פרק 32 לואי-
התיישבנו במקומות שלנו מולנו המנהלים ,מוזר שהם נתנו לנו לשבת אחד לעד השני... פעם הם לא הסכימו לזה בשום אופן, גם לא באירועים פרטיים... מה קרה הפעם?
"אתם 2 אנשים סוטים עם סטיות מוזרות! איך אתם יכולים בכלל להימשך אחד לשני? אתם דוחים אותי! אתם הפרתם את החוזה! והבושות שקרו אצל אלן! אל תדאגו כבר דאגנו לספר לכולם שהכל שטויות ואיימנו על אלן בחייה כדי שהיא תוציא הודעה לתקשורת שהכל שקר! יש לכם נס שלא התראיינתם ואישרתם שום דבר בימים האחרונים" המנהל של הארי צעק עליינו עוד לפני שהוא סיים לדבר המנהל שלי התחיל לנבוח עליינו:"ו מה זה השטויות האלה שאנחנו מחפשים אותכם כבר יומיים וחצי ולא מוצאים? , נס באמת שאיש הקשר שלך הארי דיווח למנהל שלך שהזמנת טיסה , מעכשיו אתם לא זזים צעד בלי להגיד לנו! אין לכם שום רשות לעשות שום דבר בלי אישור מפורש בכתב ובעל פה מאיתנו! הפעם נהיה סלחניים איתכם ולא נפטר אתכם לגמרי ,אבל את ההכנסות של 2האלבומים הבאים שלכם אתם לא תראו! זה הפעם האחרונה שאתם רואים אחד את השני,לכן אנחנו מאפשרים לכם לשבת אחד לעד השני בפעם האחרונה,אבל מהרגע שאנחנו נוחתים באנגליה זה הפעם האחרונה שהתראתם!,מובן?!".
הוא לא באמת ציפה לתשובה הפנים החיוורות שלנו הספיקו לו.
הם שניהם התרוממו ויצאו מהחדרון הקטן מאפשרים לנו פרטיות מזויפת.
בלי ששמתי לב הדמעות ירדו לי בלי מעצור, איזה אנשים חשוכים הם זה מה שאני והארי ביניהם? 2סוטים? למה אסור לנו לאהוב אחד את השני? ולא נקבל את הכסף שלנו ?, שמגיע לנו בצדק עבדנו כל כך קשה על האלבום!!.
הארי פתח את החגורה שלו התרומם ממושבו והתיישב ישר עליי ,נדהמתי אבל פחדתי להגיד משהו שיהרוס את הרגע, הוא התכופף לפניי מחליק את כפות ידיו הגדולות על לחיי מוחה את הדמעות המלוחות שלי ,מביט ישר לתוך עיניי ואומר לי בקול העמוק והמרתק שלו:" לואי,חשבתי מספיק אני יודע שאתה מצטער על מה שקרה ואנחנו עוד נדבר על זה ונתקן את זה ,אבל זהו אני סיימתי לחיות את התקופה שלי בלעדייך, היומיים האחרונים גרמו לי להבין שאני לא יכול לחיות בלעדייך! המחשבה שכמעט התאבדת בגללי, אני לא רוצה להמשיך לחשוב את זה, לואי אני אוהב אותך,אני רוצה להיות איתך,אני רוצה שנילחם על זה! מה שיש בינינו זה מיוחד." ועוד לפני שהוא סיים את המשפט תפסתי בין ידיי את הפנים שלו ככה שהאפים שלנו התכחכחו נוגעים לא נוגעים אחד בשני, התמקדתי על שפתיו עוצם את עיניי מנשק אותו נשיקה עדינה וחזקה בו זמנית, אני לא מאמין כמה זמן עבר מאז הנשיקה האחרונה שלנו... פקחתי לרגע את עיני בודק מה עם הארי רואה אותו גם עוצם את עיני עצמתי את עיני בחזרה מתמכר לתחושה הנעימה הזאת שפתיו על שפתיי מנשקות אותם ברוך ובחוזקה האופיינית לו, לשוני נקשה על שיניו מבקשת אישור להיכנס ,הוא פתח את שיניו בין רגע מאפשר ללשוני גישה נוחה לשנותינו התעטפו אחת בשנייה ,ידו עלתה על פני מלטפות אותם ברוך וידיי עברו אוטומטית לחבק אותו , התנתקנו מהנשיקה מביטים אחד בשני עם חיוך מבויש והארי ישר הסתיר את פניו עם ידיו זה מה שהוא תמיד עושה שהוא מתבייש , "היי ,אין לך מה להתבייש ממני, אתה מדהים!" אמרתי לו תוך כדי שאני נושק לו שוב מכור אליו ,מכור לכל דבר שקשור בו ואליו.
אני לא מאמין שסוף סוף אחרי כל השנים האלה אני והארי פה אחד עם השני אנחנו חזקים אנחנו ננצח הכל!.
YOU ARE READING
כנגד כל הסיכויים
Fanfictionעבר זמן מאז שהם נפגשו... אבל במחשבות שלהם לא עברה דקה מבלי לחשוב אחד על השני, כנגד כל הסיכויים העולם שלהם מתהפך שוב ושוב. אזהרות: מכיל תכנים 18+ שפה גסה טריגרים. קריאה נעימה 💚💙 -גמור-