30.💞

255 18 1
                                    

,,Musíme sa porozprávať" prehovorí jeho chrapľavým hlasom.

,,Ahoj. O čom zase? Zlożím si ruky na prsiach.

,,O dnešku" pozerá sa do okna ktoré mám pri hlave.

,, Prečo o dnešku? Však sa nič nestalo či?" Nechápem.

,,Stalo sa niečo." Tajomne prehovorí.

,,A čo také?" Som jediná ktorá ho nachápe?

,,Ide o niečo dôležité a ťažko sa mi o tom hovorí" povie ale stále sa díva do toho prekliatého okna. Naozaj ma s tým vytáča.

,,Máme naozaj pekné okno však?" Pristúpim k nemu a tiež sa zapozerám do toho okna.

,,Ja mám krajšie. Ale o tom som nechcel hovoriť" jasné starý dobrý, namyslený Styles. Vôjde si rukou do vlasov a zhlboka sa nadýchne už ide niečo povedať ale v tom počujem môj mobil.
Styles sa zamračí.

Vyberiem ho z kabelky. Prečítam si meno. Liam. Čo ten teraz chce?

Pozriem sa na hodinky 18:30. Je naozaj presný. Zodvihnem mu hovor.

,Čau no zabudol som sa ťa opýtať kde bývaš" zasmeje sa do telefónu a ja s ním.

,,Máš to v správe ty trdlo" zasmejem sa.

,,Bože ja som idiot! Prepáč hneď som tam" povie a zloží mi telefón.

,,Uhmm... Harry rada som si s tebou pokecala ale už musím ísť." Usmejem sa na neho. Zamračí sa.

,,Jasné. Musíš ísť za frajerom" povie s troškou hnevu v hlase. Je naštvaný ale snaží sa to skryť. Ale prečo je naštvaný? Však som mu nič neurobila alebo hej?

,,Uhm... Hej.... tak..... ahoj" usmejem sa na neho.

,, Nie už znova nie" povie a rukou chytí roh dverí a otvorí ich. Čo otvorí on ich vyvalí!!!!

Zapozerá sa mi do očí a rukou ma chytí okolo pása. Zľaknem sa. Prikloní sa mi k uchu a pošepká.

,,Už som ti povedal že sa ma nemusíš báť. Nikdy ti už neublížim" no mojom krku sa okamžite zjaví husia koža.

,, Ale už si mi ublížil" šepnem mu naspäť a zapozerám sa na moje nohy. Dvoma prstami mi zdvyhne tvár a hlboko sa mi zapozerá do očí.

Začne sa približovať a ja cítim jeho nepravidelný dych na mojích perách. Chcem sa odtiahnuť ale niečo ma drží pri ňom.

Harry sa ešte trošku nahne k mojej tvári a obaja zatvoríme oči ale v tom niekto zatrúbi. Aaaaaach.

"Prečo vzdycháš však kebyže ho pobozkáš vyperoxidovaná Barbie by ti vytrhala všetky tvoje vlasy!!!" Máš pravdu svedomie.

Odtiahnem sa od Harryho a zapozerám sa na Liamové auto. Už ma raz viezol zo školy takže viem ako jeho auto vyzerá. Otočím sa a zavriem potichu dvere. Predsa len Shoirse je síce hore na poschodí a keď s niekym volá nikoho nepočúva ale aj tak istota je istota.

,, Ahoj Harry zamávam mu a už si sadám do Liamového auta. Harry tam stojí ako vyoraná myš. Nechápavo sa díva na auto a už mu asi doplo že to je Liamové. Liam si Harryho všimne tiež a rýchlo šliapne na pedál. Zaryjem sa hlboko do stoličky a zavriem oči. Ešte stále sa. Neviem spamätať z toho čo sa tam stalo. Harry nemôže byť do mňa zamilovaný! On nemiluje! Každý to vie!!! Snaží sa ma len namotať! Ale ja nepodľahnem! To vám prisahám!!!!

Síce krátka ale za to sa skoro pobozkali Luccy s Harrym💚

School Love/H.S./ SKDonde viven las historias. Descúbrelo ahora