49🍔

225 14 5
                                    

Zazvonil mi budík. Super. Dnes idem konečne po dlhej dobe do školy. Celkom sa aj teším len.... Sára sa mi ešte stále neozvala...hnevá sa na mňa za to že chodím so Zaynom.

Keď mi v nemocnici povedal že so mnou chodí nechcela som mu veriť ale začínam k nemu pociťovať určité city.

Postavím sa z postele a idem do kúpeľne. Spravím tam potrebnú hygienu, trošku sa namaľujem a prejdem k skrini. Vyberiem si👇

Keď sa oblečiem zoberiem si tašku do ruky a utekám do kuchyne kde stojí mama opretá o kuchynskú dosku

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Keď sa oblečiem zoberiem si tašku do ruky a utekám do kuchyne kde stojí mama opretá o kuchynskú dosku. Prejdem k nej a všimnem si že má opuchnuté a krvou podliaté oči. Zamračila som sa. Chcela som sa jej opýtať čo sa stalo ale nepustila ma k slovu.

,,Ahoj zlatíčko. Ako si sa vyspala?" pohladí ma po líci s predstieraným úsmevom.

,, Vyspala som sa celkom fajn a ty?" otočím sa na ňu pri krájaní paradajky.

,, Tiež" falošne sa usmiala. Odložila som nožík a ruky si utrela do utierky a potom som si ich založila na hrudi.

,,Neverím ti. Čo sa mami stalo?" Chytím ju za ruky a hlboko sa jej pozriem do očí. Uhne pohľadom.

,,Nejdem ti kaziť deň. " usmeje sa na mňa a z očí sa jej pustí vodopád sĺz. Pustí mi ruky a rýchlo si zoberie kabelku a už len počujem buchnutie vchodových dverí. OK tak takéto ráno som nečakala.

Zoberiem si do ruky chleba so šunku ktorý mi stihla mama spraviť a dala som si k tomu paradajku. Keď som všetko zjedla riad som dala do umývačky.

Pozrela som sa na hodiny a zistila som že meškám. Rýchlo som si zobrala bundu a obula som sa a utekala som do školy.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Keď som otvorila dvere od svojej triedy dvere všetci sa na mňa pozreli ako na ducha. Ľudia ja viem že som bola v nemocnici ale to neznamená že mám niaku smrteľnú chorobu!!!!

Očami som sa pozerala po triede. Videla som tam bandu chalanov ktorý sa pozerali prekvapene na mňa a na Sar. Sedela na stoličke a ťukala niečo do mobilu. Prehĺtla som veľkú guču slín a namierila som si to k Sar. Keď už som bola pri nej akoby vycítila to že som pri nej a vyložila nohy na druhú stoličku a tým mi dala na javo že si k nej nemám sadať. Zahrýzla som si do pery a pozrela som sa na iné lavice. Jediné voľné miesto kde by som si mohla sadnúť bolo pri jednej babe ktorá mala fialové vlasy, piercing v nose a v jazyku, tetovania a tmavý make-up. Nemala som na výber a tak som si k nej sadla. Dala na mňa pohľad ala Ty tu čorobíš?.

,,Ahoj" poviem jej.

,,Čau" povie a zapne si mobil. OK vzdávam to tu. Otvoria sa dvere a z nich vôjde do triedy učiteľ. Pozdraví triedu a sadne si za katedru.

School Love/H.S./ SKDonde viven las historias. Descúbrelo ahora