Ale keď zbadám ďalšie otázky je mi do plaču.
////
,,Ufff to bol ale ťažký test." Rukami si vojde do vlasov Sar keď zazvoní.
,,Ježiš ani mi nevrav. S tou prvou skupinou som sa už rozlúčila a budem rada ak skončím aspoň v štvrtej skupine." Hlavu si položím na lavicu.
,,Mne je už jedno kam sa dostanem hlavne nech tam som s tebou" objíme ma Sar. Usmejem sa na ňu.
😂😂😂
,,Umriem od hladu!!!" Zakričí Sar na celú chodbu keď ideme do jedálne. Zasmejem sa na nej a so mnou aj väčšina ľudí na chodbe.
Keď otvoríme dvere od jedálne do mojích uší sa dostane hluk. Veeeeľky hluk. Uši si zakryjem rukami aby som si ochránila ušné bubienky.
,,Čo tu skúša niaky orchester či čo?"
Zakričím na Sar aby ma cez ten hluk počula.,,Dalo by sa to aj tak nazvať ale nie toto je vážení naša školská ZOO" lišiacky sa na mňa usmeje a žmurkne na mňa.
So smiechom sa postavíme do radu a rozprávame sa o rôznych veciach.
No zrazu sa dvere od jedálne otvoria a v nich stojí Harry aj s tou umelou Barbie. Nepostavia sa do radu ale rovno idú do predu kde už stojím ja so Sar.
,,Uhnite" zasyčí na nás Barbie.
,,Ani ma nehne" provokatívne sa na ňu usmeje Sar.
,,A ani Lucy nikam nepôjde. Pekne krásne sa postavíte na koniec radu ako normalny ľudia a až potom sa môžete napapkať." Žmurkla na nich Sar.Už prišiel rad na nás a tak si Sar rýchlo zobrala tácku s jedlom a ja som urobila presne to isté.
Sadli sme si za stôl a Barbie nás celú dobu vraždila pohľadom.
,, Ježiši môže na nás prestať zazerať? Rada by som sa v kľude najedla a nie že sa mám báť sa jej otočiť chrbtom aby mi tam nehodila sekeru." Zamračí sa Sar na Barbie.
,,A kto to vlastne je? A neboj Sar sekerú nemá takže môžeš byť kľudná" zasmejem sa a odhryznem si kúsok hranolky.
,,To je Taylor Swift. Princezná školy a si si istá? Lebo má väčšiu kabelku ako nosila" začala som sa smiať.
,,Nesmej sa to je vážna vec" zamračí sa Sar ale kútiky úst sa jej dvíhajú na sever. Ruky zdvyhnem do obranného gesta ale to som nemala robiť lebo Sar to využila a zobrala mi jednu hranolku z taniera.
,,Heeeeeej to je moja!!!" Zakričím na ňu a ako trest jej aj ja zoberiem hranolku.
,,Heeeeej" ruky si uloží na prsiach.
,,Niečo za niečo" vyplazím jej jazyk.
,,No a že potom kto sa tu správa ako detsko" rozhodí rukami. To na sa už smejem na plnú jedáleň.
,,Sar prestaň ja sa chcem najesť a nie sa tu zadusiť" už sa smeje aj ona.
,,Uhm Sar dnes idem ku kaderníkovi. Môžes ísť so mnou" Poviem keď sa obidve po smiechu dokrvíme a žmurknem na ňu.
,,Okej a kedy to ideme?"
,,No ehmmm hned po škole vadí?" Poškriabem sa na zátylku.
,,Nie čo si? To mi len vyhovuje lebo mama s otcom sú preč takže fine" objíme ma.
_________
,, Ideš sa dať aj ty ostrihať?"opýtam sa Sar keď stojíme pred kaderníctvom.
,,Neviem asi hej" mykne plecami.
Otvoríme vchodové dvere a vojde e dnu.
,,Dobrý" slušne pozdravím.
,,Ahoj" rozbehne sa za kaderníčkou Sar.
,,Ahoooj čo tu robíš?" zakričí na ňu kaderníčka a objíme ju.
Ja sa nich pozerám len s otvorenými ústami.
,,Ahoj kamarátka sa ide dať ostrihať a asi aj ja" zasmeje sa Sar. Ja si odkašlem.
,,Ou skoro som zabudla toto je Lucy moja spolužiačka a kamarátka. Lucy toto je Chiara. Moja sesternica" usmiala sa na Chiaru.
Ja ako slušný občan Anglicka som jej podala ruku no ona ju odignorovala a objala ma. Usmiala som sa a objatie jej opätovala.
,,Tak dámy čo to dnes bude?" Opýtala sa Chiara.
,,Nooo ja som nad tým tak moc nepremýšľala" zahryznem si do pery.
,,Dobre. Nevadí tak najprv ti ostríham končeky a potom ti vyberieme farbu" žmurkla ma mňa. Ja som jej len prikývla.
Sadla som si na stoličku a relaxovala som popri tom ako ma Chiara strihala.
--------------
,,Mám to!!!" Zaziapala na mňa Sar.,,Čo máš?"
,,Vybrala som ti farbu vlasov" začne skákať po miestnosti.
,,Akú?"
,, Skôr by si mala povedať aké" poškriabe sa na zátylku Sar.
,, Tak toto si v žiadnom prípade na hlavu nedám" zakričím
,,Neboj ja som ti uz vybrala farbu a neboj bude sa ti páčiť.
,,Okej. Tebe verím dúfam že nemáš nápady ako tvoja sesternica"
,,Neboj má ešte horšie" zasmeje sa Sar.
Chiara začne kúzliť.
,,,,,,,
,, Máš to hotové len to musíme nechať pôsobiť zatiaľ poď ty Sar na teba som sa pripravovala dva roky." Žmurkne na ňu.
,,Ja som vedela že sem nemam chodiť. Spadla som do jamy levovej. Pomooooc" zasmiala som sa na Sárinom detinskom správaní.
...........
,,Tramtadadá máme to!!" Zakričí Chiara.
,,Môžete sa konečne pozrieť do zrkadla."
,,Myslíš do toho ktorý bol celú dobu zakrytý závesom?" Podpichne ju.
,,Áno presne do toho" preročí očami Chiara.
Ked sa pozriem do zrkadla poviem
,, Wow. To som ja?"
Ľudia neviem či toto tu dole niekto vôbec číta ale nevadí. Rozhodla som sa že do príbehu dam aj kúsok instagramu. Uvidím ako to bude vyzerať a podľa vašich ohlasov sa zariadím❤️
ESTÁS LEYENDO
School Love/H.S./ SK
Novela Juvenil,,Povedal som ti, že so mnou budeš mať na ružiach ustlané" zahľadel sa mi do očí. ,,Áno ale ja sprostá som zabudla, že ruže majú tŕne" chladne som sa mu pozrela do očí. UPOZORNENIE: V príbehu sa nachádza veľa vulgarizmov a sexuálnych narážok Užite s...