,,si v poriadku?" Prerušil trápne ticho Liam.
,,Hej" pípnem.
,,Ehm... prepáč že sa pýtam ale čo tam robil Harry?" Začal tému ktorá mi je proti srsti. Téma Styles.
,,Chcel sa porozprávať. Neviem o čom lebo sa nevedel vykoktať" oprem si hlavu o okno.
,,Ozaj vedia že tam ideš aj so mnou čiže s tvojím prekladačom" vystrašene pozriem na neho a na konci na neho žmurknem.
,,Vedia o všetkom" usmeje sa sám pre seba.
---------
,,Ehm.... A ako sa volá to dievča ku ktorému ideme?" Opýtam sa otázku ktorá mi vŕta v hlave.
,,Volá sa Gemma" pri jej mene sa usmeje.
,,Máš ju rád však?" Usmejem sa na neho.
,,Nechcem si to priznať ale viem že ju mám moc rád" začervená sa.
,,Hej! Ty sa červenáš!!!" Zasmejem sa
Nachvíľu odtrhne zrak od cesty a zamračí sa na mňa a znova sa otočí na cestu.
,, Nečervenám sa!" Zasyčí na mňa.
,, Jasné! To vieš komu hovor...." Zašomrem si popod nos.
,,Sme tu" zakričí Liam až mnou trhne.
Odopneme si pásy a vydame sa smerom k vchodovým dverám. Po ceste si všímam čo to vlastne za byt je.
Je to nádherná vila.Jej rodičia musia byť riadne za vodou. Len sa modlím aby tá Gemma nebola namyslená.
Liam sa zhlboka nadýchne.
,,Neboj to zvládneš" povzbudím ho. Prikývne a zaklope na dvere.
Dvere nám otvorí dievča tak v mojom veku a usmeje sa na nás a my tiež.
,,Ahoj" povie Liam.
,,Ahoj" pozravím ju po slovensky však nech si ju znova precvičím lebo mi z tej angličtiny hrabe.
,,Ouuu ahoj ty musíš byť Luccy. Ja som Gemma" Začne aj ona hovoriť po slovensky. Umejeme sa na seba a podáme si ruky.
,,Poďte ďalej predsa nebudete stáť vonka, už je zima" zasmejeme sa obidve. Vôjdeme do obývačky. Je to tu nádherné.
,,Eh eh ehm" odkašle si niekto pri mne.,,Vy si aj rozumiete" zdvyhne obočie. Na to my s Gemmou spustíme obrovský smiech.
,,Povedal som niečo vtipné?" Nechápavo sa na nás pozrie.
,,Neboj Liam rozumieme si. Obidve sme práve rozprávali po slovensky. To ty nevieš" žmurne na neho.
,,Jasné že viem aj ja po slovensky" nahodí frajersky úsmev.
,,Zlatko keď budeš vedieť vysloviť slovo čučoriedka tak sa môžeme o tom baviť" provokatívne sa na neho usmeje.
,,Si zlá" oduje spodnú peru.
,,Ja viem" pošle mu vzdušnú pusu.
,,Liam ak mi povieš čo znamená slovo papek tak ťa v slovenskom jazyku nič neprekvapí" zasmejem sa.
,,Počkaj ja po slovensky viem ale slovo papek neviem čo znamená" zamračí sa.
,, V meste z ktorého pochádzam je to bežné slovo" myknem plecami.
Zrazu k nám príde staršia žena s manželom predpokladám že sú to gemminý rodičia a úsmevom na tvári.
,, Vitajte. Ja som Anna" usmeje sa na nás sofiína mama.
,,Ja som Robert " predstavý sa nám.
,,Mami, oci toto je Luccy a Liam" všetci si potrasieme rukou.
Spoločne prejdeme k stolu kde je množstvo jedla. Sar by odtiaľto asi neodišla.
Sadneme si za stôl. Ja sedím pri Liamovi z pravej strany a Gemma z ľavej strany. Jej rodičia sedia oproti nám.
IIIIIIII
,, Uhm Liam odkiaľ si?" Preeuší to ticho medzi nami Anna.
,,Som z Wolverhampton " s úsmevom jej Liam odpovie. Robert si Liama premeria zvláštnym pohľadom. Na Liamovi je vidno žeby najradšej odtiaľto čo najrýchlejšie odišiel a ja na tom nie som inak.
,, A ty Luccy si odkiaľ?" Položí tú istú otázku aj mne.
,, Ja som zo Slovenska" jemne sa usmejem.
Robertovi s Annou zabehne.
,,To naozaj?" Neveriacky sa na mňa pozrú.
,,Naozaj. Narodila som sa na Slovensku a aj som tam dlho bývala lenže kôli maminej a otcovej práci sme sa museli presťahovať sem." Odpoviem.
,,A z ktorého mesta pochádzaš?" Prehovoria na mňa po slovensky.
,,Som z Martina to je v Žilinskom kraji" odpoviem im aj ja po Slovensky.
,,Máš aj niakych súrodencov?" Už prejdeme na anglickú komunikáciu. Zdá sa mi to alebo som na výsluchu? Výsluch by mal mať Liam a nie ja!!!!
,,Nie som jedináčik" povzdychnem si. Chcela som súrodenca naozaj lebo som bola často sama.
,,Buď rada ja mám brata a najradšej by som ho niekedy zaškrtila" zasmeje sa Gemma.
€€€€€€
,,No a potom som musela ísť domov sa prezliecť " Gemma sa smiala ako blázon s Liamom. Práve im hovorím príhodu ktorá sa mi stala v jedálni so Sar a Taylor.
,,Ticho nesmejte sa tak nahlas lebo zobudíme tvojích rodičov" napomeniem ich.
++++++
,,Koľko je hodín" preruším ich čistenie mandlí.
,,Je 22:11" s úsmevom na tvári mi odpovie Gemma. Počkať čo?!!!! 22:11? To už?
,,Ehm Liam mala by som už ísť domov zajtra je škola" povzdychnem si.
,,Okej len idem najprv ešte na WC." Prikývnem. Postaví sa a odíde.
,,Som doma rodinka!!!!" Zvrieskne na celý dom mne povedomý hlas.
,,Ale ale čo ty tu?" Opýta sa ma Harry a ja prehĺtnem veľku guču slín.
Ľudia je mi jasné že vy čo nie ste z Martina tak nebudete vedieť čo je to "papek" tak na vysvetlenie. Papek je konár zo stromu ktorý je na zemy. Čiže vy poviete konár na zemi ale my z Martina povieme papek. Alebo vy poviete nezbieraj tie konáre zo zeme budeš špinavý ale my povieme nezbieraj tie papeky zo zeme lebo budeš špinavý. Je to čudné ale je to pravda 😂❤️
DU LIEST GERADE
School Love/H.S./ SK
Jugendliteratur,,Povedal som ti, že so mnou budeš mať na ružiach ustlané" zahľadel sa mi do očí. ,,Áno ale ja sprostá som zabudla, že ruže majú tŕne" chladne som sa mu pozrela do očí. UPOZORNENIE: V príbehu sa nachádza veľa vulgarizmov a sexuálnych narážok Užite s...