,,ježiš ja som tak rada že ťa znova vidím!" Zakričala som na plné ústa a znova som ju objala.
,,Aj ja teba ale rozpučíš ma" zasmiala a ja som ju okamžite pustila.
,,Čo tu robíš?" Povedala som a začala som si ju obzerať. Veľmi sa zmenila ale správaním nie.
,,Idem sem chodiť do školy" široko sa usmiala a ja tiež.
,,To je super! Takže ty si tá moja nová spolužiačka?" Prikývla.
,,To je super!!!!!" Zakričala som na celú školu.
,,Baby nerada vás ruším ale Em bež už k riaditeľovi. Čaká ťa tam" prišla k nám Bella a Ema sa so mnou rozlúčila objatím.
S úsmevom na tvári som vyšla na chodbu.
Rozhodla som sa že pred tým než pôjdem do triedy sa zastavím ešte pri automatoch s jedlom. Som hrozne hladná. To bude asi tým že moja výborná desiata zostala doma v kuchyni.
,, Kamarátka?" Opýtal sa ma.... Harry? Hej tak sa volá. Harry. Zľakla som sa lebo bol za mnou.
,,Áno"potichu som povedala a prikývla som. Vzbudzoval vo mne rešpekt.
,,Ideme do triedy či sa chceš ešte prechádzať po škole?" Opýtal sa ale to už stál predomnou. Zastala som a pozrela sa do jeho očí.
,,Chcem ísť ešte k automatom ale ak chceš tak choď do triedy" prerušila som náš očný kontakt a pozrela som sa na moje nohy.
Hmmmm tie prezývky by sa zišlo oprať. Sú celé špinavé.
,,Nie pôjdem s tebou" povedal. On sa ani neopýta či môže ísť so mnou? Akože haloooo? To kde sme?
Kebyže to je niekto iný tak mu vynadám že sa mohol aspoň opýtať ale na tomto chalanovi je vidno že nie je dobré mu hovoriť nie.
Išli sme teda spolu chodbou k automatom. Vládlo medzi nami trápne ticho.
Zastavili sme pri automatoch a hodila som tam peniaze a stlačila gombík. No ten automat si asi povedal že by bolo fajn kebyže Scottovej zhorší deň. Však jasné, však ho má málo pokazený....
Začala som nekontrolovateľne stláčať ten gombík nech mi konečne dá MOJU bagetu. Moju lásku!
Zelenoočko prišlo ku mne.
,,Počkaj. To musíš takto" povedal a tresol po tom automate a ja som sa zľakla. Má silu to sa musí uznať.....
Konečne moja láska vypadla a ja som si ju zobrala do ruky.
Otočila som sa a uvidela som lavičky. Do triedy sa mi nechcelo ísť keďže je fyzika. Sadla som si na jednu z lavičiek a zahrýzla som sa do bagety.
Zelenoočko si kúpil tiež kuraciu bagetu a sadol si ku mne na lavičku.
Neviem prečo ale mala som pri ňom motýliky v bruchu.
,,Aké je to chodiť so Zaynom?" Prelomil to ticho medzi nami. Zabehlo mi. Nečakala som takú otázku.
,,No je to fajn" povedala som a zahrýzla som znova do bagety. Zamračil sa. Chvíľu to vyzeralo akoby chcel niečo povedať ale len pokrútil hlavou.
,,Ty si na nič nepamätáš však?" Nadvihol jedno obočie.
,,Podľa toho na čo" mykla som ramenom.
,,Tak napríklad. Na to čo sa stalo pred dvoma mesiacmi" povedal a pozrel sa na stenu.
Zamyslela som sa. Čo sa stalo pred dvoma mesiacmi? Pred týždňom som sa zobudila z kómy. V kóme som bola dva týždne. V nemocnici som bola tým pádom štyri týždne. Takže ak ma môj Einstein neklame v hlave tak to bolo len chvíľu pred kómov. Tam mám úplne okno.
ESTÁS LEYENDO
School Love/H.S./ SK
Novela Juvenil,,Povedal som ti, že so mnou budeš mať na ružiach ustlané" zahľadel sa mi do očí. ,,Áno ale ja sprostá som zabudla, že ruže majú tŕne" chladne som sa mu pozrela do očí. UPOZORNENIE: V príbehu sa nachádza veľa vulgarizmov a sexuálnych narážok Užite s...