Chapter Eighteen

144 19 0
                                    

Dia mengambil kunci kemudian keluar dari rumahnya dan mula memandu sehingga ke sebuah bar.

Myeonjee masuk dan mencari kelibat Taehyung. Dia mendekati Taehyung apabila menjumpainya

" Kau buat apa ni Taehyung!? " Marah Myeonjee.

" A-aku hik S-sana cu hik rang hik kenapa hik " Dia tersedu-sedan akibat terlalu banyak minum minuman keras itu.

" Ishh kau ni menyusahkanlah! Bangun! " Arah Myeonjee.

Taehyung melihat Myeonjee lalu bangun dan memeluknya.

" Sana! kenapa hik awak curang hik " Taehyung memeluk Myeonjee dengan erat.

Myeonjee mula rimas. Dia cuba untuk meleraikan pelukan tapi gagal.

Tiba-tiba Taehyung terlelap di dakapan Myeonjee.

SKIP

Myeonjee memapah Taehyung sehingga ke katil dan melepaskannya. Dia menempah bilik hotel untuk Taehyung.

Myeonjee membetulkan urat-urat di tengkuk dan tangannya lalu rebah ke atas sofa.

" Haih dah la berat! sakit tangan aku " kata Myeonjee. Taehyung tiba-tiba mengomel sesuatu dan dapat didengari oleh Myeonjee.

" M-m-myeonjee.. " Omel Taehyung.

" Dah kenapa pulak sebut nama aku? " Myeonjee mengendahkan dan menutup matanya untuk berehat. Lalu dia terlelap di situ akibat kepenatan.

××××××××××

Myeonjee membuka matanya apabila merasakan seseorang sedang menggerakkan tangannya. Dia terkejut apabila melihat lelaki tersebut lantas duduk dan memegang kedua belah lututnya.

" J-j-jangan sentuh aku! " Jerit Myeonjee. Dia takut berhadapan dengan Taehyung. Selepas kejadian gelap itu, dia fobia.

" M-myeonjee.. " Taehyung memegang bahu Myeonjee.

" Jangan sentuh aku!! " Myeonjee menepis tangan Taehyung lalu bangun mengambil beg tangannya dan keluar dari bilik itu.

" Kenapa? " Taehyung mengerutkan dahinya.

Myeonjee p.o.v

Aku keluar hotel dan pergi ke kereta. Masuk sahaja aku terus menghemburkan air mata yang sudah lama bertakung.

" Kenapa kau selalu buat aku rasa lemah Taehyung! " Aku menghidupkan enjin kereta dan meluncur laju meninggalkan Hotel tersebut.

Taehyung p.o.v

" Kenapa? Aku cuma nak cakap thanks je " Omelku.

" Haih suka hati dia lah " Aku keluar dari hotel tersebut dan mencari teksi untuk pulang ke rumah.

××××××××××

Myeonjee termenung di balkoni biliknya sambil memeluk erat kakinya. Tiba-tiba pintu di ketuk oleh seseorang.

" Masuk " Balas Myeonjee.

Pintu dibuka dan terserlah Jisoo.

" Myeonjee.. " Panggil Jisoo. Myeonjee tidak mengendahkan dan hanya terus termenung.

T H E   N E R DWhere stories live. Discover now