||Taehyung||
Tuijotan puhelimeni kautta Jungkookin takana olevaa henkilöä kunnes tämä heittää Jungkookin puhelimen pois. Menen paniikkiin kun kuulen Jungkookin huutavan apua aina vähän väliä. Sammutin puhelun ja aloin soittaa hätäkeskukseen. Tiesin Jacksonin osoitteen koska olin käynyt siellä monta kertaa.. Aina vähän erilaisissa merkeissä, usein vain bileissä koska Jacksonillä riittää rahat juhlimiseen ja olinhan minä tuntenut Jacksonin jo muutamia vuosia.
Olin saanut soitettua hätäkeskukseen ja olin kertonut tilanteen. Pidättelin itkua kurkussani ja kärsimättömänä kävelin ympäri huonettani, odottaen että saisin jotain tietoa Jungkookilta tai joltain muulta.
||Jungkook||
Mies oli jo alkanut vetää paitaani pois kunnes kuulin talon etuoven aukeavan. "Täällä on poliisi!" kuuluu alakerrasta. Huudahdan vielä kerran apua kun tämä mies joka makasi päälläni ryntää pois huoneesta. Nousen istumaan ja vedän hupparini kunnolla ja pyyhin kyyneleeni. Tärisen vieläkin pelosta.
Alhaalta kuuluu kolahdus ja miehen karjaisu, tämä taidettiin saada kiinni.Oli mennyt hetki kun poliisit olivat kyselleet minulta mitä oli tapahtunut ja tunsinko tätä miestä. Kerroin myös kuka oli soittanut apua ja nämä sanoivat että kertovat Taelle mitä oli käynyt. Onneksi mies ei kerennyt edetä pidemmälle mutta sain silti traumat tästä.. En tule enää ikinä unohtamaan tätä.
SKIP PARI VIIKKOA TAEHYUNGIN TULOON.
Tänään Taehyung tulee takaisin ja pääsen näkemään tätä. Olin innoissani koska siitä oli kauan kun olin nähnyt tämän viimeksi.
Olimme sopineet että tämä tulisi suoraan kun kerkeää minun luokseni.Ovikello soi ja juoksin portaat alas avaten oven. Siellä seisoi Taehyung.
Hyppäsin Taehyungin syliin ja halasin tätä tiukasti. "mulla oli ihan tosi tosi kova ikävä!" hihkaisin Taelle joka naurahti ja suukotti poskeani. "mullaki sua pikkunen" tämä hymyili lempeää hymyään. "mä toin sulle tuliaisia" tämä laskee minut alas ja ojentaa minulle jonkun paperikassin joka oli laitettu kiinni. Taehyung sulkee ulko-oven ja lähdemme huoneeseeni. Istahdan huoneeni lattialle ja Tae tulee viereeni.
Avaan paketin ja katson sisälle. Siellä oli joku kivan näköinen hajuvesi ja huppari. Ei mikä tahansa huppari vaan Taehyungin huppari. Hihkaisin iloisena ja halasin hupparia tuoksutellen sitä. Laskin sen maahan ja ryömin Taehyungin syliin halaten tätä tiukasti. "kiitos" hymyilin.Olimme jutelleet hetken, kunnes Taehyung päätti kysyä olinko päässyt jo yli tapahtuneesta. Hiljenin hetkeksu ja pudistin hieman päätäni. "ne kerto mulle että se äijä oli Jacksonin äitin kaveri jonka piti pitää huolta kämpästä ku Jackson ois ollu muuten siellä yksin" Taehyung kertoo. Nyökyttelen hieman päätäni jääden taas miettimään. "mut se on nyt vankilassa ainaki hetken, ei se pääse enää koskemaa suhun mä pidän huolen siitä" Taehyung suukottaa otsaani ja vetää minut halin. "lupaatko..?" kysyn vielä ja Tae nyökkää, "mä lupaan"
//hehe ei kauheen pitkä osa mut i hOPe YoU LiKe iT\\
YOU ARE READING
Maailma meidät yhteen toi || Vkook
FanfictionJungkook vaihtoi koulua Souliin kesäloman loputtua. Poika oli ujo ja omisti omanlaisen tyylinsä jonka takia tämä oli kiusattu eikä omistanut kavereita. Jospa Jungkook saisi kavereita uudesta koulusta, uudesta luokasta ja uudesta ympäristöstä. Hän sa...