🥀
Dia meletak tepi bagasinya yang berwarna hitam. Suasana bilik yang terpampang hadapan mata dihadam. Keluhan bersama bahasa kesat dihambur perlahan.
" f*ck life "
Tanpa membuang masa dia membuka almari di sebelah katil. Kening gadis itu semakin mendekati antara satu sama lain justeru lantas riak wajahnya berubah.
" Wait a damn f*cking minutes.. Why.. Baju lelaki? " Tangannya menyelak-nyelak helaian baju dihadapannya. Boxer yang berada di bawah helaian baju itu meyakinkan dia baju tersebut adalah milik manusia yang berjantina jantan dayus. Eh..
" Aku salah bilik apa sia!? "
" Maaf, tapi kamu tak boleh tukar bilik lain " kata pengetua Universitinya dengan tiada perasaan sambil memandang komputer bercasing hello kitty. Casing eh? Ntahla tak tau.
" Tapi kenapa!? Tolonglah Mr.Loty.. Saya tak nak terjebak dengan maksiat. Tacod.. " Gadis bernama Roséanne atau dikenali sebagai Anne merayu teruk dihadapan pengetua rotinya eh Loty.
" Aigooo.. Act, saya bukan tak bagi kamu tukar bilik, tapi.. Bilik tu je yang kosong salah kamu juga lah daftar lambat! " Nada sedikit ditinggikan pada ayat yang terakhir. Wajah Anne semakin tidak puas hati. Tiba-tiba Mr.Loty memetik jarinya tanda mendapat sebuah idea.
" I think ada student baru keluar semalam. Wait aa I check " Mr.Loty menatap skrin komputernya. Anne pula tersenyum dengan harapan bilik itu dipenghuni oleh seorang betina. Upss wanita.
" Yass! You are very lucky cause student yang stay dalam bilik ni so kind and soft and shy and.. Ugh whatever. But! This is VVIP room so you must bayar lebih sikit lah. Yang penting lelaki ni tidak nampak seperti bernafsu " Jelas Mr.Loty. Riak ceria yang menghiasi wajah Anne kembali bengis apabila perkataan lelaki meluncur keluar daripada mulut Mr.Roti.
" Lelaki!? "
' shit bethol ' hati Anne bersuara geram. Kini dia berada di hadapan bilik VVIP yang telah dia pilih. Anne memilih bilik tersebut kerana tercyduk dengan kata-kata Mr.Roti tadi.
You are very lucky cause student yang stay dalam bilik ni so kind and soft and shy ..
" Harapnya betullah.. " Anne mengomel sendiri. Walaupun bilik ini khas untuk student VVIP dan dia terpaksa bayar lebih sedikit, dia lebih rela daripada terjebak dengan maksiat. Well, Anne bukannya miskin mana pun.
Kad di tangan dia pandang seketika kemudian dilekapkan di bawah tombol pintu. Lantas bunyi ' teet ' didengari. Kemudian dia membuka pintu bilik baharunya itu.
Akhirnya kelas muzik selama 1 jam setengah tamat. Dia lantas masuk ke dalam bilik untuk segera mandi kemudian tidur. Membulat matanya apabila ternampak sebuah bagasi hitam di atas katil. Cermin mata ditanggalkan. Mata sepetnya digosok berkali-kali.
" Ada student baru ke? " Omel lelaki itu sendiri. Matanya melirik ke arah pintu bilik air yang secara tiba-tiba terbuka. Dengan pantas dia memakai cermin matanya kembali. Perkara pertama yang dia buat adalah..
" AAAAAA!!!! SIAPA KAU!? " Kedua-duanya menjerit. Wajah masing-masing masih terkejut. Mata hazel milik lelaki yang bernama Jimin memandang susuk tubuh wanita yang hanya berkemban itu. Lantas Anne memeluk tubuh langsingnya.
" Bodoh kau pervert!! Keluar! " Jerit Anne sepuas hati. Pantas Jimin menggelabah keluar daripada biliknya.
" Aku salah bilik ke? huhuuu tacod la baby.. " Jimin menangis kerana takut plus terkejut dengan apa yang berlaku sambil memeluk lutut di hadapan pintu bilik.
🥀
YOU ARE READING
T H E N E R D
Fanfiction" Aku nak balas dendam " " We will make you a badass then. I'm sure you will like it! " - THE NERD ONE ; TAEHYUNG VER 🥀 Season 2 in progress... - Jimin ver - Storyline is different from S1