diabełek:
Jiyo?sunny:
czego chcesz?diabełek:
więc jesteś zła
wybacz ale jak z tobą pisałem to musiałem szybko kończyć bo mama mnie wołała i...sunny:
i co?diabełek:
i zapomniałem do ciebie napisać bo rozmawiałem z nią o nowej szkole i też się stresowałem pierwszym dniem w szkolesunny:
to gdzie ty wcześniej chodziłeś?diabełek:
mieszkałem w Amerycesunny:
...
wybaczę ci jak mi wyślesz swoje zdjęciediabełek:
no okeysunny:
...
czekaj czy ty...
to byłeś ty!!!użytkownik diabełek jest offline
🍯🍯🍯
krabiątko:
JISUNG CHODŹ TU!!!wiewióreczka:
najpierw uspokój czcionkę
a teraz mów o co chodzikrabiątko:
pamiętasz tego nowego typa z naszej klasy co potem na mnie wpadł w sklepie?wiewióreczka:
nom
i co z nim?krabiątko:
to ten typ co do mnie pisałwiewióreczka:
cooo?
przyjść do ciebie?krabiątko:
tak
i przynieś jedzonkowiewióreczka:
dobrze
będę za 20 minut🍯🍯🍯
Byłem właśnie w sklepie i wybierałem dużo słodyczy. Właśnie weszło do sklepu kilka osób, które były zbyt głośne, czego nie lubiłem. Nie zwróciłem zbytniej uwagi na nich i zająłem się wybieraniem pocky i innych słodyczy. Po znalezieniu dużej ilości słodkości, poszedłem do kasy. Miałem tego całą reklamówkę, ale dla Jiyo mogę zrobić wszystko. Sprawdziłem godzinę na telefonie i byłem zaskoczony. Zostało mi jeszcze 10 minut na dojście, więc nie muszę się śpieszyć. Włączyłem na spotify moją ulubioną playlistę i szedłem do domu przyjaciółki w rytmie Lovely od Blillie Eilish. Bardzo lubię czasami słuchać Billie i oderwać się od rzeczywistości. Po 10 minutach albo nawet więcej, stałem pod domem rodzeństwa Lee. Podszedłem do dzwi i zapukałem. Nikt nie odpowiada więc postanowiłem zadzwonić dzwonkiem. Po 3 minutach drzwi otworzył mi Minho trzymającego na rękach Doongiego.
-Masz coś dla mnie?- zapytał Minho, a ja spojrzałem na niego nie wiedząc o co mu chodzi.
-Pomyślmy- powiedziałem po czym zrobiłem minę myśliciela
-Oj, żartuje- powiedział po czym się zaśmiał i ja zrobiłem to samo- Jiyo ma taki mood jak Doongie, kiedy chciałem mu zrobić zdjęcie. (zdjęcie ma górze )
-To ja do niej idę, bo mam lekarstwa- powiedziałem po czym pokazałem mu na reklamówkę z jedzeniem.
-Daj trochee.
-Nie dla psa kiełbasa.
-Okey.
I na tym skończyła się nasza rozmowa. Wiedziałem, że Minho jest przygnębiony, ale postanowiłem, że porozmawiam z nim o tym później. Teraz chciałem porozmawiać z Jiyo. Gdy wszedłem do pokoju zobaczyłem Jiyo patrzącą w ekran telefonu.
-Nadal nie jest aktywny- powiedziała patrząc na mnie.
-Pokaż- powiedziałem i dałem jej reklamówkę ze słodkościami, a ona dała mi w zamian telefon, który pokazywał konwersacje Jiyo z Hyunjinem.
-Głupek z niego i tyle- powiedziała, ale jej wzrok nadal był wpatrzony w słodycze, jakby mnie tu nie było.
-Nic nie poradzisz z tym faktem.
-Masz racje. Oglądamy coś. Nie mam ochoty na wyjście.
-Okey. A na co masz ochotę- powiedziałem i poszedłem po laptopa, który leżał na biurku. Wróciłem do dziewczyny i odpaliłem Netflixa.
Zbliżała się godzina 21, a my oglądamy randomowe seriale od 5 godzin. Postanowiłem, że wrócę już do domu.
-Jiyooo- zawołałem, a dziewczyna obudziła się z transu, w którym tkwiła przez Love Alarm.
-Co się dzieje?
-Ja już będę się zbierał.
-Oki.
Zabrałem swoje rzeczy i poszedłem do wyjścia. Kiedy mijałem salon usłyszałem dźwięki z telewizora. Bałem się z nim rozmawiać w cztery oczy. Gdy z nim piszę nie muszę patrzeć mu w jego piękne oczy i moje policzki nie mają koloru różowego. Pobiegłem szybko do wyjścia, aby nie mieć konfrontacji z Minho. Jak wyszedłem z domu w całości odetchnąłem z ulgą. Szybkim krokiem poszedłem do domu, aby napisać do Minho.
🍯🍯🍯
Musiałam wybierać zdjęcie Hyunjina, a mam ich 3504 i to było trudne.
Doongie to mój ulubiony kot Minho i miałam problem z znalezieniem kotów Minho.
Oglądałam Love Alarm dwa razy i kocham tą dramę, ale są jeszcze inne, które kocham.
Miłego dnia/nocy
CZYTASZ
the term of validity || minsung
FanficWystarczył jeden ruch ze strony Minho, a wszystko się zmieniło. comedy, fluff side ship: chanlix, hyunin top!minho chat, opisówki start: 19.01.2020 end: 31.12.2022