כנגד כל הסיכויים פרק 6

2K 159 28
                                    

פרק 6-לואי
כעבור שבוע:
אני על המטוס לנויורק  לתוכנית של אלן ,הנחיתה צפויה לעוד שעתיים החלטתי לנמנם ,וכמובן שאני לא יכול בלי מוזיקה ובלי הקול של המלאך שלי, נכנסתי לפלייליסט שלי שרובו מורכב מהשירים של הארי, על מי אני עובד?!יש לי פלייליסט של שירים רק של הארי ,שמתי את השיר שידעתי שהוא עלי:"Tow ghosts",  בראיון שהיה להארי שאלו אותו עם השיר נכתב עליי ,והוא רק החל לגמגם בגלל שאני מכיר כל תו והבעה של הארי ישר זיהיתי שהוא מובך בגלל שזה עליי,גם יש בשיר יותר מידי פרטים עליי וגם קיבלתי ממקור קרוב אליו שזה נכתב עליי עוד ב2013 "שהייתי" עם אלינור ,איכ אני רק חושב עלייה עולה לי הקיא ,על הזונה הזאת שההפקה הצמידה לי כדי שלא יהיה שמועות על רומן ביני לבין הארי, כ"כ שנאתי אותה אבל לא הייתה לי ברירה הייתי מידי פחדן ,העיקר שגם התקופה הזאת נגמרה ואני לא צריך לראות אותה יותר ,היא עברה לברזיל והתחתנה שם עם איזה מישהו ,אני ממש מרחם עליו,לא יכולתי לסבול אותה למרות שתמיד היא ידעה שזה רק משחק ושילמו לה בשביל זה היא הייתה ממש מגזימה ,למזלי הארי אף פעם לא עשה לי סצינות קנאה חזקות אחרת הייתי נשבר ,אני לא יכול לראות את הארי עצוב.
תוך כדי חשבתי על האמן אורח שאמור להיות בתוכנית ,עדיין לא קיבלתי שם .. בטח שון מנדס או מישהו דומה , שיפרתי את התנוחה של הרגליים שלי ,
השיר הסתיים ונמרח עליי חיוך ,הקול שלו זה הכי שלי לעוד יום ,לעוד רגע, לעוד נשימה ,הארי הוא הכל בשבילי.

כנגד כל הסיכוייםWhere stories live. Discover now