3.🌸

489 16 0
                                    

,, Dobre ďakujem ti Magduška a keď už si tu zober si prosím so sebou Luisa."

,,zas? Čo si zase urobil?!" Otočila sa "Magduška"( sekretárka) na jej 30 centimetrových podpetkoch na Luka. Nie to nie je jeho meno. Tak potom na Luisa? Presne. To je ono tak sa volal. Som dobrá!

,,Luis priznaj sa!" Povedala učiteľka.

,,Ani ma nehne!" Povedal dosť britským prízvukom.

,,Luis ešte raz sa ťa pýtam. Čo si urobil?!

,,Ja čo som urobil? Ja? NIČ!!!" Teraz mi svojim správaním pripomína toho chalana z riaditeľne. Ako sa ten volal? Pre boha ja vôbec nemám pamäť na mená! Noah. Nie tak sa nevolal. Mám to Nathaniel! Nie ani tak sa nevolal. Tak potom.....Niall? Jasné. Niall!!! Ufff ale som sa zapotila.

,, Luis poď so mnou!" Povedala podráždene sekretárka. Zrejme ju dvakrát moc neteší fakt že musí ísť s tým Luisom do riaditeľne.

Luis sa postavil a tým ukázal jeho tetovania na rukách. Cez jeho biele tričko mu presvytali tetovania na hrudi. Bolo zaujímavé sa na ne pozerať ale viem že je to neslušné a tak som zrak odvrátila. Ako prechádzal popri mne sa na mňa prvýkrát pozrel. Má pekné modré oči no celá jeho tvár je zamračená. Asi sa mu nepáči že musí ísť do riaditeľne.Hold smola chlapče.

Keď sekretárka aj s Luisom odyšla zostalo v triede trápne ticho ktoré prerušila učiteľka.

,,Dobrý ja som pani Connerová a učím ťa biológiu a matematiku. Plus som tvoja triedna učiteľka" milo sa na mňa usmiala.

,,Tak najprv sa nám predstav a potom ti ukážem kde si sadneš."

Ufff dobre. Luccy hlavne dýchaj. Nádych. Výdych.

,, Dobrý deň ja som Lucia Scoot. Mám 18 a v Londýne bývam krátko" usmiala som sa.

,, Dobre môžeš si vybrať ku komu si sadneš. Môžeš si sadnúť buď k oknu alebo do stredného radu do zadu."

Fajn. Stredný rad v zadu. Hmmm kto tam sedí. Ouu sedí tam dotetovaný chalan s hnedými očami a hnedými vlasmi. Plus nemohli mu chýbať náušnice v pere,uchu a obočí. Tak tam si nezadnem ani za 1000 000€. Tak potom okno. Hmmn tam sedí dievča s krásnymi vlasmi a nádhernými očami a s milým úsmevom. Myslím že vám nemusím rozprávať ku komu som si sadla. Výsledok je jasný!!!

,,Ahoooj" usmiala sa na mňa a podala mi ruku. ,,Ja som Sára ale môžeš ma volať Sar"
Ruku som jej samozrejme prijala.

,,Ahooj ja som Lucia. Pre kamarátov Luccy."

Zrazu sa otvorili dvere a v nich stál ten chlapec ktorý mi povedal kde je riaditeľňa.

,,Prepáčte že meškám ale zdržal som sa."

,,Dobre ale nech sa to viac krát neopakuje" prikrývol

Tak toto je koniec dnešnej kapitoly. Šťastné a veselé❤

School Love/H.S./ SKDonde viven las historias. Descúbrelo ahora