45♓

265 19 6
                                    

Harry's POV

Po dvoch týždňoch

Už sú to presne dva týždne čo je Luccy v kóme. Keď som bol u nej na izbe videl som tam ležať jej krehké bezbranné telo. Bolel ma pohľad na ňu. Mala monokel, sádru na ruke, roztrhnuté obočie, peru....

Vtedy keď som tam sedel vylial som jej tam všetky moje city ktoré cítim k nej. Viem že ma nepočuje ale za pokus to stálo a mne sa aspoň uľavilo že som to konečne dostal zo seba von.

Cŕŕŕŕn Cŕŕŕŕŕŕn

Kto zas otravuje?

Vytiahnem mobil z vrecka a zahľadím sa na displej na ktorom by malo byť meno volajúceho. Sar. Čo odomňa chce?

,,Harry?" Ozve sa z mikrofónu.

,,Som to ja, čo je?" Prekrútim očami.

,,Ide o Luccy" okamžite vyletím z gauča (na ktorom depkujem už asi tretí deň) na nohy.

,,Čo sa stalo s ňou? Je v poriadku?" Chŕlil som na ňu otázky.

,,Neboj sa je v poriadku. Mám dobrú správu" zapišťala že som si musel dať mobil meter ďaleko od ucha.

,,Akú?"

,, Prebrala sa!" Neverím!

,, Naozaj!?" Musel som si to overiť.

,,Naozaj! Makaj sem!!!" Zakričala.

,,Už idem čau!" Zakričím a zložím.

Rýchlosťou svetla som sa dostal do chodby kde som sa obul a hodil na seba rifľovú bundu.

,, Zlatíčko kam ideš?" Ozve sa mama z kuchyne.

,,Za Luccy prebrala sa" zakričím jej na späť.

,, Pozdravuj ju! Síce ju nepoznám dlho ale prirástla mi k srdcu" prišla ku mne a usmiala sa.

,,Mne tiež mami, mne tiež" usmial som sa tiež a utekal do auta za Luccy.

++++++

Nenávidím tieto skurvené londýnske cesty! Všade samé zápchy! Doriti!!!

---------

,, Konečne si tu" zakričí na mňa Sar.

,,Kde je Luccy? Ako je na tom?" Pozrel som sa na Sar.

,,Neviem ako na tom je. Jediné čo viem je že sa prebrala." Usmiala sa.

,,Sar?" Ozval sa za nami hlas ženy.

,,Oooou pani Scottová dobrý deň" usmiala sa na pani Scottovú a objali sa.

,,Dobrý" slušne som pozdravil moju možno budúcu svokru.

,,Ou ahoj" usmiala sa na mňa.

,,Som Harry. Luccyin kamarát" usmial som sa na ňu.  A jej sánka padla na zem.

,,T-ty hovoríš po slovensky?" Začuduje sa.

,,Je to môj rodný jazyk"  uškrniem sa.

,, Odkiaľ presne si? Si mi niaky povedomí...." Zamračí sa.

,,Som z .." nedohovorím.

Otvorili sa dvere od Luccyinej izby a vyšiel z nich znova ten mladý doktor a priblblo sa usmieval.

School Love/H.S./ SKWhere stories live. Discover now