47♀️

267 19 32
                                    

Harry's POV

Sedel som na tvrdej nemocničnej stoličke a čakal kým vynde Sar z Luccyinej izby.

Medzitým som sa hral rôzne videohry, pozeral si Instagram..... Veľa som toho stihol.

+++

,,Aaaaach" počul som tresknutie dverí a Sárin povzdych. Zodvihol som svoj zrak z mobilu na ňu. Vyzerala ako rozzúrený býk. O-o-u...

,,Čo sa stalo?" Opýtal som sa a postavil som sa zo stoličky.

,,Ona... Ona!... Ona!!" Stále toto opakovala dookola a ukazovala na dvere od Luccyinej izby. Nemal som už na ňu nervy.

,,Ona čo?" Zaziapal som na ňu.

,,Ona chodí so Zaynom!!!" zaziapala na mňa naspäť. Zamrzol som v pohybe. Čo prosím???!!!

,,T-to-t-to nemôže byť pravda! O-o-ona nemôže chodiť s tým kokotom! Proste nie!!!!" Ziapal som  a bolo mi jedno že ma niekto počuje. Rukami som si vošiel do vlasov a zaťahal sa za ne.

,,Harry je to pravda. Sama mi to teraz povedala." Sklonila svoj pohľad.

,,Do piče!!!" Zanadával som po slovensky.

,,Povedz mi že to nie je pravda" povedal som jej a spojil si ruky ako mníška a kľakol si na kolená.

,,Harry ako som už povedala... Je to pravda" zase sa zadívala na svoje topánky.

Keď to povedala začal som kopať do stoličiek, hádzal som ich zo strany na stranu a Sar na mňa kričala nech sa ukľudním. Nepodarilo sa... V mojom tele sa odohrávala vojna emócií. Ako mi to mohla urobiť??!!!

,,Ja ho zabijem!!!" Ziapal som ako.... Hulk. Hej. Ako Hulk....

,,Harry ukľudni sa prosím. Týmto to len zhoršuješ" položila svojú dlaň na moju lopatku. Začal som zhlboka dýchať (Ako pri jóge) A snažil sa upokojiť. 

Nepodarilo sa.

Nemohol som tam už ostať.


Luccy je s tým kokotom Zaynom a ja s tým už nič neurobím. Nemohol som ísť ani k nej do izby. Nemal som silu. Čo by som jej povedal?

'Ahoj Luccy milujem ťa, opustíš prosím Zayna aby sme mohli byť spolu?' znel by som ako totálny zúfalec. Vlastne ja aj zúfalec som....


,,Musím ísť čau" poviem Sar. Zobral som si svoju bundu a ako duch som išiel celou nemocničnou chodbou k východu.

Na recepcií na mňa znova zažmurkala niaka umelá čúza ktorá tu je vždy keď sem prídem ja. Popri chôdzi som sa na ňu pozrel a jej zvodný pohľad si ma premeriaval od hora dole. Prekrútil som nad ňou oči a ignoroval ju.

Prišiel som k svojmu autu otvoril dvere a sadol si doň. Ešte stále to tu voňalo po Luccy keď som ju viezol z tej párty. Síce je to dlhá doba ale aj tak sa tu jej vôňa nevyparila.

Hlavu som si oprel o operadlo, ruky som položil na volant, kľúče som dal do zapaľovania a pustil rádio. To si robíte prdel!!! Pustili pesničku Ellie Goulding love me like you do...

School Love/H.S./ SKOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz