||Jungkook||
Aloin nousta ylös sängystäni äitini koputtaessa oveeni. Äitini oli ilmeisesti lähdössä töihin joten halusi varmistaa että herään ajoissa. Aloin kaivaa vaatekaappiani ja päädyin vaaleanpunaiseen huppariin jonka selässä oli kuva anime hahmosta.
Laitoin sen alle valkoisen hameen ja jalkoihini valko pinkit polvisukat.
Tässä on myös syy miksi en omistanut kavereita ja minua kiusattiin, olin tyttömäinen ja erittäin ujo puhumaan kellekkään. Nappasin mustan kangas reppuni maasta ja raahasin sen alas. Aloin syödä aamupalaa. Aamupalaksi otin muroja. Kun sain ne syötyä nousin ylös ja laitoin astiat tiskikoneeseen. Ei olisi syytä myöhästyä ensimmäisenä päivänä. Juoksin ylös sillä minulla oli vielä tunti aikaa, joutuisin mennä linja-autolla sillä koulumatka oli hieman pitkä. Aloin tekemään nopeaa ja yksinkertaista meikkiä jonka tekemiseen ei nyt kauaa mennyt.
Sain kaiken valmiiksi ja ryntäsin rappuset alakertaan. Menin eteiseen ja laitoin mustat platformit jalkaani, kenkien korko oli noin 7 senttimetriä. Olin lyhyempi kuin muut ja muutenkin kasvupyrähdykset olivat jäljessä, se ärsytti minua paljon, mutta oli ihan kivaa olla lyhyt.
Lähdin ulos ja saavutin pysäkin johon linja-auto tulisi. Hetken päästä se kääntyy kohdalleni ja astun kyytiin maksaen kuskille. Menen istumaan aika keskelle bussia, odottaen että saavumme kouluni eteen. Painan punaista nappia bussin kyljessä ja astelen ulos bussista. Kun linja-auto ajoi ohitseni, otin syvän henkäyksen, ylitin suojatien ja astelin koulun pihalle. Paluuta ei enää loppu päiväksi ollut.
Ensimmäisellä oppitunnilla jouduin seistä luokan edessä ja kertoa kuka olen. Paniikkikohtauskin oli jo lähellä. Vihaan esiintymistä niin paljon.
Tunnin lopuksi nappasin reppuni ja lähdin aika viimeisinä ulos luokasta. Kaikki pojat vaikuttivat niin heteroilta kuin voi vain olla. Taidan sitten olla ainoa homo meidän luokassa. Nyt alkaisi välitunti mutta jään portaitten päähän istumaan ja lukemaan kirjaa.
Kirjan lukeminen oli mielestäni mukavaa eikä tarvinnut keskittyä mihinkään muuhun. En heti tajua sitä kun viereeni istahtaa joku, tämä kurkkii kirjaani kunnes kuulen pojan äänen aika korvani vieressä. Hätkähdin ja suljin kirjani kääntäen sitten katseeni poikaan joka juuri minut säikäytti. "taitaa olla hyvä kirja" poika naurahtaa reaktiolleni. Punastun ja lasken katseeni nyökäten vain hieman. "mikäs sun nimi on?" poika vielä kysyy, tunnelma oli aika jäinen hiljaisuuteni vuoksi. "o-oon Jungkook" vastaan hiljaa. "mun nimi on Taehyung" poika nimeltään Taehyung kertoo. Taehyung. Aika kiva nimi, ja tämä itsessäänkin vaikutti mukavalta.
Hetken juteltuamme kellot soivat ja lähdemme luokkiimme.
Tämä menee eri luokkaan ja itse suuntaan takaisin samaan missä meinasin jo kusta housuuni. Koko matkan ajan mielessäni pyörii Taehyung. Olenko? Olenko minä tosiaan rakastunut tähän..?||alotin tän seittemältä aamulla joten ei löytyny oikee motivaatiota, mut toivottavasti kelpaa||
YOU ARE READING
Maailma meidät yhteen toi || Vkook
FanfictionJungkook vaihtoi koulua Souliin kesäloman loputtua. Poika oli ujo ja omisti omanlaisen tyylinsä jonka takia tämä oli kiusattu eikä omistanut kavereita. Jospa Jungkook saisi kavereita uudesta koulusta, uudesta luokasta ja uudesta ympäristöstä. Hän sa...