||Taehyung||
Astelin yksin himaan pitkän koulupäivän jälkeen. En nähnyt Jungkookia enää loppu päivänä, ehkä näen tuon pienen pojan vielä huomenna koulussa.
Myöhemmin illalla syön iltapalan ja kömmin sänkyyni peiton alle. Otan vielä kännykkäni kunnes näytölleni tulee ilmoitus.. kookieuw lisäsi sinut kaveriksi. Mietin hetken kuka tämä on kunnes tajuan tuon olevan Jungkook. Hyväksyn tuon kaverikseni snäpissä ja tuolta tulee heti viesti.
Aloitamme sitten keskustelumme.kookieuw
moi..!
xtaetaex
Moi :)
kookieuw
Kerkeetkö jutella?
En meinaa saada unta
xtaetaex
Juu kyl mä
ainaki hetke
kookieuw
okei kiva hihi
Ja tätä rataa keskustelumme eteni pidemmälle kunnes kävinkin nukkumaan. En millään olisi halunnut jättää puhelintani saatikka sitten itseäni rauhaan pojan takia.
||Jungkook||
Itse kävin nukkumaan vasta puolen yön jälkeen, noin tunnin Taehyungin jälkeen.
Aamulla herään taas samanlailla äitini koputteluihin. Koulu alkaisi minulla vasta kymmenen jälkeen joten kiirettä ei ollut. Nousen ylös ja avaan sädekaihtimet päästäen kirkkaan auringon valon huoneeseeni. Siristelen silmiäni ja puen päälleni. Teen taas samat aamutoimeni ja menen makaamaan sohvalle ja alan katsoa kännykkääni. Tajuan että bussi tulisi kohta. Kiirehdin eteiseen, tungen kengät jalkaani ja heitän repun selkääni ja juoksen ulos pysäkille.
Bussi tulee ja menen istumaan taas aika keskelle tyhjää bussia.Ensimmäisen tunnin jälkeen menin samalle rapputasanteelle kirjani kanssa ja jatkan lukemistä. "pöö" kuuluu selkäni takaata ja säikähdän. "ei saa" vinkaisen Taehyungille joka virnistelee ärsyttävästi ja huvittuneena. "älä nyt, kyllä sua saa vähän säikäytellä" tämä sanoo ja istuu viereeni. "e-eihän saa.. E-ei oo kivaa" sanon hiljaa ja jatkan kirjani lukemista hiljaa kuunnellen Taehyungin juttuja, vastailen aina tälle vähän väliä. Seuraava tunti meillä olisi sama. Kellot soivat, tungen kirjan reppuuni ja nousen ylös ja lähden luokkahuonetta kohti samalla juttelen Taehyungin kanssa.
Historian tunnit eivät olleet lemppareitani jonka takia keskityin piirtämään vihkoni reunaan kuvia, olin käynyt viisi edellistä vuotta kuvisluokkaa joten olin siinä kinda hyvä. Taehyung näytti keskittyvän tuntiin toisinkuin minä ja pari muuta.
Tunti loppui ja pääsimme kotiin. Sovimme Taehyungin kanssa että tämä tulisi käymään meillä. Äitini ei ollu kotona seuraavaan viiteen tuntiin ja yksin kuolisin tylsyyteen. Lähdemme koulun pihalta ja menemme odottamaan bussia.
||heh saatan jatkaa tätä vielä myöhemmin||
YOU ARE READING
Maailma meidät yhteen toi || Vkook
FanfictionJungkook vaihtoi koulua Souliin kesäloman loputtua. Poika oli ujo ja omisti omanlaisen tyylinsä jonka takia tämä oli kiusattu eikä omistanut kavereita. Jospa Jungkook saisi kavereita uudesta koulusta, uudesta luokasta ja uudesta ympäristöstä. Hän sa...