||Jungkook||
Hiukseni loistivat taas vaaleanpunaisina. Teimme niihin vielä blondeja raitoja niin ne näyttivät vielä kivemmiltä.
Vanhempi hymyili minulle ja taputti päätäni. Olin jo unohtanut kuinka kiva Taehyung on. Miksi edes ikinä jätin tämän."Tae mulla on nälkä" nostan katseeni tähän siirtäen hiuksia pois kasvoiltani.
"mitä sä haluisit syödä?" tämä kysyy silitellen poskeani. Mietin hetken mitä haluaisin syödä muttei minun niinkään tehnyt mieli mitään tiettyä ruokaa.
"mä haluun nugetteja!" hihkaisen hetken päästä ja menen olohuoneeseen Tae seuraten minua."voin tilata sulle ruuan" tämä hymyilee minulle ottaen kännykkänsä esille.
"kiitti" vastaan ja otan itsekkin oman kännykkäni. Taehyung kurkisti kännykkääni ja nostin katseeni tähän kysyvästi.
"miks sä katot mun kännykkää..?" kysyn koska en ikinä halunnut kenenkään katsovan kännykkääni tai mitä teen sillä. Ei se muitten asia ollut vaikka olisin katsonut pornoa sieltä.. Tai siis en ole ikinä katsonut mutta silti."halusin tarkistaa ettet viestittele muille jätkille." Taehyung vastaa ärsyyntyneellä sävyllä, tilaten minulle ruokaa.
"miks mä tekisin nii?" kysyn katse vanhemmassa.
"mm m" tämä mumisee takaisin.
Käännän katseeni kuitenkin takaisin puhelimeeni ja snäppään ihmisille.Jonkin aikaa menee kunnes ruoka tulee ja Taehyung hakee sen ovelta palaten luokseni ojentaen ruokaa minulle. Hihkaisen iloisena ottaen ruuan ja alas syömään heittäen Taehyungille yhden nugetin jonka jälkeen hihitän lapsellisesti.
"lupaa mulle ettet enää muutu tosta mihinkää" Taehyung sanoo katsoen minua.
"joo joo isi" näytän kieltäni ja syön.
"eiku oikeesti, lupaa"
"joo joo mä sanoin" sanon tälle ja laitan loput ruuat pöydälle ja ryömin Taehyungin syliin.
"ihmeen vauva" Taehyung naurahtaa ja kietoo kätensä ympärilleni.||Taehyung||
On mennyt pari tuntia ja Jungkook oli nukahtanut syliini. Pidin pienempää sylissäni antaen tuon nukkua rauhassa. Tuon puhelin hälyttää sohvalla kun joku soittaa tälle.
Katsahdan puhelimen näyttöä. Joku Jaehyun ilmeisesti.
Nostan tuon puhelimen ja ihan uteliaisuudesta vastaan puhelimeen sanomatta mitään.
"moi? Jungkook?" kuuluu puhelimen päästä. Kun tämä ei kuule vastausta tämä huokaisee.
"kai sä kerroit jo Taelle?" kuulen puhelimen päästä.Hämmennyn ja suljen puhelun laskien puhelimen takaisin. Mistä tämä puhui, miksei Jungkook ole kertonut tästä jätkästä minulle.. Käyköhän tämä edes samassa koulussa? Kuka vittu on Jaehyun? Monta kysymystä nousee päähäni mutta tietenkin mietin eniten sitä pettääkö nuorempi minua...
//ISJSJS en oo jaksanu kirjottaa tätä sori mut haluun et keksitte tähän jatkoo koska ei oo enää mielikuvitusta keksii tähän jatkoo\\
BINABASA MO ANG
Maailma meidät yhteen toi || Vkook
FanfictionJungkook vaihtoi koulua Souliin kesäloman loputtua. Poika oli ujo ja omisti omanlaisen tyylinsä jonka takia tämä oli kiusattu eikä omistanut kavereita. Jospa Jungkook saisi kavereita uudesta koulusta, uudesta luokasta ja uudesta ympäristöstä. Hän sa...