7.🌼

423 15 0
                                    

ja rada vidím vyplazím mu jazyk. "Nie Lucia vôbec sa teraz nesprávaš ako detsko. Vôbec" keby že viem ako zaškrtiť svoj vnútorný hlas už by som to dávno urobila!


Harry sa na plné hrdlo začal smiať.

,,Čo tu je také smiešne?" Opýtam sa ho.

,,Aaale nič nič nič. Len.... nemala by si byť doma?"

,,Prečo by som mala?"
Pozrie sa na hodinky a lišiacky sa usmeje.

,,Žeby preto lebo je 22:34?"
"To už je toľko??? Padaj domov!!!" akože nevedela som že to raz poviem ale môj vnútorný hlas má pravdu.

,,A prečo nie si aj ty doma? Však zajtra máš aj ty školu" nadvihnem jedno obočie. Len mykne plecami.

,,Fajn tak rada som ťa videla ale znova musím ísť" pristúpim k nemu a trochu ho poklepem po ramene a usmejem sa. Ibaže to by som potom nebola ja kebyže sa nepotknem o prah dverí a nespadnem na zem. Len jedno šťastie že ma Harry chytil a tak som sa nepobozkala so zemou.

,,Dávaj pozor" zasmial sa Harry.
Iba som mu na to prikývla. Pustila som sa ho a snažila sa znovu pokračovať v ceste. Začal sa mi točiť celý svet. Cítila som sa ako na kolotoči. Neznášam kolotoče vždy mi je z nich zle.

Moja chôdza vyzerala nasledovne: jeden krok dopredu, dva doľava a jeden dozadu. Dva kroky dopredu jeden doprava.....

,,Ty si pila" povedal Harry. Teda mala to byť otázka ale povedal to ako fakt.

,,Možno trošku" otočím sa na neho a žmurknem. Znovu sa pohnem do predu ale spadnem na zadok.

,,Vyzerá to tak že už máš dosť. Poď odveziem ťa" začne má dvíhať zo zeme.

,,Nie zvládnem to aj sama" zakričím na neho.

,,Keď myslíš" mykne plecami ale stále sa na mňa díva.

,,Môžeš prestať na mňa čumieť? Zavrčím na neho. Ruky si zložím na hrudi.

,,Nie" provokuje ma.
Zazriem a zavrčím na neho. Zdvyhnem ruky do vzduchu a chytím sa stola pri mne pomaly sa začnem dvýhať a keď už konečne stojím, znova sa ocitnem na zemi.

,,Nerada to hovorím Harry ale pomohol by si mi?" Prosebne sa na neho pozriem. On sa len šibalsky usmeje.

,,Veď si vravela že to zvládneš sama."
Zasmeje sa na môj účet.

,,Som sa trochu predcenila." Začnem si čistiť prstami nechty na rukách.

,,No tak pomôžeš mi či nie?"

,,Teraz keď ma to začalo baviť? Si krutá" oduje spodnú peru.

,,Harold!" Zakričím na neho

,,Už nikdy sa mi neopováž povedať Harold! Nenávidím to!" Zakričí tak že sa mi to v hlave ešte štyri krát opakuje.

,,Harry prosím nekrič. Hlava ma bolí. Prosím zodvihni ma."

Lenže s ním to ani nehlo. Stále bol opretý o stenu.Povzdychnem si a v tom sa konečne Harry pohne smerom ku mne. Zodvihne ma na ruky ako princeznú a vyjde so mnou von z baru. Nadýchnem sa studeného vzduchu a viacej sa pritisnem na Harryho hruď. Počula som ako Harrymu bije srce a uspávalo ma to. Zrazu zastavil a ja som otvorila oči. Do môjho zorného poľa sa vkradol čierny Range Rover. Musím uznať je fakt nádherný! Milujem Range Rovery!!!

,,Wow" vydýchnem a Harry sa usmeje.

,,To je tvoje?" Opýtam sa ho otázku ktorá mi vŕta v hlave.

,,A koho iného by mal byť?" Zdvyhne obočie a zasmeje sa.

Harry odomkne túto nádheru a otvorí dvere. Ja urobím presne to isté a sadnem si na sedadlo spolujazdca. Som tak opitá že sa ani nezapášem. Harry naštartuje a otočí tvár ku mne.

,,Kde bývaš?"

,, Baker Street 221B" poviem mu a on šliapne na plyn. Pozriem sa na tachometer a viete koľkatkou ide? 125km/h!!! Hneď som vytriezvela a zapásala sa.

,,Harry ak sa cheš zabiť kľudne ale ja sa chcem dožiť zajtrajšieho dňa!!!" Zvresknem na neho. On sa len uchechtne ale mespomalí on ešte pridá!!!

,,Harry ak sa náhodou nezabijeme tvojou rýchlosťou tak ver že ťa zabijem ja! Okamžite spomaľ!!!"
Harry nesúhlasne zavrčí ale spomalí.

,,S tebou nie je vôbec sranda!!!" Zamračí sa.

,,So mnou nie je sranda? Akože sorry ale chcem sa dožiť zajtrajšieho dňa!" Odujem spodnú peru a založím si ruky na prsiach.

Zbytok cesty strávime v tichu. Keď Harry zastaví odopnem si pás.

,,Ďakujem ti za odvoz" pošepkám a vystúpim. Nečakám kým niečo odpovie a hneď zavrem dvere.

Prejdem po schodoch do domu a z vreciek vytiahnem kľúče a odomknem dvere.

Ahojte!!!! Taaaak toto je koniec dnešnej časti ale tešte sa na ďalšie lebo sa nám to tam začne zamotavať❤️ uz sa teším😘

Aký máte názor na túto knihu? Zaujímalo by ma či to niekto vôbec číta tieto moje hovadiny.😂😂😂

Ľúbim vás❤️❤️❤️

School Love/H.S./ SKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin