Luccy
Konečne je piatok!!! Chodila som do školy len deň ale aj to ma vyčerpalo. Dnes by som mala ísť s Louisom a jeho kamarátmi po škole von. Celkom sa aj teším ale do školy sa neteším. Bude tam Sar ktorá je na mňa naštvaná. Je mi to ľúto ale ja so Zaynom chodím a aj chodiť budem! Síce som stratila pamäť ale ľúbim ho. Nie ja ho milujem!
"Nemiluješ ho" nie vnútorný hlas. Ja ho milujem!
"Miluješ ho asi tak ako krtko betón!" Ježiš ty si taaaaaak vtipný vnútorný hlas.
Postavím sa z postele a v kúpeľni spravím všetko čo každý deň. Trošku sa namaľujem, umyjem si zuby.....
Vlasy si učešem do rýchleho drdola a dám si "imidžovky". Teda ľudia si budú myslieť že mám imidžovky. V skutočnosti je to tak že sa mi po tej údajnej autonehode poškodil mierne zrak. Myslela som si že to bez nich vydržím ale včera to bolo peklo. Skoro nič som nevidela. Ale pšššššt....
Keď opustím kúpeľnu vôjdem do izby.
Zo skrine som si vybrala👇
Prešla som dole po schodoch a z obývačky sa ozval zvuk. Zamračila som sa ale ignorovala som to. Vošla som do kuchyne kde som si spravila raňajky. Mala som kopec času keďže som dnes vstala o hodinu skôr.
Najedená som vošla do obývačky a mala som v pláne si pozrieť film. Ale ako sa hovorí človek mieni život mení.
Na gauči som našla rozvaleného otca. Ten tu čo robí? Veď som ho nevidela ani nepamätám kedy.... Nemal byť náhodou v práci?
,,Otec?!" Prekvapene poviem a zostanem stáť vo dverách. Nič. Ani sa nepohol.
,,Otec!!!" Zvriesknem tak že by to zobudilo aj mŕtveho. Otec okamžite vyskočil do sedu a vystrašene sa na mňa pozeral. Ruky si založím v bok.
,,Čo tu robíš? Nemal si byť náhodou v práci?!" Karhám ho.
,,Nič sa nestalo. Vieš prišiel som z Kuby skôr a na hotel už nebol čas. Neboj sa správaj sa akoby som tu nikdy nebol" hovoril nezmysli a začal sa obliekať. Ja som sa na neho vyjavene pozerala. Čo to kecá?!
,,Zlatko mal som ťa rád. Vždy som ťa mal a aj ťa mať budem." povedal. Keď sa obliekol, dal mi pusu na čelo a jednoducho odišiel. Všetko sa to stalo tak rýchlo že som sa ho nestihla nič opýtať.
Stále omráčená otcovím správaním som si sadla na gauč a pustila som si film.
Stále som však rozmýšľala nad otcovím správaním. Som z neho idiot. Tak isto som aj z mami idiot. Obaja sa správajú čudne a to sa mi nepáči. Najprv nájdem mamu uplakanú v kuchyni a potom otca ležiacého na gauči ktorý sa vrátil z.......Kuby? Čo by tam robil? Však pracuje v Londýne a kebyže ide aj na služobku tak aj tak by nešiel na Kubu. Nikdy tam nebol! Vždy bol len v Írsku, Francúzku... Najďalej bol v Nórsku a to je konečná. On v Kube nemal čo robiť!
Nechala som to tak a šla som do školy. Viem že tam budem čakať ale hádam tam už bude Zayn. Ozaj však Zayn! Ja som na neho zabudla! To som teda za frajerku!
Rýchlo som mu napísala správu že ho ľúbim a že ho čakám v škole. Odpísal mi že ma tiež ľúbi a že sa nevie dočkať že ma znovu uvidí. No nie je zlatý?
"je skôr otravný" nežiarli vnútorný hlas.
"si myslíš že žiarlím kôli hentému? E-eeee sa mýliš" keď myslíš......
++++++++++++++++++++++
Keď som prešla bránami školy všimla som si Sar ako stojí pri skupinke chalanov. Všetci sa na mňa pozreli aj Sar čo ma dosť prekvapilo. Začali jej niečo hovoriť a ona záporne kývala hlavou. Divím sa že sa jej hlava nevykrútila.
Zrazu na mňa Louis s úsmevom zamával aby som prišla k nim. Porozhliadala som sa po dvore a nikde som nevidela Zayna. Tak som sa vydala za nimi.
,,Rád ťa vidím Scottová" povedal Louis a pevne ma objal. Zasmiala som za a objatie mu samozrejme že opätovala.
"Tomlinson daj z nej ruky preč lebo nás rozpučíš!!!!" Tomlinson?
"Také má priezvisko" to odkiaľ vieš?
"Proste to viem. Ak mi neveríš opýtaj sa ho to" okej....
,, Ahoj Tomlinson" zasmiala som sa a chytila som si ramienka na taške. Všetci sa na mňa pozreli akoby som z Marsu spadla.
,,Odkiaľ vieš moje priezvisko?!" Pohoršene zakričal Louis.
,,Neviem.... Niečo v mojej hlave mi to povedalo.... Viem som blázon......"nervózne som sa zasmiala a kúsla som si spodnú peru.
,,Kto je blázon?" Ozval sa za mnou chrapľaví hlas a mne hneď naskočili zimomriavky. Prečo?
Čalute laskonky❤️ čo je dneska za deň? Viete počas tejto karantény neviem aké dní sú❤️😂 túto casť chcem venovať mojej láske t_gnrsn_ a dúfam že sa vám páči❤️ poprosím ⭐ a 💬 a nezabúdajte že je tam konečne Harry!!!!😂❤️
Ily❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
School Love/H.S./ SK
Fiksi Remaja,,Povedal som ti, že so mnou budeš mať na ružiach ustlané" zahľadel sa mi do očí. ,,Áno ale ja sprostá som zabudla, že ruže majú tŕne" chladne som sa mu pozrela do očí. UPOZORNENIE: V príbehu sa nachádza veľa vulgarizmov a sexuálnych narážok Užite s...