Nadszedł czas pożegnania. Będę tęsknić za Nimi. Całkiem przyjemnie się z Nimi pracowało. Czas leci nie ubłaganie do przodu. Zebraliśmy się by pożegnać Thora, który miał zabrać Lokiego i tam go osądzić. Stanęłam z tyłu.
Avengers stanęli, tworząc koło. W samym środku znajdował się Thor z Lokim i sześcianem.
Gdy już Thor z Lokim zniknął, zaczęliśmy wszyscy się rozchodzić. Udałam się w kierunku samochodu. Miałam jechać do wieży. A nie lubiłam przebywać otoczona facetami więc wolałam jechać sama. Po za tym dzień jest jeszcze młody i uda mi się spotkać z przyjaciółką.Tak więc postanowiłam, że zanim udam się do zrujnowanej wieży to spotkam koleżankę i z Nią porozmawiam. Nim jednak wsiadłam do samochodu zmusiłam się podejść i zagadać Kapitana.
-Czyli to koniec?- spytałam z lekkim smutkiem w głosie.
-Na to wychodzi... Spojrzał na mnie, chyba wyczuł w moim głosie smutek, bo po chwili uśmiechnął się... Hej, jeszcze się spotkamy. Nie ma czego się smucić- Powiedział cały czas uśmiechając się w moim kierunku.
-Mam nadzieję. Proszę... Podałam mu wizytówkę z numerem... Gdybyś chciał się spotkać i porozmawiać to tu masz mój numer- Uśmiechnęłam się i wsiadłam do samochodu. Odjeżdżając pomachałam mu na do widzenia. Od dziś zaczynam żyć inaczej niż do tych czas.
Perspektywa Fury'ego
Skończyłem rozmawiać z radą. Akurat idę w kierunku centrum dowodzenia. Gdy wszedłem od razu Hill zadała mi pytania.
- Jak to teraz będzie wyglądać? Każde poszło w swoją stronę, czasami bardzo dalekie strony. Jeśli powtórzy się tego rodzaju sytuacja to co wtedy?- Hill.
-Wrócą do Nas.
- Jest Pan przekonany?- Hill.
- No tak.
-Dlaczego?- Hill.
-Ponieważ na nich liczymy. Chyba zrozumiała, bo odeszła bez słowa zając się swoją pracą. A Ja pewny tego, że gdy nadejdzie potrzeba Oni znów się pojawią.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ten rozdział jest naprawdę krótki. Ale nie miałam pomysły jak mogłabym rozwinąć te pożegnanie. Więc proszę o wyrozumiałość. Do zobaczenia w następnym rozdziale. :)
CZYTASZ
Przepowiednia
FanfictionCo by się stało gdyby geniusz, miliarder playboy i filantrop miał dwa lata młodszą siostrę? A Jego siostrzenica miała duży udział w Jego życiu jaki i pozostałych Avengersów. To historia jest młodej geniusz doktor Isabelli Lilianny Stark. #30 steve...