"Bože Lucia správaš sa ako detsko" v kuse mi môj vnútorný hlas toto hovorí.Sedím v kabínke na sklopenej doske záchoda a premýšľam.
Pýtate sa nadčím? Ani sama neviem. Nič neviem. Som zmätená.
Harry mi písal do komentárov sladké reči no v škole to je úplne iný človek.
Je zlý, arogantný, drzý, hrubý....
Keď som mu položila otázku prečo sa tak ku mne správa jeho odpoveď bola Nezaujímaš ma a daj mi už konečne pokoj. Vtedy ma pichlo pi srdci. Ani neviem prečo.
Keď som sa ho opýtala prečo si ma vtedy teda zastal keď ho nezaujímam odpovedal len že chcel mať ten test čím skôr za sebou a potom odišiel za Barbie.
Cez obed stále cítim ako ma jeho zelenými očami sleduje.
Ale ani pozdraviť sa nevieme. Je to divné.
Pozriem sa na mobil a zistím že tu sedím pätnásť minút. Mala by som sa asi vrátiť.
Postavím sa a odomknem kabínku. Áno pre istotu som sa zamkla. A čo?
Keď vyjdem z kabínky idem k umývadlám a pozriem sa do zrkadla ako vyzerám.
No nie je to žiadna sláva ale čo už?
Keď sa obzerám v zrkadle všimnem si niaky pohyb. Zľaknem sa a hneď sa otočím.
Je opretý o zárubňu dverí a skenuje ma jeho zelenými očami v ktorých vidno iskričky.
Nič nepoviem len sa na neho pozerám.
Hádam že ste pochopili kto predomnou stojí ale kto nie tak tam stojí Harry. Najhorší človek akého som kedy stretla.
"Wow v živote som si nemyslela že toto povieš o niakom človeku okrem Mií"
Časy sa menia však vnútorný hlas?
Pomaly pristúpim k nemu a chcem ho obísť lenže ma chytí za ruku.
,,To ma ani nepozdravíš?" Zdvihne jedno obočie.
,,To hovorí ten pravý" provokatívne sa na neho usmejem a znova sa ho snažím obísť no zase mi to nevyjde.
,,Ahoj" povie a usmeje sa. Zato ja ho vraždím pohľadom.
,,Ahoj... A znova ahoj" odpoviem a už tretí krát sa to snažím obísť. Však ako sa hovorí do tretice všetko dobré. No nie? Ale môj pokus je zase bezúspešný. Už mi vážne začína liesť na nervy!!!
,,Čo chceš?" Vyšteknem na neho.
,,Teba" odpovie a hneď na to sa mi prilepí na pery.
Musím uznať že chutia božsky!!! No hneď ako som sa dostala z tranzu som ho od seba odsotila. Prečo? Lebo som si spomenula na to všetko čo mi robí.
Zostal v šoku a to som využila na môj útek. Konečne úspešný!!!!
€€€€€
,,Baby nerada vás ruším ale je mi naozaj zle poďme už domov" poviem Sar a Shoirse. Je mi zle naozaj len nie žeby som niečo zle vypila alebo zjedla ale je mi zle z toho ako sa tam oblizuje Barbie s Harrym.
Asi už aj zabudol čo sa na tých WC pred pol hodinou stalo.
,,Hneď len ešte tento jeden si daj. Je to miestna špecialita" žmurkne na mňa Sar.
,,Nie" dam si ruky v bok.
,,Ježiš neblbni a daj si ešte jeden" tak teraz mi pre zmenu dohovara Shoirse.
Sar a Shoirse si padli do oka. Neviem ako je to možné ale je.
Poobzerám sa znovu po kube a zase sa hentý dvaja oblizujú. Fakt na to nemám žalúdok a tak vezmem pohárik čo je predomnou a vypijem to na ex.
+++++
,,Idem tancovať pridá sa niekto?" Už som v nálade keďže som vypila tri miestne špeciality plus k tomu whisky. Ak sa ráno nepovraciam ako šteňa tak už nikdy.
Nikto mi neodpovedá. Bodaj by hej keď Mike spí a Sar išla na WC so Shoirse ktorá išla vracať. No hold smola nemala miešať.
Sadnem si naspäť na stoličku a objednám si ďalšiu špeciálitu. Kopnem ju do seba na ex.
,,Ahoj" prihovára sa mi niekto. Otočím sa na neho a hneď viem kto to je. Zayn. Jedným očkom vidím ako ma Harry sleduje a v ruke drví pohár. Vizerá akoby žiarlil. Nemožné...
,,Ahoooj" milo sa na neho usmejem a objímem ho. Ani neviem čo ma to napadlo ale objatie mi opätoval.
,,Čo tu robíš takto sama?"
,,Nooo ja tu nie som sama. Som tu so Sar a Shoirse. Shoirse je moja sesternica." Usmejem sa na neho a on sa pri vyslovení mena Sar pozrel do zeme.
Dvomi prstami sa ho dotknem brady a tak ho donútim sa pozrieť na mňa. V jeho očiach je vidieť ľútosť. Prečo?
,,No a ty si tu s kým?" Opýtam sa ho pre zmenu ja.
,,S chalanmi" mykne plecami.
,, Len neviem kde zmizli. Niekde tu budú" zasmejeme sa obidvaja a ja sa znova jedným očkom pozriem na Harryho.Jeho hánky sú biele ako stena. Baví ma ho takto provokovať. Síce neviem na čo žiarli ale aj tak...
,,Musím si odskočiť hneď som späť" povie Zayn a ja prikývnem.
,,Dobre ale nech tu nečakám do rána" zasmejem sa a on tiež.
Keď sa znova pozriem na Harryho všimnem si ako mu Barbie robí cucfleky. Všimne si že sa na neho pozerám a výťazoslávne sa usmeje.Pichne ma znova pri srdci.
Keď mám slzy na krajíčku od bolesti vychádzajúcej z môjho srdca, Zayn sa prave vracia ku mne. Ihneď všetky slzy zaženiem tam kam majú byť.
,,Kde si bol?" Opýtam sa ho akoby som bola jeho mama.
,,Chalani mi písali že sa niečo stalo Alexovi"
,,Naozaj a je v poriadku?" Od strachu sa postavím a Zajn tiež a chytí ma za ruky.
,,ale všetko to bol len žart." Povie napokon.
Viditeľne si vydýchnem.
Uuuf. Taký veľký kameň mi spadol zo srdca. Alex je môj kamarát. On jediný so mnou sedel na hodinách keď Sar chýbala a doučoval ma matiku ktorej som potom pochopila za čo som mu nesmierne vďačná.
Keď sa znovu pozriem na Harryho zatína sánku.
Ha skóre je vyrovnané! 1:1 pre mňa.
Lenže to by nebol Harry kebyže môj pohľad nevyužije a navrhne sa na pery Barbie.
" A zase vedie! 2:1 pre neho. Vymysli niečo!!!" Vnútorný hlas nemusíš mi to skóre pripomýnať!!!
Už ma to prestáva baviť! Teraz ideme hrať naostro!!!
,,Zayn nechcel by si ísť tancovať?" Usmejem sa na neho úsmevom ktorému nikto neodolá.
,,Jasné" usmeje sa tiež. Postaví sa a ruka v ruke ideme na parket.
Pozriem sa na Harryho na ktorom je vidieť že vybuchne každú chvíľu.
Chceš sa hrať nech sa páči aj ja viem byť zlá.
Lásky moje hlásim problém!!!! Nové časti nebudú vychádzať často lebo mám ruku v obväze. Ale predtým ako sa na mňa nahneváte Nemôžem za to!!!! Som v tom nevinne. Za všetko môžu moje mäkké kosti!
Ily❤️❤️❤️
YOU ARE READING
School Love/H.S./ SK
Teen Fiction,,Povedal som ti, že so mnou budeš mať na ružiach ustlané" zahľadel sa mi do očí. ,,Áno ale ja sprostá som zabudla, že ruže majú tŕne" chladne som sa mu pozrela do očí. UPOZORNENIE: V príbehu sa nachádza veľa vulgarizmov a sexuálnych narážok Užite s...