LUKU SISÄLTÄÄ K-18 MATERIAALIA
||Taehyung||
Makoilimme Jungkookin huoneen sängyllä, Jungkook minun vieressäni. Katsoimme molemmat kännykkäämme kunnes laskin kännykkäni ja käännyin paremmin Jungkookia päin katsellen tuon kasvoja kun nuorempi keskittyi johonkin peliin missä tämä pelasi tiiminä jonkun kanssa. Laskin huuleni tämän kaulalle, saaden nuoremman säpsähtämään. Suukotin tämän kaulaa ja nuorempi vingahti. "t-tae mä y-yritän pelata.." Jungkook valitti. "ei se peli varmaan yhtä tärkee oo ku oma poikaystävä" virnistin hieman ja suutelin tämän kaulaa kunnes sain Jungkookin huokaisemaan ja lopettamaan pelaamisen. Jungkook nojasi päätään taaksepäin antaen minulle enemmän tilaa tuon kaulalla. Nostin itseni Jungkookin päälle jatkaen tuon kaulan suutelemista.
Vedin Jungkookin hupparia ylemmäs mutten ajatellut ottaa sitä pois, tämä näytti kauniilta minun hupparissani.. Siirsin huuleni tämän vatsalle suudellen siitä koko ajan alemmas vetäen tuon shortsit pois. Virnistin ja nostin katsettani Jungkookiin samalla suudellen tämän reisiä. Nostin itseni taas ylemmäs Jungkookin kasvojen kohdalle ja suutelin tätä intohimoisesti. Pistin käteni tämän haaroväliin, saaden Jungkookin taas vingahtamaan.
"mmh.. T-tae.." Jungkook mumisi suudelman välistä. Nostin huuleni pois ja katsoin tätä kohottaen kulmakarvaani kysyvästi. "m-mun iskä on k-kotona.." Jungkook sanoi hiljaa. "mhm" nyökkäsin ja nousen ylös mennen Jungkookin huoneen ovelle ja pistin sen lukkoon palaten sitten takaisin Jungkookin päälle.
Kävin makaamaan tämän viereen ja vedin tuon päälleni istumaan hajareisin.Vedin paitani pois ja laskin housuni ja bokserini alas. Siirsin tämän alushousuja hieman edestä ja nostin Jungkookia ylemmäs työntäen itseni sitten tämän sisään. Virnistin hieman Jungkookille ja laskin toisen käteni nuoremman lantiolle ja toisen jätin tämän perseelle.
.......
Jungkook makasi päälläni väsyneenä, pidin käteni tämän ympärillä ja hymyilin vetäen peiton meidän päälle. "tykkäsitkö" virnistin Jungkookille mutta tämä piilotti kasvonsa ujona rintakehääni ja nyökytteli päätään. "mhm.." Hymähdin nuoremmalle ja silitin tämän selkää.
Jonkin ajan päästä kuulemme koputuksen huoneen oven. Katsahdin Jungkookia ja tämä katsoi minua. "mm?" Jungkook vastasi ja käänsi katseensa ovelle.
"tuu syömää ruoka on valmis" Jungkookin isä sanoo oven takaa.
"ei oo nälkä" Jungkook mumisee takaisin eikä tämän isä enää vastaa vaan lähtee alas.
"millon sä oot viimeks syöny?" päätän kysyä kun Jungkook taas laski päänsä nojaamaan rintakehälleni.
"eilen illalla, miten nii..?" tuo vastasi hiljaa. Käänsin katseeni tähän ja nostin tuon katseen itseeni.
"eikö sitte ois jo aika syödä?" kysyn ja katson pojan kasvoja. Naamalleni tulee väkisin pieni hymy.
"en mä pysty nousta.." Jungkook sanoo punastuen taas.
"hmm.. Haluutko että haen sulle jotain syötävää tai jotain?" kysyn vielä koska halusin Jungkookin syövän edes jotain.
Nuorempi vain pudistaa päätään ja laskee päänsä. Nyökkään pienesti koska en jaksa väitellä tämän kanssa koska en saisi tätä kuitenkaan syömään vaikka yrittäisin kuinka.Siinä makoilimme hetken kahdestaan kunnes nousimme ylös, puimme päälle ja päätimme lähteä ulos. Tosin jouduin vain kantaa Jungkookia sylissäni koko matkan kaupalle.
"mitä haluisit pikkunen?" kysyn Jungkookilta.
"haluun karkkia" tuo vastaa.
"sun pitää syödä eka" hymähdän.
"et sä oo mun äiti" tämä naurahtaa.
"ehkä en mutta voin silti käskeä sua" hymyilen ja nostan Jungkookin paremmin syliini.
"mut okei, saat tän kerran karkkia" lepyn tälle ja menen karkki osastolle, antaen tuon valita mitä tämä haluaa. Tämä valitsee vain jonkun karkkipussin ja ojentaa sen minulle. Käyn sitten maksamassa sen ja lähdemme sitten takaisin Jungkookille.
YOU ARE READING
Maailma meidät yhteen toi || Vkook
FanfictionJungkook vaihtoi koulua Souliin kesäloman loputtua. Poika oli ujo ja omisti omanlaisen tyylinsä jonka takia tämä oli kiusattu eikä omistanut kavereita. Jospa Jungkook saisi kavereita uudesta koulusta, uudesta luokasta ja uudesta ympäristöstä. Hän sa...