פרק 19 הארי והזכרונות.
סיימנו את הראיון והחלטנו ללכת לאכול משהו,למזלנו ממש באותו בנין שהתקיים הראיון היה גם מקדונלדס ,נכנסנו התיישבנו והזמנו כל אחד מה שהתחשק לו ,וכמובן שנייל היה חייב להגזים,אחרת זה לא נייל...
"איפה לעזעזעל כל זה יכנס לך?" זאין שאל את נייל כשחזר עם מגש עמוס באוכל ,
"ששש אתה לא מבין בזה,אבל לאוכל יש תמיד מקום" נייל ענה מגן על כבודו האבוד .
צחקנו כולם ,יודעים שאיך שהוא נייל יאכל את הכל ,אין 'נייל ואוכל זה אהבה בפני עצמה' חשבתי לעצמי...
אפרופו אהבה ניסיתי לתפוס את מבטו של לואי,הוא לא דיבר איתי מאז הראיון.
הוא התיישב לעד נייל והיה מרוחק ממני,אפילו שאר החברה שמו לב ,"-לואי הכל בסדר?" ליאם שאל אותו, וזה הרגע שחששתי לחייו של ליאם כי לואי נהיה אדום ולא יודע מאיפה זה בא לו אבל הוא פשוט התפרץ על ליאם, :"מה אכפת לך בכלל,העיקר אתה נוגע בכל דבר שזז".
ליאם בכלל לא הבין מה הלך פה כרגע,הוא בכלל לא מודע לכמה לואי קינא במגע ידיים שהיה ביני לבין ליאם, 'שיט זה מה שעכשיו חסר לי' חשבתי לעצמי ,'איך אני מרגיע אותו?' ,'יש לי רעיון' , "לואי רציתי שתעזור לי במשהו בבית אתה רוצה שנצא עכשיו"?שאלתי אותו...
מעדיף להוציא אותו ולפצות אותו מאשר שהוא ימשיך את הקנאה המיותרת הזאת...
"אוקי" ' לואי לחש מתרומם משאיר שטר של 20דולר וממלמל סליחה לליאם שעדיין היה המום מההתפרצות שלו רגע קודם...
יצאנו החוצה ,נכנסנו לפרארי שלי והתנעתי הנסיעה עברה בשקט מעיק , הבנתי שלואי כבר לקח את זה לשלב הפגיעה...
נכנסנו הביתה נעלתי והדבר השני שמייד עשיתי זה פשוט למשוך את לואי לחיבוק ארוך ומנחם לא נותן לו שום פתח מילוט, "אתה שלי לנצח ,הבנת את זה?" לחשתי לו באוזן, "אין לך מה לקנאות באף אחד כי אתה היחיד שאני אוהב" המשכתי ללחוש לו מעביר את ידי על הלחי שלו, נעצרתי קופא על מקומי רואה דמעות זולגות בלחיו , נבהלתי, "הארי אני גם אוהב אותך ,אני כל כך מטומטמם שקנאתי ו..." ,עצרתי אותו באמצע המשפט:"אתה יודע אתה חמוד שאתה מקנא והסצנה שעשית לי בשירותים הייתה מדליקה ברמות חוץ מהזיקפה המזוינת הזאת שהשארת אותי להתמודד איתה,אבל אתה לא צריך ככה לצאת על ליאם ובטח שלא לקחת את זה למקום כזה" אמרתי לו ברוך ...
"אתה צודק,פשוט כל כך קינאתי לא ידעתי איך לשלוט בעצמי, וכל הסודיות הזאת סביב הזוגיות שלנו כבר גמרה אותי ,אני פוחד שיום אחד אתה תקום ותעזוב אותי" , "לו ,אני בחיים לא יעזוב אותך", לחשתי לו מנשק את קודקוד ראשו ,מבין שעכשיו זה הזמן לתת לו להירגע הוא עבר מין סערת רגשות, משכתי אותו כל הספה והתכרבלנו סתם מול איזה תוכניות בטלוויזיה,יכול להיות שנרדמנו עד ששמענו קול מבוהל מעליינו,
" מה?"...*מי אתם חושבים שגילה אותם?*
YOU ARE READING
כנגד כל הסיכויים
Fanfictionעבר זמן מאז שהם נפגשו... אבל במחשבות שלהם לא עברה דקה מבלי לחשוב אחד על השני, כנגד כל הסיכויים העולם שלהם מתהפך שוב ושוב. אזהרות: מכיל תכנים 18+ שפה גסה טריגרים. קריאה נעימה 💚💙 -גמור-