כנגד כל הסיכויים פרק 7

2K 154 25
                                    

פרק 7-לואי
נחתנו,ירדתי מהמטוס מוכן כבר עם הכובע והמשקפי שמש ,יודע מה מחכה לי מחוץ לשדה תעופה,שני המאבטחים שלי נצמדו אלי ועוד כמה הלכו מקדימה ומאחורה, נזכרתי בפעם ההיא שהייתה לנו הופעה בנויורק ללהקה וכל הטיסה אני והארי התכרבלנו בחדר הפרטי שלנו במטוס ,ונזכרתי בטיסה הזאת איך הייתי לבד, נשמתי עמוק והעלתי חיוך אם לא לי אז לפחות בשביל המעריצים שבחוץ לא מגיע להם לראות אותי ככה , יצאתי והפלאשים היכו בי בכל הכח לרגע הרגשתי סחרחורת והתחלתי לאבד את זה היה מידי עומס,וצעקות , לא הבנתי מה הולך למזלי אחד מהשומרי ראש שם לב מה קורה לי תפס אותי והוליך אותי ישירות לוואן שחיכה לי בחוץ, אני כבר רגיל למעריצים בכל מקום אבל היום היה משהו שונה היה כמויות מהם ,ומשום מה הצעקות על הארי והתמונות שלנו ודגלי הגאווה היו ממש רבים יותר מתמיד  לא היה לי זמן לחשוב על זה או לשאול את אחד המנהלים רק דחפו אותי לוואן לפני שהספקתי להצתלם עם מישהו או לדבר איתם,"בני זונות" סיננתי בשקט מקווה שהמנהל והמאבטחים לא ישמעו,  לרגע עלתה בי שוב התמונה של יותר מידי מעריצים ויותר מידי דברים שקשורים להארי לא הבנתי מה זה היה אבל לא היה לי זמן לחשוב על זה , ישר הגעתי למלון ונרדמתי לאיזה שלוש שעות טובות ,אם תשאלו אותי איך אני מגדיר שינה טובה זה שינה שבה אני חולם על הארי וזה בדיוק מה שקרה לי חלמתי על הארי שלי אבל מה שהיה מוזר חלמתי על סיטואציה שקרתה היה פעם שהיינו בדרך לאן שהוא כל הלהקה והארי השיג לי ורד וירד על הברך והגיש לי את זה ,זה היה כזה רומנטי ומיוחד עד היום התמונה של הרגע הזה שנס שליאם צילם ממוסגרת לי בחדר השינה באנגליה, התעוררתי מהנגן שלי שנכנס לחדר ואמר שעוד שעה צריך לצאת חטפתי איזה משהו לאכול והתארגנתי ,קולט פתאום שהיום זה הצעד הראשון בהשקת "Dont let it break your heart" ההתרגשות עלתה ,יצאנו לכיוון האולפן .
נכנסתי והבאתי חיבוק לאלן משום מה היא תמיד תזכיר לי את נייל חח אולי זה בגלל ששניהם בלונדיניים
היה לה חיוך מסתורי על הפנים שלא ממש ניסיתי להבין הייתי יותר מידי מרוגש מזה שהיום אשיר בציבור בפעם הראשונה את השיר החדש .
נכנסנו לישיבת צוות אחרונה לפני התוכנית אני הנגנים והמנהלים והמפיקים של התוכנית , היחצן שלי שוב עבר איתי על מה לדבר ועל מה לא (שכמובן לא לדבר על הארי או וואן דיירקשן),
נמאס לי שמכתיבים לי מה להגיד אבל עד שהחוזה הזה לא יסתיים אין לי מה לעשות.
"יאלה לואי בהצלחה מאמינים בך",
המנהל אמר לי רגע לפני שעלינו לשידור כבר לא ידעתי אם זה אמיתי או שגם הוא שונא אותי כמו שאני שונא אותו .
פתאום נזכרתי במשהו ניגשתי למנהל השני שלי ושאלתי:"אז מי זה האומן האורח? ,מתי הוא יעלה נצתרך לעשות משהו ביחד או מה העניין?"
"תאמת עדיין לא עידכנו אותי מי זה אבל כנראה יערכו לכם איזה ראיון משותף אחרי שתדבר על השיר החדש ותשיר אותו העיקר שתזרום יהיה בסדר " .
הנהנתי והתקדמתי לעבר הספה שלעד אלן ,
אלן שלחה אליי חיוך מעודד שמשום מה שוב היה נראה לי מסתורי אבל לא היה לי זמן להתעסק בזה.
אנחנו עולים לשידור עוד 2דקות.

כנגד כל הסיכוייםWhere stories live. Discover now