18.

172 16 7
                                    

||Jungkook||

Oo Tae oo Tae oo Tae... VITTU!

Katson lappua ja huokaisen hiljaa, kävellen sitten käytävään. Katsahdan eka Taehyungia joka seisoo jossain nurkassa ja kävelen sitten Jaebumin luo lyöden lapun tämän käteen.
"oho, mites näin kävi" Jb virnistää ja vedän käteni puuskaan.
"en mä voinu päättää idiootti.." vastaan tälle kunnes suljen suuni.
"mä haluun Taen kaa.." mumisin itsekseni.

"Nyt kun jokaisella on pari, lähdemme kiertämään ympäri koulua, kakkoset saavat kertoa paikoista ja jokaisen ykkösen pitää kuunnella, onko selvä? Voitte nyt mennä" Opettaja kertoo yli iloisena asian kunnes itse katoaa luokkahuoneeseen.

Seison vain paikalteni ja katson jalkojani ärtyneenä. En vain halua mennä tuon ärsyttävän pervon kanssa, en halua!
Katson ympärilleni ja huomaan Taehyungin tulevan luokseni vetäen minut halaukseen.
"Jungkook, onhan sulla puhelin taskussa?" Tämä kysyy ja nyökkään tälle vastaukseksi.
"jos se koskee suhun nii soita vaikka mulle sitte tai laita viesti, mä löydän sut sitte okei?" Taehyung antaa minulle vielä pusun. Hymyilen tälle hieman ja nyökyttelen päätäni.
"nähään sitte myöhemmin" Tae hymyilee ja vilkutan tälle kunnes lähdemme molemmat omien pariemme luo.

Kävelen varmaan metrin päässä Jaebumista koko ajan kun tämä selittää jotain. Pysyn koko ajan mahdollisimman takana ettei tämä tuijottaisi persettäni.. Tai reisiäni...
"ootko neitsyt?" Jaebum päättää kysyä ja kääntyy minua kohti.
Pysyn hiljaa kunnes pudistan päätäni tälle.
"no vittu.. Kerkeskö Tae jo viedä" Tämä virnistelee samalla kävellessä jotain käytävää pitkin.
"ei mun seksielämä kuulu sulle" tiuskaisen ja lasken katseeni alas.
Kävelen hetken matkaa kunnes istahdan sohvalle ja Jaebum istuu viereeni edelleen kysellen ahdistavia kysymyksiä..

Hetken kun tämä oli kysellyt kaikkea ja vieläkin yritti saada minua vastaamaan Taehyung käveli ohitse. "tae.. Mä haluun pois ton luota" vingun Taelle ja tarraudun tämän kädestä tiukasti.
"mitä se teki?" Vanhempi kysyy ja katsahtaa Jaebumia joka tuijottaa reisiäni.
"mitä vittua sä tuijotat runkkari, Jungkook ei vittu tykkää tosta" Taehyung ärähtää ja vetää minut haliin.
"ei sille voi mitää jos jollain on seksikäs vartalo" Jaebum hymähtää.
"en mä voinu tehä mun vartalolle mitää vitun pervo.." vastaan tälle mutta laitan käteni suuni eteen tajutessani että kiroilin.
"jungkook.. Shh" Taehyung sanoo ja nostaa minut syliinsä lähtien kävelemään luokille päin.

Koko matkan sinne Taehyung piti käsiään perseelläni ettei kukaan tuijottaisi sitä. Tosin Taehyung vain tykkäsi kosketella sitä..

Kun pääsimme luokkani eteen Taehyung laski minut alas ja jäimme siihen odottamaan. Istahdin alas käytävälle ja nojasin seinää vasten, Taehyung istahti vierelleni.
"mikä se kirosana oli minkä sanoit hm?" Taehyung kysyy, vetäen minut viereensä ja laittoi kätensä lantiolleni.
"a-anteeks.. E-ei ollu tarkotus... M-mua vaa ärsytti se" vastaan hiljaa ja nojaan Taehyungia päin.

Kaikki oppilaat olivat jo tulleet ja opettajakin tuli hetken päästä.
"ensimmäinen koulu päivä on nyt loppunut kaikilta, huomenna koulu alkaa ykkös- ja kakkos luokilla samaan aikaan kello 11." opettaja selitti ja lähdimme kotia kohti.

"mennää meille" Taehyung sanoi samalla kun kävelimme ulos koulun porteista. "mm.. okei" hymyilen hieman ja lähdemme kävelemään sinne päin.

Saavuimme tämän talolle ja astelimme sisään. Taehyung lukitsi oven ja kun olimme päässeet Taen huoneeseen tämä painoi minut seinää vasten, tuli lähelleni ja suuteli intohimoisesti vieden toisen kätensä lantiolleni...

Maailma meidät yhteen toi || VkookWhere stories live. Discover now