chapter 19

1K 120 46
                                    

çok bölüm atmadım ya hep affettirme çabası bunlar bir bölüm daha atıyrm hadi bakalım beww

çok bölüm atmadım ya hep affettirme çabası bunlar bir bölüm daha atıyrm hadi bakalım beww

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mumlarla aydınlatılmış odanın duvarları kanla çizildiği belli sembollerle doluydu. Jae'nin tam karşısındaki duvara onun gibi siyahlara bürünmüş bir kız, elindeki kaseden aldığı kanla ŞEYTAN HEPİMİZİ GÖZETİR VE KORUR yazıyordu.

Odanın kuzeyinde yakılmış bir ateş ve ateşin yanında da tahta benzer bir sandalye vardı. Odada başka bir mobilya bulunmadığından diğerleri yere oturup bağdaş kurmuştu. Yerlerde duran şırıngalar ve paketlere bakılırsa hepsi uçmuştu.

Siyahlı kızlardan biri rüyadaymış gibi yerden paslı ve kanlı bir jilet aldı ve kesilmekten lime lime haline gelmiş kolunu bir kes daha kesti. Derin kesikten kan akması için koluna masaj yaparken yanında duran çocuğa sokuldu.

Çocuk ucunda piercing olan diliyle akan kanı yalarken ikisi de inledi.

İleride bileklerinden omuzlarına kadar iblis figürleri dövmeli bir çocuk ölmüş bir kediyi sıkıp alttaki kaseye kan doldurmaya çalışıyordu.

Ama Jae'yi asıl dehşete düşüren bu değildi. Asıl onu dehşete düşüren sol duvara bileklerinden asılmış çıplak erkekti. Adamın vücudu yara bere içindeydi. O kadar yarası vardı ki üstüne kırmızı bir ipek sarılmış gibi duruyordu. Her yeri pislenmiş ve kırılmış gibi yamuk duruyordu.

Jae neredeyse kusacaktı. Büyük ihtimalle adam ölmüştü.

Salonda olan ve uçmamış birkaç kişi onu fark etti. Siyah çevreli gözlerini ona diktiler. Jae ise mide bulantısını, kokudan kaynaklanan baş dönmesini unutmaya çalışıp gülümsedi. Bu her zaman attığı rahat ama kendini beğenmiş bir gülümsemeydi. Sigarasından derin bir nefes çekip o sırada Jae'ye yaklaşan adamın yüzüne üfledi.

Hedefi hemen ileride, tahta oturmuştu.

Güzeller güzeli Karadul.

Nazik hareketlerle ona yaklaşan adamı geçti ve hiçbir şeye basmamaya çalışarak tahta yaklaştı. Karadul'un ona alıcı gözlerle baktığını biliyordu. Dolgun siyah dudaklarına beğendiğini gösteren bir kıvrılma vardı.

Jae onun önünde durdu, yüzünde birkaç saniye önce kusacak olan adamdan eser yoktu. Sigarasından bir nefes daha alıp Karadul'a üflerken güldü. "İsminizi bu kadar ciddiye alacağınızı düşünmezdim." derken başıyla asılmış adamı işaret etti.

Karadul da güldü. Jae onun sivrileştirilmiş vampir dişlerini görünce ürpermemek için kendini zor tuttu. "Kızlarımdan birine tecavüz etmişti. Biz de cezasını verdik."

Jae tam bir şeyler demek için ağzını açmıştı ki birinin onu omuzlarından kavradığını fark etti. Neredeyse iki metrelik Jae'den daha uzun ve şüphesiz daha güçlü biriydi. Jae'yi yere öyle güçlü bastırıyordu ki arkasına dönemiyordu.

trauma + dojaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin