18

739 18 0
                                    

Obudziłam się u Igora w mieszkaniu, bolała mnie trochę głowa ale do przeżycia. Chwyciłam po telefon była 13:00 trochę dziś przesadziłam. Miałam nie odczytana wiadomość od chłopaka.

Igor: nie chciałem cię budzić, w kuchni masz jedzenie.

Kurwa serio myśli ze jeden taka głupia i nie wiem gdzie znajduje się jedzenie?
Tu mnie zaskoczył, naszykował mi kanapki zjadłam je i kolejny raz próbowałam doprowadzić się do już jakiegokolwiek stanu, wybiła 14:00 a chłopaka dalej nie było.

Blanka: gdzie jesteś? Nie mam jak dostać się do domu 🤷🏼‍♀️

Igor: jadę już, bądź cierpliwa

Z nudów załączyłam telewizje i przeglądałam instagrama.

Blaaankax

Lubi to @reto_synku i 88 628 innych użytkowników

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Lubi to @reto_synku i 88 628 innych użytkowników

Blaaankax Nie dostaniesz pracy na bajer, za frajer
I'm a boss bitch, I hire, I fire 💪🔥

234 komentarze

@Zetihvlb: 😳🔥

@Kizo_wnik_058: fajne widoki miałaś na tych wakacjach 👌

@reto_synku: 👐

@livciax: 🍑🍑🍑

Reto miał zawieźć mnie do domu ale raczej nie kierował się w ta stronę.

-Gdzie jedziesz.

-Zobaczysz.

-Nie lubie takich akcji.- przewróciłam oczami na co chłopak parsknął śmiechem.

-przepraszam, ale rozbawiła mnie ta reakcja.

-pfff.- zalozylam rękę na rękę i odwróciłam się w stronę okna.

Zabrał mnie do jakiegoś parku, w ciszy spacerowaliśmy aż do mostu, tak chłopak się zatrzymał i oparł o barierkę, a ja do niego dołączyłam.

-Dlaczego mnie tu zabrałeś?

-Tak po prostu.

Spoglądałam na chłopaka który był wpatrzony w wodę pod nami, dopiero teraz zauważyłam ze naprawdę jest przystojny, albo to jeszcze kac mnie męczył? Sama nie wiem, ale zaczynam zauważać to co Kubą zauważył jakiś czas temu, jest to dla mnie chore, można powiedzieć ze z Igorem najbardziej się zbliżyłam oczywiście poza Liv z całego chillwagonu.

-A tak serio? - starałam się go dopytać

-A tak serio to po nic, sam nie wiem. Zaczynam trochę wariować.

-Przez Olke?

-Na nią to szkoda czasu, ciężko mi ostatnio poukładać życie, lubię tu przychodzić, wiesz ze wywiozłem cię poza Warszawę?-Nie miałam zielonego pojęcia, pokiwałam tylko przecząco głowa.

-Jesteśmy w Piastowie, tu się wychowałem.- zaśmiał się.

-Ładnie tu.

-Wiem.-powstaliśmy jeszcze chwile i chłopak odwiózł mnie do domu.

W mieszkaniu naszły mnie przemyślenia, postanowiłam odpocząć od tego wszystkiego. 

Chillwagon 🍀

Żaba🐸: Blanka! Gdzie ty mi wyjeżdzasz??? Mieliśmy nagrywać 😡
Blanka🎀: przepraszam chłopaki! 😭
Kizo💪: 😢
Borixon👑: za ile wracasz??
Blanka🎀: tydzień i będę już z powrotem obiecuje ❤️
Qry🐥 : Blanka to wyślę ci później moja zwrotkę jak nie będziemy się widzieć.
Blanka🎀: jak ogarnięcie do tygodnia to jak coś podsyłajcie

Flaga ~ RetoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz