Elämme nyt kesäloman puol vaiheessa.
||Jungkook||
Kesä oli mennyt niinkuin joka ikinen entinenkin. Tosin, Taehyung oli nyt matkoilla vanhempiensa kanssa Japanissa ja minulla ei ollut oikeen kavereita joiden kanssa hengata nyt, kun Tae ei ollut täällä viettämässä aikaa kanssani. Tämä tosin tulisi takaisin jo parin viikon päästä.
Kävelin pitkin sateen kastellutta katua ja katsoin kännykkäni. Nautin sateen jälkeisestä tuoksusta ulkona joten halusin siksi kävellä. En ollut vaivautunut panostamaan kauheasti asuvalintaani joten päälläni oli vain semi lyhyet shortsit ja huppari.
Hätkähdin ajatuksistani törmättyäni johonkin. Nostin katseeni kännykästäni ja huomasin törmänneeni Jacksoniin. Tämä oli Taen kavereita ja olin joskus hengannut Taen kanssa Jacksonin, Yugyeomin, Jiwoon ja Moonbyulin kanssa. He olivat kaikki Taen hyviä kavereita. Tämän kavereita oli myös Jimin, Yoongi, Hoseok, Jin ja Namjoon.
"a-anteeks" sanoin Jacksonille kun olin tähän törmännyt. "ei se haittaa Kook.. Kuulin et Tae on lomalla?" tämä alkaa jutella kanssani. "joo.. Se tulee vasta kahen viikon päästä..." vastaan. Halusin vain nopeasti pois tilanteesta koska en tuntenut edes koko henkilöä kunnolla. "mm.. Onks sul mitää tekemistä tänää illalla? Ajattelin järkätä bileet mun kämpille nii voisit tulla sinne jos et muuta keksi täks päiväks" tämä naurahtaa. "k-kai mä voin.. En oo varma" vastaan taas kiusallisesti. Kai sitä voisi mennä, ei siellä kuitenkaan ketään ollut ketä tuntisin mutta silti voisin vain hengata Jacksonin ja näiden kanssa.
"okei no osote on XX XX XX ja ne alkaa kello 20.00" Jackson kertoo. Nyökkään vastaukseksi ja tämä sanoo vielä moikat ennenkuin molemmat jatkamme matkaa.Palaan kotiin juuri silloin kun taivaalta alkaa vähän tiputella vettä. En olisi halunnut sateeseen ihan jäädä kävelemään. Kello näytti jo lähelle seitsemää, voisin jo laittaa jotain parempaa päälleni.
Harkitsen kovasti laitanko hameeni ja minua kiusattaisiin vai laitanko normaalit farkut ja hupparin ja minua pidettäisiin normaalina. No ihan sama pistän vain polvista rikki olevat farkut ja vaalean violetin ison hupparini.Kävelin jonkin aikaa etsien osoitetta jonka Jackson antoi. Vihdoin löysin talon jonka osoitteen tämä oli antanut. Kello oli jo melkein puoli 9 eli olin jo vähän myöhässä mutta ei se haitannut mitään. Koputin talon oveen ja Jackson tuli avaamaan sen, tämä oli jo hieman humalassa. Tämä päästi minut sisälle ja otin kenkäni pois astellen Jacksonin perässä olohuoneeseen jossa joitain muitakin oli. Vilautin vain pienen hymyn näille ja istahdin toiselle sohvalle aika nurkkaan.
Ihmisiä alkoi jo sammua vaikka mihin paikkoihin. Itse olin juonut vain muutaman mutta sekin oli noussut jo hieman päähän. Tunsin puhelimeni tärisevän taskussani ja otin sen. Se oli Taehyung, tämä yritti soittaa vielä videopuhelua. "jackson, käyn nopee ylhäällä" sanon ja juoksen yläkertaan johonkin tyhjään pieneen makuuhuoneeseen. Suljen oven ja laitan valot päälle käyden makaamaan sängylle ja vastaan Taelle. "moi" hymyilin pienesti Taelle. "moi, missä sä oot?" tämä kysyy heti. No tietenkin. Makasin jossain tuntemattomassa makuuhuoneessa joka näkyi puhelussa. "öö.. Oon Jacksonillä, se kutsu mut johonki bileisii" sanon ja hieron väsyneitä silmiäni. "aa okei.. Kuka toi jätkä muuten sun takanas on?" tämä vielä kysyy. Käännän katseeni taakseni ja takanani seisoo joku random jätkä ketä en edes nähnyt alhaalla. Tämä oli ehkä noin kolmekymppinen, miksi tämä edes oli täällä.
Mies katsoi minua erittäin pitkään kunnes tuli lähelle ja läpsäisi puhelimeni pois kädestäni ja tuli päälleni, kääntäen katseeni tuohon. "sä oot sitte ihan vitun hiljaa" tämä murahtaa ja alkaa suudella minua.
//🤭🤭🤭\\
YOU ARE READING
Maailma meidät yhteen toi || Vkook
FanfictionJungkook vaihtoi koulua Souliin kesäloman loputtua. Poika oli ujo ja omisti omanlaisen tyylinsä jonka takia tämä oli kiusattu eikä omistanut kavereita. Jospa Jungkook saisi kavereita uudesta koulusta, uudesta luokasta ja uudesta ympäristöstä. Hän sa...