16.💜

302 15 11
                                    

,,no čo maličká už si dáš jeden?" Opýta sa ma Mike. Mike je náš šofér no vyzerá to tak že za volant si nesadne. Vypil totižto už 4 poháriky niakeho priesvitného alkoholu. Predpokladám že vodka.

,,nie som vám povedala že nechcem piť." Zložím si ruky na prsiach.

,,A neviem prečo mi každých hovorí že som maličká a pri tom mám 169cm" zamračím sa na Mike a ten zdvihne ruky do obranného gesta.

,,Notát Luccy daj si jeden nech v tom nie sme samé" pozrie sa na mňa so psími očami Sar a Shoirse tiež.

,,Aaaach fajn ale len jeden jediný" porazenecky si povzdychnem.

********

,,Je to debil" skonštatovali sme so Shoirse.

,,Áno to teda je. Neviem ako som s ním mohla chodiť" zasmeje sa Sar.

,,Ani ja som to nevedela pochopiť a ani teraz som na to neprišla" zasmiala som sa a napila sa z mojej tretej whisky.

,,Tak ja si idem ešte objednať a vy? " Otočí sa na nás Sar.

,,Ja si dam ešte jednu a Luccy určite tiež" žmurkne na mňa Shoirse.

,,Nie ďakujem ja už mám dosť a nie je nahodou zajtra škola?" Vystrašene sa pozriem na Sar a Shorsie.

,,Na mňa sa nekukaj ja mám na Slovensku prázdniny ale ty tu v Anglicku neviem" mykne plecami Shoirse.

,,Ty si za Slovenska?" Opýta sa ma Sar.

,,Hej" pretočím očami.

,,A to si mi kedy chcela povedať?" Dá si ruky v bok.

,,Neviem nebrala som to ako dôležitú informáciu" myknem plecami.

,,Ale neodpovedala si mi na otázku" dam si ruky v bok.

,,Nie zajtra škola nie je. Vraj je niaky sviatok či čo to a sme doma až do pondelka budúceho týždňa." Konečne mi odpovie Sar.

,,Dobre už ste si pokecali ale mne uz vyschlo v krku. Kto ide so mnou k baru?" Zdvyhne obočie Shoirse.

,,Ideme tam všetky bez výnimky" pozrie na mňa Sar nepekným pohľadom. A ja prekrútim očami.

,,Makaj!!!" Zakričia na mňa baby keď sú už skoro pri bare a ja stále sedím na pohodlnej červenej stoličke.

,,Veď dobre" zdvyhnem ruky do obranného gesta.

Keď stojím pri bare a baby zatiaľ flirtujú s chalanmi ktorý im kúpili drinky tak ja pozorujem ostatných v klube.

Nič zaujímavé tu nie je.

Na parkete tancujú opití a hlavne spotení ľudia.

V boxoch sedia feťáci a za pultom sedíme my.

Keď očami zamierim k dverám uvidím hnedú kudrnatú hlavu a dva zelené diamanty ktoré sa dívajú pred seba a pomaly sleduje klub.

Ale nie je tu sám. Je tu s ním totižto aj Barbie. Už len keď ju vidím chce sa mi vracať.

Pobozkal ju! Vážení on ju pobozkal! Pred mojimi očami! A teraz ruka v ruke sa vybrali k boxu kde sedia chalani zo školy. Už viem ich mená a som na to pyšná!!!

V boxe sedí od prava: Luis, Liam( ten do mňa raz narazil a mne vypadli učebnice a pomohol mi ich pozbieraš. Potom sme sa dali niako do reči a sme v celku kamaráti), Niall (tak ten vždy v škole sedí tak aby mal dobrý výhľad na Sar a videli ste čo písal Sar na Instagram? Skoro som cukrovku dostala. Ale ona tvrdí že to určite robí zo srandy a že sa len nudí. Nech si Sar hovorí čo chce ale ja viem že to tak nie je. Je to na ňom totižto vidieť tie jeho iskričky v očiach).

,,Baby" zašepkám na môj doprovod lenze ony nič stále tam koketujú s tými chalanmi. Vedela som aj mená no niako mi vypadli.

,,Baby" už to nevydržím a buchnem do Sar.

,,Čo je?"

,,Idem na WC" nečakám na jej odpoveď a už rýchlym krokom idem na WC sa schovať aspoň na chvíľu tým jeho zeleným diamantom.

Ľudia ja mám stres jak Lucy. Prečo? Lebo zajtra idem písať 3 polročné písomky. Kill me please💔

A vy ste na tom ako so známkami?

School Love/H.S./ SKOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz