||Jungkook||
Tämä vie kätensä lantiolleni kunnes työnnän tuon pois ja katson ujosti alas.
"tae mä en haluu nyt.." Mumisen tälle mutta tämä vain pyöräyttää silmiään ja nappaa ranteestani.
"oikeesti tae.." vingun.
"miks? Mikä estää sua?" Tämä kysyy vetäen minut lähelle.
"n-noku... Ahdistaa.. Vähän..." mumisen. Vanhempi huokaisee vetäen minut haliin.
"anteeks Kook, en voinu hallita itteäni" Tämä sanoo ja halaan tätä takaisin."mä en haluu kouluun.." mumisen tälle hiljaa, painautuen tätä vasten.
"miks et? Jaebumin takia?" tämä kysyy ja suukottaa kaulaani.
"mm.." nyökkään tälle.
"mä lupaan ettei se koske suhun" Tae hymyilee.
"et sä voi estää sitä! Ei kukaa voi estää sitä ku se on ihan vitun idiootti paska! Entä jos se tulee ja tekee mulle jotain ja sä vaan sanot että mun ois pitäny lyödä sitä! Mä en vittu pysty ees suojaamaa itteäni! Miks et sä helvetti ymmärrä?!" huudan Taehyungille ja laitan käteni suuni eteen, alkaen sitten itkemään.
"a-anteeks.." mumisen tälle ja pyyhin kasvoni. Tae katsoo minua ja nostaa kätensä leualleni, nostaen sitten katseeni tähän.
"sä et huuda mulle" Tae sanoo ja läpsäisee minua poskelle.
"m-mh.."nyökkään ja lasken katseeni alas. Käyn sitten istumaan tämän sängyn nurkkaan.||Taehyung||
Kaivelin vaatekaappiani kun Jungkook makasi minun sängylläni vatsalteen ja katsoi kännykkäänsä hiljaa. Kävelin tämän luokse ja istahdin tämän viereen, vetäen tuon jaloista tuon perseen syliini.
Nuorempi käänsi katseensa minuun kysyvästi kunnes läpsäisin tämän persettä.
"mh.." Jungkook mumisi ja yritti vetää itseään pois.
"pysy siinä" sanon samalla vetäen tuon taas kunnolla syliini.
Laskin hieman tämän housuja, läpsäisten tätä uudestaan ja hieman kovemmin, saaden nuoremman itkemään. En kuitenkaan välittänyt siitä vaan jatkoin tämän läpsimistä.Olin lähtenyt käymään suihkussa. Kuulin sinne asti Jungkookin nyyhkimisen. Sain itseni pestyä, kuivasin itseni ja kiepautin pyyhkeen lantioni ympäri. Kävelin sitten pois vessasta omaan huoneeseeni missä Jungkook itki hiljaa. Katsahdin tätä ja menin vaatekaapilleni vaihtaen vaatteeni joihinkin semi rentoihin.
Menin sitten sängylle Jungkookin luo ja kävin makaamaan vetäen nuoremman viereeni.||Jungkook||
Taehyung lähti suihkuun ja minä jäin itkemään tämän sängylle. Tämä ei ollut itsensä mutta kai tätä vain väsytti. Kun tämä tuli huoneeseen, hän vain katsoi minua hiljaa ja puki päällensä jonka jälkeen vanhempi tuli viereeni makaamaan ja veti minut kainaloonsa."anteeks..." mumisin Taehyungille kun tämä yritti rauhoitella minua.
"et enää ens kerralla huuda mulle noin" tämä vastaa kylmästi ja sulkee silmänsä.
"miks sä oot n-noin outo... Tai-tai siis sä käyttäydyt oudosti.." sanoin ja katsoin tätä, nousten istumaan.
"miten nii? Mua ärsyttää sun käytös ja mua ärsyttää se miten Jb lähentelee sua, se ärsyttää koska en haluu jonkun toisen koskevan johonki mikä on mun. Joten nyt, älä kysele enempää" Tae selitti. Kävin vain makaamaan tämän viereen ja nukahdin.
YOU ARE READING
Maailma meidät yhteen toi || Vkook
FanfictionJungkook vaihtoi koulua Souliin kesäloman loputtua. Poika oli ujo ja omisti omanlaisen tyylinsä jonka takia tämä oli kiusattu eikä omistanut kavereita. Jospa Jungkook saisi kavereita uudesta koulusta, uudesta luokasta ja uudesta ympäristöstä. Hän sa...