1 ČÁST CELÉHO PŘÍBĚHU
Byl to den jako žádný jiný, byla jednou jedna rodina a narodil se jim krásný syn a jeho rodiče mu dali jméno Michal, ale potom když ve dvou letech dostal epelepxii kterou mel i jeho otec ve svých tří letech tak se ho v té chvíli jeho otec zřekl a své manželce navrhnul, že by bylo nejlepší kdyby zemřel ale jeho Manželka mu dala v té chvíli takovou facku a řekla mu ať táhne, a tak zůstala se svým synem samá a společně se dostali přes všechno co jim život dal do cesty, a poté co Michala jeho máma přihlásila o 12 let později na soukromou školu na Stochově, tak co k ním do třídy přišla nová žakyně která se jmenovala Sandra, tak potom co se s Michalem víc poznali, Sandra ho brala jako nejlepšího kamaráda který jí bere jaká je a tak ho taky tak brala, ale Michal se do ní časem zamiloval ale nikdy jí to nedokázal říct, protože se bal že se stane přesně to co stěmi třemi holkama před ní, poté co oba oslavili svoje 13 narozeniny dostali o oba od neznámého chlápka svoje mirakulum, Sandra dostala Paví Mirakulum a Michal dostal Motýli Mirakulum, a potom když večer ve svém pokoji Michal otevřel tu kouzelnou krabičku, tak se objevila růžovofialová záře a uprostřed jeho pokoje se objevil kwami.
Z pohledu Michala
Pani to je tak úžasný řekl jsem, a snažil jsem se to pochopit, co se to právě teď jako stalo, A co je to za stvoření uprostřed mého pokoje ? A ono to zachvili promluví
Nooroo: ahoj Michale, jmenuji se Nooroo, a jsem tvůj kwami
A na to jsem řekl tak to kecáš 🤣, ono to jako i mluví tak to je tedy něco to musí být určitě nějaký vtip ne, tady musí být určitě někde schovaná skrytá kamera, ale kde ?
Nooroo: ne to není žádný vtip Michale, byl jsi vyvolení abys se svojí novou parťačkou v těžký chvíli i době pomáhal lidem který by jen tak sami nezvládli a taky který by to o hodně potřebovali, a taky se můžeš stát novým superhrdinou když si nasadíš tento kouzelný drahokam a rekneš kouzelná slova k transformaci
Dobře takže tohle všechno je skutečně a ty mi říkáš že jsem vyvolení abych pomáhal v těžký chvíli a době lidem který by to potřebovali co nejvíce a taky mám parťačku kterou vůbec neznám a taky ani nevím kdo to vůbec může být a taky že tenhle podivný drahokam v tehle kouzelné krabičce je vlastně ve skutečnosti kouzelný šperk který dává schopnosti a ty jsi v tom případě můj kwami který mi propujčí schopnosti když řeknu nějaký kouzelná slova, a ke všemu máš jméno který zní Nooroo, takže úplně nakonec závěr jestli to dobře chápu, ze měse může stát superhrdina 🤔.
Nooroo: ano přesně, pochopil jsi to dobře Michale, už se nedivím že si byl vybraný abych si se stal superhrdinou, je to tvůj osud
Možná Nooroo, a nebo taky něco jiného ale jinakjsem rád, protože jsem už nějakou tu změnu vážně potřeboval, takže Nooroo řekni mi vše co tvé Mirakulum dokáže a uvěď mě do lepšího obrazu a taky mě se vším seznam abych neudělal nějakou tu chybu.
Nooroo: dávných dobách se Mirakula používali k pomoci lidstvu a taky ze všech Mirakulich jsou jen 2 mirakula silnější než všechny ostatní Mirakula, Náušnice Berušky dávající moc tvořivou a prsten Černého Kocoura udělující moc ničivou, legenda praví že ten kdo vládne oběma šperky najednou dosáhne nejvíší moci, a může změnit budoucnost tak vymazat minulost a taky si splnit jakékoliv svoje přání, ale zase by to nějak narušilo rovnováhu na celém světě.
Tak to je mi jasný Nooroo za každé přání se vždy nějak platí a teď mi řekni co dokáže tvoje mirakulum a taky mi pověst jaky jsou ty kouzelná slová k transformaci
ČTEŠ
Lišajův příběh
FanfictionKe svým 13letím narozeninám Michal dostál od tajemného může své motýli mirakulum a taky pozná jako Michal tak jako Butterfly Man úžasnou holku. Peacock, která taky dostala své paví mirakulum k 13 letím narozeninám se časem do sebe zamilují, a poté...