16.

161 12 3
                                    

SKIPATAAN HETI TÄSSÄ KOULUN ALKUUN.

||Jungkook||

Tänään olisi eka päivä lukiossa. Odotin sitä innolla mutta samaan aikaan minua jännitti.
Olin noussut aikasin jo ylös ja olin nyt pukemassa vaatteitani. Pistin mustat reisistä ja polvista rikki olevat kireät farkut ja Taehyungin antamat hupparin. Onneksi se edelleen tuoksu tältä. Viime kerralla kun Taehyung oli täällä hän halusi varmistaa jo heti ettei kukaan uudessa koulussa koskisi minuun joten no, nyt kaulani oli lähes täynnä tummia jälkiä Taehyungin takia. Hymähdin itsekseni kun katsoin peilistä itseäni.

Pakkasin mustan reppuni ja juoksin alas. Otin jääkaapista jää laten ja join sen pois. Kävin pesemässä hampaani ennenkuin menin tunkemaan kengät jalkaani ja lähdin sitten astelemaan koululle päin. Vähän harmitti että Taehyung oli minua astetta ylemmällä luokalla, lukion kakkosella. Mutta tämä oli silti samassa koulussa kanssani ja se oli iso helpotus.

Astelin koulun pihalle ja kävelin oville missä kaikki muutkin olivat. Nojasin seinää päin ja otin kännykkäni laittaen Taehyungille viestiä missä tämä on.

Jungkook
Missä sä oot?

Taehyung
Oon kävelemäs sinne, nähää
siellä ovilla.

Jungkook
Oon jo täällä :3

Nähty

Jäin odottelemaan Taehyungia kunnes viime hetkillä tämä tuli luokseni ja halasi minua tiukasti. "ainakin kaikki tietää että oot varattu" Taehyung virnisti ja hihkaisin tälle vastaukseksi. "noh, tiiätkö jo missä sjn eka tunti on?" tämä kysyy. "öö.. K-kai jossain" kikatan ja Taehyung naurahtaa. "oot Jiminin kaa kuulemma samalla luokalla" Taehyung sanoo. "ai oonko?" käännän hieman päätäni kunnes kellot soi. "saatan sut sinne" Tae sanoo ja lähdemme minun luokkaani päin. Pääsemme sinne ja sanon Taelle vielä moikat kunnes tämä katoaa omaan luokkaansa toiseen kerrokseen.

......

Pääsin ensimmäiseltä tunnilta jossa vain puhuttiin jotain tulevasta lukuvuodesta yms.
Kävelin itsekseni käytävällä ja kävin istumaan jonnekkin luokkani läheiselle sohvalle. Katselin kännykkääni enkä edes huomannut ohitseni kävelevää poikaporukkaa jotka katsoivat minua kunnes kuulin yhden heistä sanovan "kivat reidet" tämän muille kavereille. Katsahdin näitä hiljaa ja laskin katseeni takaisin puhelimeeni kunnes joku istui viereeni. Se oli Taehyung, tietenkin.
Hymyilin Taehyungille ja tämä veti minut viereensä. Hymyni hyytyi taas kun muistin sen jätkän kuka sanoi kavereilleen jotain reisistäni.
"onks kaikki hyvin muru?" Taehyung kysyi heti kun huomasi. Tämä tunsi minut sen verran hyvin että tiesi milloin minua vaivasi joku.
"joku poika sano että mulla on kivat reidet.. se sano sen kavereille" vastaan hiljaa ja painan pääni nojaamaan Taehyungin rintakehää vasten.
"tiiätkö kuka se oli? Miltä se näytti? Kattoks se sua" Taehyung alkaa kyselemään.
Naurahdin hiljaa tälle.
"älä kysy noin paljoo, en mä ees tiiä sanoks se sen musta.." hymyilen hieman.
"mut haluun tietää milt se jätkä näytti" Taehyung sanoo hieman ärtyneenä.
"ei tarvii olla noin huolehtivainen" hymyilen hieman. "mut sil oli sellaset blondit lyhyet hiukset, ruskeet silmät ja sininen huppari ja mustat farkut" pystyn kuvailemaan tätä.
"vittu.." Taehyung mumisee.
"mitä? Tiiäksä sen?" kysyn ja katson Taehyungia.
"se on JB, Jaebum, mun luokkalainen.. Aika pervo kaikkien kaa, kannattaa varoo se saattaa ottaa sut kohteeks, mut pidän huolen ettei se koske suhun, eiks nii Kook?" Taehyung katsoo minua ja nyökkään päätäni. Tämä hymähtää ja suukottaa otsaani kunnes nousee.
"tunti alkaa, mennää" Taehyung hymyilee ja lähdemme luokkiimme jutellen vähän kaikkea matkan aikana.

Maailma meidät yhteen toi || VkookWhere stories live. Discover now