18.

1.1K 59 14
                                    

- Jisung co się z tobą dzieje? - zapytała Jiyo

- Nie odpowiadałeś. Nie dawałeś znaku życia. Co się stało? - spytał Felix.

- Wejdźcie - powiedziałem i zaprosiłem moich przyjaciół do salonu.

Gdy siedzieliśmy już na kanapie, nie wiedziałem od czego zacząć.

- To było we wtorek jak wyszedłem od was. Minho postanowił mnie odprowadzić, bo chciał ze mną porozmawiać. Gdy byliśmy blisko mojego domu, postanowiłem pierwszy się odezwać. On miał problem z powiedzeniem tego. - przerwałem, żeby złapać oddech - Powiedział, że coś do mnie czuje, ale nie wie co to. I po tych słowach uciekłem do domu. Zaszyłem się w domu i nie wychodziłem - powiedziałem, a moi przyjaciele na mnie popatrzyli ze zdziwieniem w oczach.

- Jak to coś do ciebie czuje? Pan 100% hetero coś do ciebie czuje? - powiedział zdziwiony Felix. Ja też nie wiedziałem, o co mu chodzi. Pogodziłem się z faktem, że moje uczucie nigdy nie będzie odwzajemnione.

- Nie wiem o co mu chodzi, ale to nie dobrze, że twoja miłość czuje to samo co ty?- zapytała Jiyo.

- Ja już do niego nic nie czuje. Więc w tym problem.

- Więc co z tym zrobimy? - zapytał Felek.

- Nie wiem. Mam z nim porozmawiać? - zapytałem moich przyjaciół.

- Nie. Niech przemyśli swoje zachowanie - powiedziała Jiyo i wstała - a teraz idziesz do nas i nie ma żadnego "ale".

- Okey. Ale mam pytanie. Kto będzie w domu? - zapytałem.

- Minho, Changbin, Woojin i......

- Tylko nie mów, że on też - powiedział Felek.

- Okey. To nie powiem.

- Nadal nie chcesz patrzeć na Chana? - zapytałem.

- Nie po tym co mi powiedział.

- Spokojnie. Jesteś z nami. Nic się nie stanie - powiedziałem.

- Okey.

I ruszyliśmy w stronę domu Jiyo. Oboje z Felkiem nie chcieliśmy konfrontacji z naszymi "miłościami". Nie chcieliśmy ich widzieć. Kiedy tak rozmyślałem o tym, nawet nie zauważyłem, kiedy byliśmy na miejscu. Razem z Felkiem i wielką obawą weszliśmy za Jiyo.

🍯🍯🍯

Szkoła się zaczęła więc rozdziały będą krótsze i będzie jeden dziennie.

Jutro się postaram wrzucić coś dłuższego, bo dostałam pozwolenie na jedno wydarzenie. Ale się będzie działo.

 Ale się będzie działo

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Miłego dnia/nocy

the term of validity || minsungOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz