Viikon Päästä
||Jungkook||
Kömmin seisomaan sohvalta astellen siitä suoraan äitini luo joka huusi raivoissaan minun huoneessani. Mietin vain että miksi tämä oli siellä, sehän oli ihan siistikin. "JUNGKOOK! Miks sulla on vaatekaappi täynnä tyttöjen vaatteita!" äitini kimeä ääni kantautuu korviini heti ensimmäisenä astuessani valoisaan huoneeseen.
Äitini aikana käytin joko tpaitoja, huppareita, farkkuja tai verkkareita.
Tässä tilanteessa tajusin heti että olin erittäin kusessa.Äitini jatkoi huutamista ja torumista minulle samalla kun yritin selittää miten asiat on. Äitini oli kunnon natsi homojen suhteen. "ÄITI MÄ OLEN HOMO" sanon tälle tarpeeksi kovalla äänellä. Tämä katsoo minua järkyttyneenä ja samalla vihoissaan.
Äitini kävelee eteeni ja katsoo minua. Olimme aikalailla saman pituisia, saatoin olla muutaman sentin pidempi. Haistoin äitini pahan, tupakalta ja alkoholilta haisevan hengityksen. Äitini katosi ripein askelin alakertaan ja luulin saavani rauhan.
Astelin peremmälle huoneeseeni ja katsoin vaatekaappiini kyyneleet silmissä. Tunnen kovan iskun takaraivossani enkä kerkeä reagoida sen takia. Kaatuan maahan jonka jälkeen saan toisen iskun ja menetän tajuni.
Tunti myöhemmin
Alan toipua lattialta ja raahaan itseni ylös sängylleni. Pääni jyskyttää samalla kun kaivan puhelintani yrittäen laittaa Taehyungille viestiä. Olimme alkaneet seurustella noin 5 päivää sitten mutta eihän kukaan vielä tiennyt ainakaan luultavasti.
Jungkook
Voisiks sä tulla auttaa mua..?
Mua heikottaa...Taehyung
Hei oon tulossa, menee kymmenen minuuttia.Raahaan itseni vielä vaatekaapilleni vaihtaen päälleni hupparin ja shortsit. Kävelen alakertaan hakemaan pakkasesta jotain kylmää.
Äitini oli ilmeisesti lähtenyt heti tapauksen jälkeen pois talosta..
Löydän vain kylmän hernepussin jota alan painella takaraivoani vasten hellästi. Pääni jyskytyksen seasta kuulin vain pienen koputuksen ja oven aukeamisen.Kävelen eteiseen ja näen siellä Taehyungin. Tämä katsoo minua huolestunut ilme kasvoillaan ja tulee luokseni vetäen sitten haliin. "sattuuko paljonki? Mitä sulle kävi?" tämä alkaa heti kysellä, samalla siirtäen hernepussia ison kuhmun ja pienen haavan etestä. Vanhempi katsoo sitä tutkien etten saanut pahempia vammoja. "m-mun äiti löi ja-ja nyt se lähti" sanon. Kyyneleet peittää taas näkökenttäni ja tirautan pari kyyneltä. Painaudun Taehyungia vasten kun tuo nostaa minut syliinsä ja lähtee minun huonettani päin.
Huoneessa tämä laskee minut sängylle varovasti ja tulee viereeni jatkaen haavan tutkimista joka ei enää vuoda. Se tuntui kivalta mutta tämän osuessa kuhmuun, se sattui.
Vingahdin hiljaa ja painauduin tätä vasten.Puolen tunnin päästä kuulin oven pauketta alakerrasta. Makasimme Taehyungin kanssa sängylläni ja katsoimme netflixistä jotain romanttista homoelokuvaa. Näin homoseksuaalina pystyin hyvin samaistua elokuvassa tapahtuviin asioihin. Rakastumista random poikaan, panemista.. Tosin ensimmäisen kertani vietin kauppakeskuksen vessassa. Niin ja elokuva sisälsi homofoobisia ihmisiä. Keskeytin elokuvan heti kun äitini asteli sisään. Tämä oli taas raivoa täynnä ja nyt tuijotti meitä uhkaavasti, ihankuin tuo osasi meille mitään tehdä.. Tai siis ainakaan Taehyungille. "MITÄ VITTUA TÄÄ TEKEE TÄÄLLÄ?! LÄHE VITTUUN!" äitini karjuu niin että varmasti naapuristommekin kuuli. Säikähdin erittäin paljon, ei äitini ikinä ollut tuollainen. Vedin itseni Taehyungin syliin tiukasti samalla kun tunsin läpsäisyn takaraivossani juuri mustelman kohdalla. "sä et vittu hakkaa Jungkookia" Taehyung ärähtää ja nousee ylös minä tämän sylissä. Ei mennytkään kauaa kun äitini tallusti vihaisena ulos huoneesta takapihalle. "h-haluun pois.. Jooko a-auta mua" vinguin kyyneleet silmissäni. "mä sain idean, pakkaa tavaras" Taehyung sanoo ja laskee minut alas. Mihinköhän tämä minut ajatteli kuljettaa.
||meni motivaatio taas kirjottaa heh||
YOU ARE READING
Maailma meidät yhteen toi || Vkook
FanfictionJungkook vaihtoi koulua Souliin kesäloman loputtua. Poika oli ujo ja omisti omanlaisen tyylinsä jonka takia tämä oli kiusattu eikä omistanut kavereita. Jospa Jungkook saisi kavereita uudesta koulusta, uudesta luokasta ja uudesta ympäristöstä. Hän sa...