20.

147 15 2
                                    

||Jungkook||

Oli aamu. Heräsin siihen kun Taehyung nousen ylös ja asteli vaatekaapilleen ottamaan päivä vaatteitaan. Hieroin silmiäni ja katsoin tätä väsyneenä.
"huomenta.." mumisin hiljaa tälle ja hymyilin hieman.
"huomenta, nukuitko hyvin?" Taehyung kysyy vaihtaen päällensä farkut, mustan t-paidan ja farkkutakin.
"ihan.." vastaan ja nousen istumaan, venytellen käsiäni ennenkuin nousen ylös. Nostan farkkuni lattialta ja tungen ne jalkaan. Kävelen sitten Taen luo ja halaan tätä.
"voinko mä ottaa sun hupparin?" kysyn samalla kun halaan tätä.
"ota vaa" tämä hymähtää ja irrottaudun tästä kaivaen sitten tämän kaapista sinisen hupparin ja laitan sen päälleni ja menen hakemaan kännykkäni lattialta.
Laitan kännykän taskuuni ja seuraan Taehyungia alakertaan ja alamme tehdä aamupalaa.

......

Kävelimme koululle ja odotimme kellojen sointia ulko-ovien luona.
Huomasimme Jacksonin kävelevän luoksemme.
"Jungkook sori siitä mitä siel bileis kävi, mä.. en oikee tajunnu sanoo siitä" Jackson sanoo.
"mm.." nyökkäsin tälle vain pienesti. En voinut sanoa tälle että ei haittaa koska en tule ehkä ikinä unohtamaan sitä.

Kellot soivat ja astelimme sisälle. Hymyilin Taelle ja annoin tälle pusun ennenkuin menin omaan luokkaani ja tämä omaansa. Ensimmäisellä tunnilla meillä oli biologiaa..
Ei ollut ehkä mikään ihan lempi aine mutta kyllä minä silti kuuntelin.

Tunti meni nopeasti ja pääsimme taas käymään välitunnilla. Kävelin ulos luokasta vain nähdäkseni Taehyungin ja Jaebumin tappelemassa. Katsoin näitä hetken kunnes menin Taen taakse ja halasin tätä.
"Aa moi Jungkook" Taehyung hymähti ja kääntyi minuun päin, nostaen minut tämän syliin.
"miks sä tappelet? " kysyn ja mutristan huuliani surullisena.
"toi vitun mulkku alotti" tämä vastaa katsahtaen taakseen mutta Jaebum oli jo lähtenyt kavereidensa kanssa.
"miks sä saat kiroilla ja haukkua muita mut mä en saa, tää on ihan epäreilua!" vingun ja painan kasvoni Taen rintakehää vasten.
"koska mä oon sua vanhempi" tämä vastaa ylpeänä.
"mut kyllä mäki oon tarpeeks vanha!" hihkaisen ja katson Taea.
"kuhan sä et kiroile tai huuda mun aikana" Taehyung sanoo ja nostaa katseeni tähän. Nyökkään vain päätäni tälle vaikken pysty lupaamaan mitään.

Kävelimme ulos jollekkin penkille istumaan. Istahdin Taen syliin ja tämä kietoi kätensä ympärilleni suukottaen niskaani.
"taee.." vingun kun tämä alkaa näykkiä kaulaani.
"mm?"
"ei täällä.." sanon ja lyön tämän jalkaa hellästi.
"vähän vaa.." tämä vastaa ja suutelee kaulaani. Huokaisen hiljaa ja nojaan pääni taaksepäin antaen tälle enemmän tilaa kaulallani.

Kaiken keskeyttää välituntikellot.
"tuuthan mun luo taas koulun jälkee?" Taehyung kysyy takaatani samalla kun nousemme ylös ja lähdemme oville päin.
"voin mä tulla.." vastaan hiljaa, pitäen katseeni maassa.
Kävelemme sisään ovista ja suuntaamme luokkiimme.

.........

Pääsimme koulusta. Taehyung oli päässyt tuntia aikaisemmin kuin minä ja olin sanonut tälle että kävisin kotini kautta hakemassa jotain mukaani.

Kävelen sisään kotiini ja kuulen vanhempieni riitelevän keittiössä.
"mä en halunnut homoa lasta meille!"
"vittu pääsisit jo yli!! Saatanan huora anna meijän lapsen olla jo!!"
"tajuutko sä että me ei ikinä saada lapsenlapsia?!"

Kyyneleet täyttävät silmäni ja juoksen huoneeseeni alkaen itkemään.
Minkäs minä sille voin ettei he ikinä saa lapsenlapsia.
Ryömin sängylleni itkemään, painaen kasvoni tyynyäni vasten.
Kuulen koputuksen huoneeni ovessa jonka jälkeen joku astelee sisään huoneeseeni, sulkee oven perässään ja istahtaa sängylleni.
"voi sua, sun ei tarvi kuunnella äitiäs, huora mikä huora" isäni sanoo silittäen selkääni.
"et sä voi haukkua sitä huoraks.." mumisen tälle nyyhkyttäen tyynyä vasten.
"no mutta silti, tykkäät kenestä tykkäät ei mua kiinnosta.. Kuhan oot onnellinen" tämä sanoo.
Vaikka tämä oli aika paljon alkoholin kanssa tekemisissä oli isäni silti ihan kiva. Ainakin tämä oli äitini vastakohta.
"k-kiitti.." mumisin isälleni ja nousin istumaan pyyhkien kyyneleeni.
Isäni lähti sitten huoneesta ja vedin puhelimeni esiin, kirjoittaen Taelle viestin.

Mä en pääse tänää.. Sori

Lähetin viestin tälle, painautuen sitten taas sänkyyni, nukahtaen siihen.

Maailma meidät yhteen toi || VkookDonde viven las historias. Descúbrelo ahora