavé bielka od nedostatku spánku.

Pustím si prúd studenej vody a prejdem si s nimi po mojich unavených očiach.

Potom nasleduje krok číslo 2. Ten najhorší. Skrotiť vlasy. Držte mi palce!

Začnem si rukou opravovať vlasy keď ma v tom zrazu vyruší povedomý hlas.

,,Neupravuj sa toľko v tom zrkadle" ozve sa chrapľavý hlas.

Otočím sa za ním a koho tam nevidím? No predsa Harryho!!!

,,Aj ja ťa rada vidím" vyplazím mu jazyk. " "nie Lucia vôbec sa teraz nesprávaš ako detsko. Vôbec" keby že viem ako zaškrtiť svoj vnútorný hlas už by som to dávno urobila!

Ľudia som zistila že som zabudla napísať odkaz k predchádzajúcej časti. Sorry😁❤️. Viete boli vianoce a ja som mala pocit že skončím na psychiatrii.
A hádajte kto tu má v nedeľu meniny? No ja😂

Šťastný oneskorený rok!!!!😂❤️

School Love/H.S./ SKOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz